Za enega vodilnih slovenskih ponudnikov rezervnih avtodelov, pnevmatik, promocijskih oblačil in drugih kategorij artiklov smo s pomočjo off-site optimizacije za iskalnike (SEO) in prestrukturiranja Google Ads kampanj zvišali prodajo za 42,2 %.

Euroton spletna trgovina
  • 42,2%

    42,2 % zvišanje spletne prodaje

  • 102,6 % višji prihodek iz Google Ads kampanj

  • 185,9 % višji prihodki iz organskega prometa

Kako smo Eurotonu zvišali prodajo za 42,2 %

Euroton je eden vodilnih slovenskih ponudnikov avtomobilskih rezervnih delov in promocijskih oblačil. Večji del svojega poslovanja opravijo z drugimi podjetji, ki jim preko spletne trgovine omogočajo enostavno izbiro in naročanje želenih artiklov. Želeli so povečati tudi prodajo v B2C segmentu.

Euroton se je pametno odločil za investicijo v splet. Pred tem so že sodeloval z digitalno agencijo, vendar je bil čas, da preizkusijo novega partnerja. S pomočjo optimizacije za iskalnike (SEO) smo naročniku zagotovili 185,9 % s pomočjo Google AdWords oglaševanja pa 102,6 % več prihodka kot v enakem obdobju lani.

Euroton zvišanje prodaje

Z off-site SEO do višjih prihodkov

Optimizacija za spletne iskalnike se deli na on-site (tehnična in vsebinska izboljšava spletnega mesta) in off-site del, ki poteka v širjavah medmrežja. Najboljši učinek se pokaže z izvajanjem obeh aktivnosti. Euroton se je v prvi fazi odločil za izboljšanje na off-site področju in pričeli smo z dolgoročnim procesom cele vrste aktivnosti:

  • grajenje strateško pozicioniranih povezav na spletno mesto,
  • vpis v spletne imenike in direktorije,
  • spremljanje aktivnosti konkurence ter analiziranje sprememb Googlovega algoritma in ustrezne prilagoditve,
  • zakup licence za strokovno orodje RankTrackr in spremljanje rezultatov naših SEO aktivnosti.

Rezultati SEO optimizacije

Optimizacija za spletne iskalnike je dolgotrajen proces, ki se nikoli ne konča. A že v dveh mesecih smo s pametnimi off-site aktivnostmi dosegli lepe pozicije za ključne kategorije. Poglejmo primerjavo rangiranja zadetkov na Googlu pred kampanjo (8. 10. 2016, če smo natančni) in stanje 8. decembra:

Euroton optimizacija

Že v tako kratkem času smo v analitiki zabeležili porast; v primerjavi z lanskim letom je bil organski obisk 29,45 % višji. A to ni najbolj impresivno. V primerjavi z enakim obdobjem lani je organski promet prinesel kar 182,55 % višji prihodek. To je posledica napredka s tretje na prvo pozicijo Google zadetkov v praksi.

102 % višja donosnost Google Ads kampanj

Naša zgodba ima tudi oglaševalsko poglavje. Kljub solidnemu delu predhodne agencije smo pri Google Ads kampanjah identificirali priložnosti za občutne izboljšave. Vodenje kampanj smo prevzeli v pomembnem obdobju prodaje zimskih gum, akumulatorjev in ostalih avtodelov. Pričeli smo “iz točke nič” in v dobrih dveh tednih dosegli nizek povprečni CPC 0,13 EUR ter se zasidrali na prvih treh pozicijah.

Kako do teh številk?

Postavitve kampanj smo se lotili z natančno segmentacijo oglasnih skupin po kategorijah, s testiranjem oglasov, prilagojenimi ponudbami za naprave in ure v dnevu, implementacijo skript za avtomatsko prilagajanje ponudb, razširitvami oglasov ter obsežnimi seznami negativnih besed. Pokazatelj uspešnosti Ads kampanj je ocena kakovosti ključnih besed. Več kot 60 % odstotkov jih ima najvišjo oceno 10.

Uspešnost Google Ads kampanj

Na tej osnovi smo uspeli močno povečati donosnost kampanj, ki se je v primerjavi z enakim obdobjem prejšnje leto povečala za 102,1 %; stopnjo konverzije smo uspeli zvišati za 259,3 %. S pravim oglasom smo nagovorili pravega kupca in ga pripeljali na točno tisto pristajalno stran, ki je najhitreje vodila k nakupu. ROAS (Return on Advertising Spending) meri prihodek na vsak evro, vložen v oglaševanje. Izraža se kot razmerje “prihodek iz kampanje / strošek kampanje”. Če je razmerje med njima 5:1, je ROAS 500 %. To pomeni, da smo za vsak vložen evro dobili nazaj 5 evrov. Če se 500 % ROAS sliši dobro, je čas, da si ogledamo Euroton oglaševalske kampanje:

Euroton statistika

Za konec pa še en impresiven rezultat

Večino svojih izdelkov Euroton proda v B2B segmentu – torej poslovnim partnerjem. Do zdaj jim končne stranke niso prinašale večjih rezultatov in nanje bi lahko popolnoma pozabili, a smo se odločili, da jih upoštevamo kot izziv. S spletnimi aktivnostmi smo tako prodajo v B2C segmentu povečali za kar 240 %. Gotovo ni presenečenje, da se Euroton in Madwise zgodba nadaljuje tudi v obdobju 2019 / 20. 🙂