Branje: 5 min

Google Performance Planner – orodje za uspešnejše oglaševalske kampanje

Google je v svojo platformo uvedel kopico novosti in avtomatizacij, ki lahko močno poenostavijo planiranje, postavljanje in optimizacijo vaših oglaševalskih kampanj. V tokratnem zapisu vam bomo predstavili Google Performance Planner, ki vam v celoti ali vsaj delno odpravi težave pri načrtovanju in optimizaciji vaših kampanj.

Kazalo vsebine

    Google Performance Planner je orodje, ki je na voljo brezplačno uporabnikom platforme Google Ads. Namenjeno je načrtovanju oglaševalskih kampanj in predikcij na podlagi izbranih KPI-jev. Google ugotavlja, da s pomočjo tega orodja uporabniki v povprečju povečajo število konverzij tudi do 43 %.

    Google Performance Planner deluje na podlagi analize obstoječih kampanj in zgodovine pridobljenih podatkov, v ozadju pa ga poganja sistem umetne inteligence, analiza je odvisna od ciljev oz. ciljev vaših kampanj: ali ste osredotočeni na klike ali na konverzije. Pri analizi vaših kampanj google upošteva in vam ponuja naslednje metrike: konverzije, kliki in vrednost konverzij.

     

    Prednosti Google Performance Plannerja – na preprost način do boljših konverzij

    Google je ustvaril načrtovalnik Google Performance Planner, da omogočijo enostavnejše in uspešneje načrtovanje kampanj.  Najbolj pa je v pomoč tistim, ki z oglaševanjem na Googlu šele začenjajo ali potrebujejo še nekaj dodatnega znanja in razumevanja. Tudi izkušenim oglaševalcem lahko pomaga pri načrtovanju predikcij za izbrano obdobje in bolj informiranem prilagajanju svojega proračuna.

    Google Performance Planner vam torej nudi koristne napotke in izhodišča za izboljšanje strategij, kampanj in celotnega oglaševalskega (pro)računa.

     

    Kaj potrebujete za uporabo Google Performance Plannerja

    Za uporabo načrtovalnika Google Performance Planner morajo biti izpolnjeni določeni pogoji:

    • Vaše kampanje na Googlu so aktivne več kot 72 ur.
    • V najmanj sedmih dneh imate zabeležene vsaj 3 klike,
    • Zabeleženo imate vsaj eno konverzijo
    • V svoji kampanji morate uporabljati eno izmed naštetih strategij ponujanja: manual CPC, enhanced CPC ali Target CPA.

    Za zagon orodja v platformi Google Ads v zgornjem desnem kotu kliknite na “Tools and settings” (Orodja in nastavitve). Po odprtju nadzorne plošče pod segmentom “Planning” oz. načrtovanje izberite Performance Planner.

    Orodje deluje po principu treh preprostih korakov:

    1. Ustvarite vaš načrt
    2. Preverite vaše predikcije
    3. Implementirajte morebitne spremembe oz predloge v vaš oglaševalski račun oziroma kampanjo.

    Ko boste začeli z ustvarjanjem načrta, se vam bo prikazalo okno na spodnji sliki.

    V tem koraku boste določili ciljne metrike oz. metrike, za katere želite pridobiti predikcije. Izbirate lahko med kliki, konverzijami in njihovimi vrednostmi.

     

     

    Med izbiranjem ciljnih metrik, določite tudi časovno obdobje predikcij. Lahko izbirate med tednom, mesecem ali kvartalom.

     

     

    Po izboru želenega časovnega obdobja in cilja vaše kampanje, morate izbrati obdobje za izračun stopnje konverzije. Imejte v mislih: krajše časovno obdobje ponuja bolj specifične in točnejše predikcije.

     

     

    Naslednji korak je poljuben in vam omogoča izbiro ciljev na podlagi predhodno zastavljenih številk. Npr. v prihajajočem mesecu si želimo z našimi kampanjami na Googlu pridobiti 100 konverzij.

    Ko boste uspešno ustvarili plan, se vam odpre nadzorna plošča, ki vključuje različne podatke: vaš proračun, konverzije, povprečen strošek na konverzijo, povprečno stopnjo konverzije in podatke obstoječih kampanj, ki ste jih vključili v načrtovalnik.

    Nad grafom s krivuljo se nahajajo podatki oziroma metrike, ki jih lahko poljubno spreminjamo in opazujemo spremembe v predvidenem delovanju kampanj. Skratka, to orodje vam na zelo praktičen način odgovori na različna vprašanja in negotovosti, ki se navezujejo na vaše oglaševanje. Primer: Kaj bi se zgodilo, če bi v kampanji X povečali ali zmanjšali budget za XX.

     

     

    Krivulja vam na vizualen način predstavi primerjavo trenutnega stanja in pričakovanega stanja.

     

     

    Google Planner vam prav tako omogoča vpogled v delovanje vaših kampanj na podlagi ključnih besed. Tukaj se lahko “igrate” in testirate različne ključne besede ter kako bi recimo te vplivale na delovanje vaših kampanj v iskalnem omrežju. To lahko naredite s preprostim klikom na izbrano kampanjo.

    V desnem kotu se vam odpre okno z raznimi podatki in statistikami. Pod segmentom “Things to try” lahko poljubno dodate nove ključne besede in preverite, kako bi te vplivale na rezultate vaših obstoječih kampanj.

     

     

    Vaš načrt je ustvarjen. Kaj je naslednji korak?

    Ko boste z načrtovalnikom pridobili vse želene informacije ali pripravili načrt za izboljšave in spremembe obstoječih kampanj,  ga lahko izvozite v vašo napravo ali pošljete na email. Če je načrt namenjen le prikazu predikcij, izberite opcijo “Plan summary (.csv)”. Če imate namen implementirati določene spremembe v vaše kampanje pa predlagamo izbor opcije “Ads Editor file (.csv)”, kar vam omogoča urejanje vseh sprememb s pomočjo Google Ads Editorja.

     

     

    Se vam zdi, da vaše Google kampanje zapravijo preveč denarja, rezultatov pa ni?

    Ne oklevajte, pošljite nam sporočilo in nam napišite, kakšne rezultate želite in kaj trenutno izvajate, da bi jih dosegli. Z veseljem vam bomo priskočili na pomoč!

    Sorodne vsebine

    Kategorije