Branje: 4 min

Google oglaševanje je lahko ugodno

Oglaševanje na Googlu z Google Ads vam omogoča dosegati večje število potencialnih strank in hitro povečanje prometa. Ni boljše oblike ciljanega oglaševanja, zato je oglaševanje na Googlu tako donosno. Če poleg Google Ads uporabljate še SEO, imate najboljše možnosti na spletu za dolgoročni uspeh.

Google Ads

Kazalo vsebine

    Ljudje Google vedno uporabljajo s točno določenim ciljem (iščejo produkte, storitve ali informacije). In to povedo dobesedno – iščejo po ključnih besedah. Google oglaševanje to lepo izkorišča. Ni boljše oblike ciljanega oglaševanja. Zato je oglaševanje na Googlu tako donosno. Omogoča oblikovanje različnih kampanj, s katerimi lahko ciljate na določen segment uporabnikov spleta, ki bi jih vaši produkti ali storitve zanimale. Seveda je kot vsaka oblika oglaševanja tudi oglaševanje na Googlu plačljivo.

     

    Oglaševanje z Google Ads

    Google Ads (pred 24. julijem 2018 Google AdWords) je spletna oglaševalska platforma iskalnika Google. Na njem oglaševalci plačujejo za prikazovanje oglasov na določene ključne besede. Plačajo le za klik na oglas. Z oglaševanjem na platformi Google Ads lahko oglase prilagodite glede na lokacijo in demografske značilnosti ciljne publike, pa tudi določite čas in frekvenco oglaševanja. V sklopu poročil, ki jih platforma omogoča, si lahko ogledate tudi uspešnost vaših posameznih kampanj. Analiza le-teh vam da odlične informacije, kako izboljšati kampanje za večjo donosnost (ROI).

     

    Kako poteka Google oglaševanje?

    Za začetek Google oglaševanja potrebujete Google Ads račun. V računu morate potem ustvariti oglaševalske akcije, skupine oglasov in vanje dodati ključne besede ter oglase tudi napisati (pomembna je tudi vsebina). Z vnosom plačilnega sredstva se oglasi lahko začnejo prikazovati. Oblikujete lahko različne kampanje:

    • Splošno iskanje (splošne ključne besede)
    • Iskanje po blagovni znamki
    • Iskanje po niši
    • Iskanje po konkurenci
    • Ponovno trženje
    • Oglaševanje na Google prikaznem omrežju
    • Lookalike Audience (podobna publika).

     

    Cenik Google oglaševanja

    Google oglaševanje se plačuje po kliku. Cena je odvisna od povprečne cene klika in količine klikov. Višina cene na klik pa je odvisna od ključne besede. Z nekatere ključne besede obstaja veliko zanimanje, posledično je cena na klik višja. Več kot je konkurence, dražji so kliki. Cene na klik se začnejo od cca 0,1 € naprej. Priporočljivo je že prej predvideti mesečni proračun za oglaševanje. Ko je limit na dnevni ravni dosežen, se oglasi prenehajo prikazovati. V Sloveniji znaša cena Google oglaševanja, ki prinaša dobre rezultate, med 400,00 € in 2000,00 € na mesec, lahko pa tudi več. Odvisno od konkurence v niši in ponudbi za klik.

     

    SEO ali Google Ads?

    SEO in oglaševanje na Googlu dajeta različne rezultate. Postopek SEO optimizacije potrebuje dalj časa za doseganje vidnih rezultatov. Po drugi strani vam Google Ads omogoča, da takoj dosežete želene stranke, ne glede na to, kako veliko ali majhno je vaše podjetje. SEO je tek na dolge proge in hkrati podlaga za Google oglase. Oboji namreč temeljijo na ključnih besedah. Če uporabljate SEO in Google Ads skupaj, imate najboljše možnosti za hitro privabljanje prometa na svoje spletno mesto in povečanje svoje prisotnosti na spletu za dolgoročni uspeh.

     

    Ali se Google oglasi splačajo?

    Google oglasi se vsekakor splačajo! Ne le da podjetjem katere koli velikosti omogočajo oglaševanje milijonom ljudem, ampak v primerjavi s klasičnim oglaševanjem tudi ni tako drago. Seveda morate izbrati ustrezno kampanjo in ciljati svojo ciljno publiko. Google Ads se splača samo v primeru, da vaš oglas klikne primeren uporabnik. V kolikor nimate ustreznega znanja, samostojno oglaševanje na Googlu ni priporočljivo. Najbolj smiselno je, da vsaj izdelavo kampanje prepustite strokovnjakom, potem pa samostojno spremljate potek in uravnavate proračun ter aktivnost kampanj.

     

    Sorodne vsebine

    Kategorije