Branje: 11 min

Naložba v znanje ima najvišji ROI: kako pri Madwise razvijamo nova znanja, veščine in ideje

Za učenje in digitalni marketing velja, da se nikoli ne ustavita. Preverite, kje strokovnjaki v ekipi Madwise pridobivamo nova znanja in razvijamo svoje veščine. V članku boste našli več kot 30 koristnih povezav za izobraževanje na področju digitalnega marketinga.

madwise-nova-znanja_-1-scaled (1)

Kazalo vsebine

Philip Kotler je rekel, da za marketing potrebuješ en dan, da se ga naučiš. Na žalost pa potrebuješ celo življenje, da postaneš mojster.

Enako velja za digitalni marketing. Hitro se lahko naučite osnov in trikov, a resnično poznavanje področja zahteva mnogo več. Poln potencial digitalnega marketinga lahko izkoristimo le z neumornim učenjem, spoznavanjem različnih pristopov in, nenazadnje, vztrajnim preizkušanjem meja.

Pri Madwise vedno stremimo k temu, da smo korak dlje in stopničko višje. Zato svojim naročnikom želimo ponuditi samo najbolj učinkovite in domiselne digitalne rešitve. To nam lahko uspeva samo, če se neprestano razvijamo, če pridobivamo nova znanja, pilimo svoje veščine, spremljamo novosti in spodbujamo kreativno iskanje idej. Pri tem nam je – poleg izvrstne timske motivacije in veliko kave – v pomoč tudi nekaj spletnih strani in orodij, ki jih želimo v tokratni objavi podeliti z vami.

Na spodnjem seznamu preverite, kje naši strokovnjaki z različnih področij nadgrajujejo svoje znanje, iščejo inspiracijo, spremljajo zadnje trende in širijo svojo mrežo poznanstev. Čaka vas več kot 30 koristnih in zanimivih virov – od blogov, spletnih tečajev in podcastov do FB skupin in spletnih skupnosti.

Za boljšo preglednost smo jih razdelili po področjih, vendar naj vas to ne omejuje. Preverite vse zanimive vire, ki pritegnejo vašo pozornost. Nikoli ne veste, kje lahko dobite naslednjo veliko idejo ali pa vas čaka novo znanje.

UX design in oblikovanje

Odličen dizajn končnega produkta vedno združuje različne spektre – od izvrstnega videza do uporabnosti in tehnične ustreznosti. Za dovršeno oblikovanje digitalnih rešitev je potrebno tako poglobljeno poznavanje trendov digitalnega marketinga kot tudi spremljanje posodobitev oblikovalskih orodij, ki lahko pohitrijo in olajšajo delo.

Zato oddelek za UX design in oblikovanje spremlja:

Awwwards za dizajnersko inspiracijo in spremljanje trendov v oblikovanju za digital. Spletna stran v primerjavi s podobnimi že več let konsistentno nudi vpogled v kvalitetne projekte. Za ocenjevanje kvalitete spletnih izdelkov uporabljajo najpomembnejše kriterije, kot so dizajn, kreativnost, uporabnost in vsebino.

Zanimiv je tudi njihov blog, kjer objavljajo študije primerov, govore in vpoglede v številna dizajnerska vprašanja.

https://www.awwwards.com/

Uradne strani orodji za oblikovanje, kjer so objavljene tehnične novosti, različne možnosti izvedbe dizajna in tečaji. Gre za spletne strani orodij, kot so InVision, Framer, Figma, Avocode, Design+Code.

Zelo uporaben je tudi InVision-ov blog DesignBetter.Co, ki vsebine “Learn on the go“ ponuja v različnih formatih – tudi v zvočni datoteki.

https://www.designbetter.co/

Think with Google za vpogled v vsebine s področja UX dizajna. Ker gre za Googlovo platformo, se vsebine ves čas posodabljajo v koraku s trendi.

https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/insights-trends/ux-design/

FB skupina UX Slovenia prikazuje aktualna vprašanja in realen vpogled v stanje na slovenskem UX področju. Skupina vsebuje bolj specifične debate z UX dizajnerji.

