Barvna shema Perla Optics
Poglejte, kako smo oblikovali celostno grafično podobo za spletno trgovino z očali Perla Optics.
Perla Optics je blagovna znamka, ki bo prvenstveno nagovarjala kupce v starostni skupini od 20 do 40 let, zato smo že od samega začetka izhajali iz barvne palete in oblikovnih rešitev, ki delujejo sveže, mladostno in v skladu z aktualnimi, a po svoje tudi brezčasnimi oblikovalskimi trendi.
Zgodba logotipa
Naročnik je za blagovno znamko sprva predvidel ime Perla (brez dodatka Optics). Da bi pri kupcih ustvarili močnejšo asociacijo z očali in drugimi optičnimi pripomočki za vid, smo predlagali nadgradnjo v ime Perla Optics, ki hkrati ustvarja tudi odličen nastavek za oblikovanje logotipa.
Naročnik je naš predlog sprejel in tako je nastal logotiop, sestavljen iz stiliziranih črk P in O, ki skupaj ponazarjata očala.
Sekundarni logotip in barvne variacije
Poleg primarnega logotipa smo za različne vrste rabe – s poudarkom na digitalnih medijih – predvideli še sekundarni logotip ter različne barvne variacije.
Zaokrožena celostna grafična podoba
Celostno grafično podobo Perla Optics zaokrožujejo pravila za rabo in umeščanje logotipa ter izbira sodobne tipografije, primerne tako za splet kot za tisk.
Z agencijo Madwise na področju digitalnega marketinga sodelujemo že dalj časa. Ko smo do njih prišli z idejo nove blagovne znamke in spletne trgovine, so nas takoj zasuli s konstruktivnimi in strokovno utemeljenimi predlogi. Nad izdelkom, celostno grafično podobo Perla Optics, smo navdušeni, hkrati pa že pogledujemo naprej proti spletni trgovini, ki jo bodo prav tako izdelali v Madwise.