Branje: 3 min

Izbira primernih družbenih omrežij

Uspešna podjetja uporabljajo veliko različnih družabnih omrežij za povečevanje prodaje in vzpostavljanja dolgoročnih odnosov s svojo ciljno publiko. Tukaj imajo namreč neposreden stik s strankami in sledilci. Kar daje rezultate je kvalitetna vsebina in ne prisotnost na vseh družbenih omrežjih.

družabna omrežja

Kazalo vsebine

Med socialnimi omrežji lahko hitro izločimo tista, ki so bolj poslovne narave. V mislih imamo povezovanje na strokovni ravni, kot to uspešno počne LinkedIn. Pa vendar niso samo nekatera družbena omrežja pomembna za uspeh posla. Zato družbenih omrežij ne delimo na poslovna in neposlovna, ampak rečemo, da družbena omrežja uporabljamo v poslovni namen. Uspešna podjetja se namreč poslužujejo veliko različnih družabnih omrežij za povečevanje prodaje in vzpostavljanja dolgoročnih odnosov s svojo ciljno publiko.

 

Izbira primernih družbenih omrežij za vaše podjetje

Samo domnevate lahko, na katerih družbenih omrežjih ljudje največ časa preživijo. Vaš občutek bi vam lahko rekel, da milenijci največ časa preživijo na Instagramu in Snapchatu, zato preskočite Facebook. Toda podatki kažejo, da kar 84% milenijcev še vedno uporablja Facebook. Tukaj si lahko ogledate demografske podatke za vsa večja družbena omrežja. Uporabite jih za pomoč pri izbiri vašega idealnega socialnega omrežja za trženje ali več njih. Ne pozabite, da so ti podatki le usmeritev in ne zagotovilo za vaš uspeh.

Ciljno občinstvo: spoznajte ga in ga razširite

Uporaba socialnih medijev za podjetja je tako učinkovita zato, ker lahko zelo natančno ciljajo svoje idealno občinstvo. Najprej pa morate seveda razumeti, kdo vaše občinstvo sploh je. Začnete lahko z zbiranjem podatkov o trenutnih kupcih. Nato se poglobite v analizo socialnih omrežij. Kmalu boste dobro spoznali, kdo na spletu od vas kupuje in z vami komunicira. Ko imate jasno sliko o tem, kdo je vaše občinstvo, lahko ponovno pregledate svoj marketinški načrt za družabna omrežja. Nato lahko poiščete načine, kako doseči več ljudi, ki so podobni vašim obstoječim strankam.

Gojite odnos s publiko

Edinstvena prednost trženja na socialnih omrežjih za podjetja je neposreden stik s strankami in sledilci. Ogromno digitalnih potrošnikov uporablja družbena omrežja za raziskovanje novih blagovnih znamk ali izdelkov. Del tega odkrivanja je spoznavanje, kdo ste kot blagovna znamka in za kaj se zavzemate. Ko se ljudje ukvarjajo z vašo organsko vsebino ali oglasi, se morate odzvati. To namreč pomaga graditi zaupanje in ustvariti zveste sledilce. Tako negujete tudi odnose, ki lahko sčasoma konvertirajo v prodajo.

Kvaliteta pred kvantiteto

Številne možnosti trženja na družbenih omrežjih za podjetja se morda zdijo presenetljive, vendar se vam ni treba posluževati vseh. Pomembneje je ustvariti kakovostno vsebino na nekaj ključnih kanalih, kot pa biti prisoten v vsakem posameznem omrežju. Predvsem pa naj vaše objave ponujajo neko vsebinsko vrednost. Socialni marketing je namreč povezan z vzpostavljanjem odnosov. Po anketi podjetja Stackla 86 % potrošnikov pravi, da pristnost objav vpliva na to, katere blagovne znamke so jim všeč in jih podpirajo.

Spremljajte in izpopolnite izvedbo

Ko izvajate svojo marketinško strategijo na družbenih omrežjih, je pomembno, da spremljate, kaj deluje in kaj ne. Nato lahko svoja prizadevanja natančno prilagodite in izboljšate rezultate.

Socialna omrežja vam lahko ne glede na velikost vašega podjetja pomagajo, da se bolje povežete s svojim občinstvom, dosežete nove potencialne stranke in povečate ozaveščenost o svoji blagovni znamki. Ni treba začeti z vsemi družabnimi omrežji hkrati. Začnite z eno ali dvema ključnima omrežjema in sčasoma širite svojo blagovno znamko še na ostala. Za več informacij lahko kontaktirate našo ekipo certificiranih oglaševalskih strokovnjakov.

Sorodne vsebine

Kategorije