Branje: 4 min

Google oglaševanje in proračun

Oglaševanje na Googlu z Google Ads je eden izmed najdonosnejših načinov spletnega oglaševanja. Dve glavni kategoriji oglaševalskih akcij sta stalne in testne kampanje. S prvimi ciljate na izvedbo nakupov, z drugimi pa privabljate nove stranke na vaše spletno mesto ali promovirate blagovno znamko.

Google oglaševanje

Kazalo vsebine

Načrtovanje proračuna pri oglaševalskih kampanjah je bistveno. To velja tudi za oglaševanje na Googlu (Google Ads). Za določitev proračuna in trajanje posameznih kampanj si lahko pomagate s stalnimi in testnimi kampanjami. To sta dve glavni kategoriji oglaševalskih akcij. Proračun kampanj morate seveda določiti skladno z marketinškimi in splošnimi cilji podjetja. Uspešnost kampanj lahko spremljate v poročilih. Ta vam služijo kot kazalnik uspešnosti, na podlagi katerega lahko Google oglaševanje tudi izboljšate – sami ali pa delo oglaševanja zaupate strokovnjakom.

Stalne in testne kampanje

Stalne kampanje se osredotočajo na tisto ciljno publiko, ki je v preteklosti že izkazala velik interes za nakup vaših izdelkov ali storitev. Te kampanje računajo na velik donos. Zato jim namenite večino proračuna, saj jih boste želeli trajno izvajati. Določite dnevno porabo. Če uspešnost kampanje dosega ali presega vaša pričakovanja, pa porabo počasi povečujte.

Za privabljanje novih strank na vaše spletno mesto ali promoviranje blagovne znamke se poslužujte testnih kampanj. Te so namenjene spodbujanju novih strank k nakupu, ozaveščanju in spoznavanju vašega spletnega mesta in izdelkov oz. storitev.

Stalne kampanje

  • Iskanje po blagovni znamki: V kampanji uporabite ključne besede, ki vsebujejo ime vaše blagovne znamke. Kampanja je uspešna, če je vaša blagovna znamka že prepoznana in jo kupci iščejo.
  • Iskanje po niši: V kampanji uporabite ključne besede, ki vsebujejo poimenovanje nišnih izdelkov. Cilj je pridobiti nove stranke iz nišne publike, ki se ujemajo z vašimi nišnimi izdelki.
  • Ponovno trženje: Ponovno trženje obiskovalce vaše spletne strani z različnimi, bolj specifičnimi sporočili pripelje nazaj na vaše spletno mesto, da dokončajo nakup ali opravijo ponoven nakup.

Testne kampanje

  • Splošno iskanje: V kampanji uporabite splošne ključne besede, ki se nanašajo na vaš izdelek ali storitev. Cilj: seznanjanje ljudi z vašo blagovno znamko.
  • Iskanje po konkurenci: V kampanji uporabite ključne besede blagovne znamke vaših konkurentov. Cilj: pridobiti nove stranke, ki morda ne poznajo vaše blagovne znamke ali izdelka, poznajo pa vašo konkurenco.
  • Podobna publika (Lookalike Audiences): Oglaševalske kampanje, ki temeljijo na podobni publiki, kot je vaša obstoječa.
  • Google prikazno omrežje: Google prikazno omrežje je zbirka spletnih mest in aplikacij, na katerih lahko oglašujete preko besedilnih, slikovnih in video pasic in na ta način dosežete kar 90 % uporabnikov spleta.

Poročila kampanj

Poročila o Google Ads oglasih prikazujejo meritve uspešnosti na klik. Ta je podana le za tiste uporabnike, ki so kliknili vaše oglase v storitvi Google Ads in nato prišli na vaše spletno mesto. Poročila ponujajo vpogled v proces nakup-vedenje-konverzija vaših uporabnikov: kako pridobite uporabnike, njihovo vedenje na spletnem mestu in stopnja pretvorbe uporabnika v kupca. Poročila o Googlovih oglasih privzeto prikazujejo dragocene metrike tako za Google Ads kot Google Analytics, kar vam daje dodaten vpogled v to, katere oglaševalske strategije so uspešne in katere bi lahko izboljšali.

Google Ads in SEO – zmagovalna kombinacija

Google Ads je odlična platforma za digitalni marketing, s katerim lahko vaše spletno podjetje dobro zaženete. Vendar pa samo s plačevanjem oglaševanja vaše podjetje ne bo doseglo svojega potenciala. Plačljive oglase je najbolje kombinirat s SEO optimizacijo. Ta vam prinaša organski promet in je tek na dolge proge. Po drugi strani pa s plačljivimi oglasi hitro dosežete svoje stranke in učinki so hitro vidni. Google Ads ustvari kar 46 % donosnost naložbe, ko gre za spletno oglaševanje.

Sorodne vsebine

Kategorije