https://www.facebook.com/groups/uxslovenia/

Material.io nudi vpogled v prilagodljiv sistem smernic na področju UI. Vsebuje primere najboljših UI praks (za komponente in orodja) ter pomaga pri grajenju tehničnih znanj.  Meterial.io pomaga k boljšemu razumevanju programerskega dela, ki pripomore k bolj kvalitetnemu in hitrejšemu sodelovanju v ekipi. Ker gre za Googlov oblikovalski jezik, se ta ves čas posodablja v koraku s trendi.

https://material.io/design/

Conversion XL za kakovostno vsebino s področja digitalnega marketinga in predvsem optimizacije, konverzije in učinkovitosti. Spletna stran nudi zbirko podrobnih člankov z direktnimi primeri rešitev ter natančnimi podatki za podkrepitev navedb.

https://conversionxl.com/

Development

Razvoj ni samo pisanje najboljše kode, temveč tudi zmožnost kreativnega razmišljanja, iskanja inovativnih rešitev in premagovanja tehničnih preprek. Tako lahko po najučinkovitejši poti pripeljemo digitalni projekt od domiselnega koncepta do končne realizacije.

Zato development oddelek spremlja:

Academind in njihov YouTube kanal za spoznavanje delovanja celotnega ekosistema v procesu razvoja Javascript-based aplikacij. Ustanovitelj in eden izmed predavateljev na strani Academind je Maximilian Schwarzmüller, ki je izvrsten predavatelj in strokovnjak na področju (predvsem) front-end developmenta. Na priznani platformi za spletno učenje Udemy se je njegovih tečajev do sedaj udeležilo že nekaj več kot 700.000 ljudi.

https://www.academind.com/

https://www.youtube.com/channel/UCSJbGtTlrDami-tDGPUV9-w

FB skupini Slovenski developerji in Slovenske oblikovalke in oblikovalci za spremljanje trendov v Sloveniji in vpogled v zanimiva vprašanja. To sta zagotovo najbolj uveljavljeni FB skupini v Sloveniji na področju developmenta in designa. Zaradi dobrega moderiranja pa nudita tudi konstantno relevantne vsebine.

https://www.facebook.com/groups/developerji/

https://www.facebook.com/groups/oblikovalci/

Stack Overflow, saj že po relativno kratkem času, preživetem v programerskih vodah, ugotoviš, da je Stack Overflow “THE place to go”, ko iščeš pomoč pri svojem delu. Odgovori so velikokrat podprti z uradnimi viri in utemeljeni z vidika optimalnosti delovanje kode. Njihov sistem “glasovanja” dobrih odgovorov pa poskrbi za boljšo preglednost in hitro iskanje rešitev.

https://stackoverflow.com/

Friday Front-end, tedenski newsletter za ostajanje na tekočem o samem vrhu CSS arhitekture, SCSS tehnik, Javascripta in novih spletnih standardov.

https://zendev.com/friday-frontend.html

Frontend Focus, tedenski newsletter za spremljanje najboljših brezplačnih novic, člankov in tutorialov iz sveta front-end developmenta.

https://frontendfoc.us/

Performance

Učinkovit marketing temelji na uspešnosti in merljivih rezultatih, ki jih lahko dosežemo samo z odličnim poznavanjem najboljših orodij, inovativnih pristopov in zadnjih trendov v digitalnem oglaševanju. Zato performance oddelek spremlja:

PPC Hero za PPC oglaševanje in spremljanje novosti iz industrije. Sicer obstaja ogromno podobnih spletnih strani, vendar PPC Hero prednjači s svojo aktualnostjo, inovativnostjo in zanimivimi zapisi, ki gradijo znanje in širijo obzorja.

https://www.ppchero.com/

Wordstream za različne digitalne teme (vse od PPC oglaševanja, vsebinskega marketinga do družbenih omrežij), spremljanje primerov dobrih praks in strategij za optimizacijo Google Ads in Facebook Ads kampanj. Je pravo razmerje med strokovno in zabavno ter predvsem razumljivo spisanimi zapisi.

https://www.wordstream.com/

Jon Loomer blog za Facebook oglaševanje in “How to tutoriale”. Jon Loomer je eden največjih marketinških strokovnjakov na področju Facebook oglaševanja, specializiran za napredne marketinške taktike, in vedno poskrbi, da je s svojimi temami korak pred ostalimi.

