Branje: 3 min

Digitalni marketing od A do Ž

Nimate izkušenj z digitalnim marketingom? Kaj točno spada pod to vejo trženja in kakšne priložnosti za delo, študij ali zaposlitev prinaša. Preverite v članku in spoznajte, kaj je digitalni marketing.

Kazalo vsebine

    Digitalni marketing zajema oglaševanje izdelkov in storitev preko digitalnih medijev. Sem spadajo iskalniki (Google, Youtube), socialna omrežja, e-pošta in druga spletna mesta, ki omogočajo povezavo s trenutnimi in potencialnimi strankami. Ta tip marketinga postaja ključnega pomena za podjetja. Prednost digitalnega marketinga je v večji učinkovitosti oglaševalskih kampanj in boljšem dosegu. Na voljo so tudi vavčerji za digitalno trženje v malih in srednjih podjetjih.

     

    Delo v digitalnem marketingu

    Povpraševanje po storitvah digitalnega marketinga se naglo povečuje. Tudi razkorak med uporabniki in ne-uporabniki tega tipa marketinga se bo skokovito povečal. Ponudba na spletu se povečuje. Blagovne znamke, ki se zavedajo pomena tega tipa trženja, pa vanj vlagajo vedno več sredstev. V Sloveniji je namreč leta 2019 prek spleta nakupovalo 56 % posameznikov starih med 16 in 74 let (SURS). Če vas zanima delo v digitalnem marketingu, ga lahko najdete v marketinških agencijah in podjetjih. Lahko pa vam delo v digitalnem trženju predstavlja dodaten zaslužek.

    Študij digitalnega marketinga

    Študij digitalnega/spletnega marketinga pri nas ponuja kar nekaj izobraževalnih ustanov – Gea College, Fakulteta Doba, Fakulteta za upravo, Visoka šola za poslovne vede, Fakulteta za management itd. Do zahtevanega znanja lahko pridete tudi s pomočjo tečajev, ki jih organizirajo različna podjetja. Zavedati se morate, da je nivo znanja odvisen od izbire ponudnika. Seveda pa ob študiju največ štejejo še osebni angažma in pridobljene izkušnje iz prakse. Z novimi tehnologijami se odpirajo nova delovna mesta. Izbira te vrste karierne poti zato veliko obeta.

     

    Zaposlitev v digitalnem marketingu

    V letu 2019 so bile nekatere izmed najbolj zaželenih spretnosti ustvarjanje vsebin, strategija socialnih medijev in analitika. Za tiste, ki so tehnično bolj podkovani, pa optimizacija iskalnikov in iskalni marketing (SEO = search engine optimization in SEM = search engine marketing). Ti dve področji prinašata namreč največ dobička. Vsebinsko trženje temelji na prometu. Vsak, ki ima tehnično znanje in izkušnje z analizo teh vzorcev, bo dragocena prednost. Te vrste delovnih mest namreč postanejo bolj kompleksne s pojavom umetne inteligence in strojnega učenja.

    Preveri ali imamo odprta delovna mesta: https://madwise.si/zaposlitev/

     

    Vavčer za digitalni marketing

    In še dobra novica – na Slovenskem podjetniškem skladu lahko mala in srednja podjetja pod posebnimi pogoji pridobite vavčerje tudi za digitalni marketing. Namen vavčerja je spodbuditi podjetja k uvajanju tega tipa marketinga za povečanje konkurenčnosti in dodane vrednosti. Vavčer lahko koristite za postavitev nove spletne strani, nove mobilne aplikacije, spletne trgovine ali rezervacijske platforme. Podjetja lahko vavčerje najemate skozi vse leto, vse do 30. 09. 2023. Pridobite jih lahko na zelo enostaven način, obravnava pa je zelo hitra.

     

    Digitalni marketing 2020

    Stvari se v svetu digitalnega trženja hitro premikajo. V letu 2020 bodo umetna inteligenca, glasovno iskanje, video in interaktivne vsebine med najvidnejšimi trendi. Facebook ni več glavni v svetu družbenih medijev, saj velja za socialni medij starejše generacije. Primat je prevzel Instagram. Mlajši uporabniki bolj obvladujejo tehnologijo in si želijo, da se blagovne znamke povežejo z njimi na nove načine. Pot do stranke bo tako za podjetje lažja in prijetnejša.

    Vaše podjetje še ne uporablja digitalnega marketinga? Sedaj je zadnji čas, da ga vključite v strategijo razvoja podjetja. Obrnite se na nas in svetovali vam bomo.

    Sorodne vsebine

    Kategorije