https://www.jonloomer.com/blog/

Bounteous, včasih poznan pod imenom Luna Metrics, ponuja poglobljene tutoriale, poglobljene analitične trike, napredne strateške pristope in primere dobrih praks.

https://www.bounteous.com/

Uradni blog Google Marketing Platform za spremljanje zadnjih novosti in potencialov, ki jih prinaša povezovanje različnih Google orodij s področja oglaševanja in analitike.

https://www.blog.google/products/marketingplatform/360/

Projektno vodenje

Učinkovito vodenje projektov v digitalni agenciji zahteva tako veščine vodenja in motivacije sodelavcev kot tudi poznavanje specifik digitalnega marketinga. Samo tako lahko vzpostavimo temelje za dobro poznavanje in upravljanje procesov, ki jih zahtevajo digitalni projekti. Zato oddelek projektnih vodij spremlja:

The Digital Project Manager za kakovostne vsebine, prilagojene za vodenje digitalnih projektov in ne vodenje projektov na splošno. Združuje veliko skupnost, priročen pa je tudi slack kanal za izmenjevanje mnenje in pridobivanje nasvetov.

https://thedigitalprojectmanager.com/

HubSpot blog za dobre članke s področja digitala, ki so v pomoč za osnovno razumevanje in nadgradnjo znanja. Prav tako ponujajo odlične brezplačne tečaje z različnih digitalnih področij.

https://blog.hubspot.com/

Google Digital Garage za brezplačne spletne tečaje, ki so odlično razvejani glede na področja, ki se dnevno uporabljajo na Madwise. Digital Garage omogoča splošno razumevanje digitala in tudi hitro nadgradnjo znanja, kar pripomore k boljšemu vodenju projektov in lažji komunikaciji s sodelavci ter naročniki.

https://learndigital.withgoogle.com/digitalgarage

Vodja prodaje

Zakonitosti prodaje, specifike digitalnega marketinga, pogajalske sposobnosti in kreativni pristopi. Vse to mora poznati uspešen vodja prodaje za odkrivanje nepredvidljivih poslovnih priložnosti in uspešno sklepanje novih poslov. Zato naš vodja prodaje spremlja:

Avtoritativne knjige priznanih strokovnjakov, ki držijo to avtoriteto bodisi že dolgo časa bodisi so priznane v krogu strokovnjakov. Nudijo vpoglede za nadaljnje raziskovanje teme, idej ali podanih trditev na spletu. Ideje za knjige največkrat pridejo preko podcastov.

Kakovostni avtoritativni podcasti, od koder pridejo številne ideje za nadaljnje raziskovanje področij prodaje, marketinga, poslovnega razvoja in rasti. Njihova največja prednost je trajanje pogovora oz. long form tip pogovora, kjer vodilni strokovnjaki delijo ogromno koristnih informacij in idej, ki jih lahko nadalje raziščeš. Medtem ko blogi in YouTube videi ostajajo pri krovnih pregledih vsebine ali idej, je podcast, kjer izkušen voditelj 2 uri intervjuva vodilnega strokovnjaka, najboljši približek temu, da greš na kavo z njim.

Tukaj je nekaj najbolj koristnih podcastov:

Tim Ferriss Show

Tim na svojem podcastu gosti svetovno priznane strokovnjake iz zelo različnih segmentov. Od podjetništva, marketinga in prodaje do vrhunskih športnikov. Znanje, ki ga delijo na tem eno-, dvo- ali celo večurnem pogovoru, je ne samo inspirativo, ampak tudi izredno uporabno. Veliko idej, ki jih lahko prenesemo v naš day to day delovnik, in veliko idej za nadaljnje izobraževanje o določeni temi. Če želite preskočiti raziskovanje podcastov, je njegova zadnja knjiga Tools of Titans odlična zbirka najboljših praks, idej in izkušenj njegovih gostov.

https://tim.blog/podcast/

Tony Robbins

Tony je eden najbolj impozantnih in prepoznavnih figur v svetu coachinga. Tako kot Tim ima tudi on dostop do najboljših umov z mnogih področjih. Na podcastu gostujejo in svoje znanje delijo posamezniki katerim bi moral odšteti nekaj tisoč evrov na uro za coaching, če bi si sploh uspeli vzeti čas za vas. Njegov serija podcastov z Jay Abrahamom je legendarna, samo v tistih nekaj urah posameznik lahko dobi plejado idej, inspiracij za nadaljne raziskovanje in zelo hands on nasvetov kako se lotiti marketinga.

https://www.tonyrobbins.com/podcasts/

The Advanced Selling Podcast

Oba avtorja sta stara mačka v B2B prodaji in v prodaji izkušnje štejejo. Včasih bolj kot karkoli drugega. Njun podcast je krajši, sestavljen iz zelo ciljnih nasvetov pogosto iz težav, s katerimi sta se srečevala sama ali njuni poslušalci. Hitra in učinkovita dnevna doza znanja in idej. Od osnov, kot je dober prospecting, pogajalskih taktik in dobrega poslušanja, do naprednejših tehnik in predlogov, kako zaključiti prodajo.

https://advancedsellingpodcast.com/

HBR IdeaCast podcast in HBR blog

Harvard Business Review. Že ime pove veliko. Pogosto imajo long form članke, ki res podrobno raziščejo in predstavijo najnovejša dognanja v marketingu in prodaji. So ena glavnih avtoritet na svojem področju in konsistentno dostavljajo vrhunsko vsebino.

https://hbr.org/2018/01/podcast-ideacast

Vodenje in HR

Biti najboljši direktor je mnogo več kot samo želja. Vodenje digitalne agencije pomeni popolno predanost ekipi kot tudi sledenje začrtani poslovni viziji, ki nas skupaj vodi v odkrivanje novih digitalnih horizontov. Zato naš direktor spremlja: 

Get Lighthouse za učenje vodenja in razvoja sodelavcev. Na blogu so v obliki poglobljenih člankov zbrani praktični nasveti za izvajanje aktivnosti kot so: perfomance review, 1 on 1, razvoja telentov, vzpostavljanje dobre klime.

https://getlighthouse.com/blog/

Nielsen Norman Group nudi poglobljene strokovne članke za razumevanje uporabniške izkušnje. Poleg strokovnih pristopov in nasvetov za delo v UX oblikovanju spletna stran nudi tudi vsebine o spreminjanju navad uporabnikov v povezavi s tehnološkimi novosti na spletu. Še posebej koristne so njihove poglobljene študije, kjer ni prostora za ugibanja, ampak je vse izmerjeno in preverjeno.

https://www.nngroup.com/articles/

McKinsey & Company je podjetje za svetovanje. Z delovanjem v 65 državah združuje globalno strokovno znanje in lokalni vpogled, ki pomaga ustvarjati pomembne spremembe na področju javnega, zasebnega in socialnega sektorja.

Njihova spletna stran je obsežen vir raziskav in člankov, katerih vsebina je podkrepljena s podatki in usmerjena v inovativne rešitve. Prednost predstavlja delitev vsebin na različne stroke. Ta pomaga k poglobljenemu razumevanju smernic posameznega področja. Več kot polovica dela, ki ga McKinsey danes opravlja za stranke, je na področjih, ki pred petimi leti še niso obstajala.

https://www.mckinsey.com/

Mesečni meetupi HRM in the new world, ki jih organizirata Tamara Valenčič in Sašo Palčič, direktor Madwise. Na meetupih inspirativni gosti skozi sodobne HR teme prenašajo svoja znanja in izkušnje.

https://www.facebook.com/groups/1872174386170435/

Znanje, ki ga ne delimo, so samo informacije

Naša ekipa močno verjame v pomembnost sodelovanja pri doseganju katerega koli cilja. Skupaj smo močnejši, hitrejši in spretnejši. Zato smo tudi želeli podeliti zgornje povezave z vami.

Sedaj pa vas pozivamo, da s svojimi sodelavci, kolegi in prijatelji podelite povezave, ki so se vam zdele še posebej zanimive in koristne. Če jih je (pre)več, lahko podelite tudi celoten zapis.

Sorodne vsebine

Kategorije