Za podjetje Izoterm Plama, ki z učinkovitimi rešitvami proizvodnje penjenega polietilen oskrbuje trg celotne Evrope, smo oblikovali prodajno učinkovito spletno mesto, ki ustrezno nagovarja mednarodne B2B kupce.

Euroton spletna trgovina
  • 42,2%

    Zvišanje spletne prodaje

  • Višji prihodek iz Google Ads kampanj

  • Višji prihodki iz organskega prometa

Kako smo Eurotonu zvišali prodajo za 42,2 %

Euroton je eden vodilnih slovenskih ponudnikov avtomobilskih rezervnih delov in promocijskih oblačil. Večji del svojega poslovanja opravijo z drugimi podjetji, ki jim preko spletne trgovine omogočajo enostavno izbiro in naročanje želenih artiklov. Želeli so povečati tudi prodajo v B2C segmentu.

Euroton se je pametno odločil za investicijo v splet. Pred tem so že sodeloval z digitalno agencijo, vendar je bil čas, da preizkusijo novega partnerja. S pomočjo optimizacije za iskalnike (SEO) smo naročniku zagotovili 185,9 % s pomočjo Google AdWords oglaševanja pa 102,6 % več prihodka kot v enakem obdobju lani.

Euroton zvišanje prodaje

Z off-site SEO do višjih prihodkov

Optimizacija za spletne iskalnike se deli na on-site (tehnična in vsebinska izboljšava spletnega mesta) in off-site del, ki poteka v širjavah medmrežja. Najboljši učinek se pokaže z izvajanjem obeh aktivnosti. Euroton se je v prvi fazi odločil za izboljšanje na off-site področju in pričeli smo z dolgoročnim procesom cele vrste aktivnosti:

  • grajenje strateško pozicioniranih povezav na spletno mesto,
  • vpis v spletne imenike in direktorije,
  • spremljanje aktivnosti konkurence ter analiziranje sprememb Googlovega algoritma in ustrezne prilagoditve,
  • zakup licence za strokovno orodje RankTrackr in spremljanje rezultatov naših SEO aktivnosti

Rezultati SEO optimizacije

Optimizacija za spletne iskalnike je dolgotrajen proces, ki se nikoli ne konča. A že v dveh mesecih smo s pametnimi off-site aktivnostmi dosegli lepe pozicije za ključne kategorije. Poglejmo primerjavo rangiranja zadetkov na Googlu pred kampanjo (8. 10. 2016, če smo natančni) in stanje 8. decembra:

Euroton optimizacija

Že v tako kratkem času smo v analitiki zabeležili porast; v primerjavi z lanskim letom je bil organski obisk 29,45 % višji. A to ni najbolj impresivno. V primerjavi z enakim obdobjem lani je organski promet prinesel kar 182,55 % višji prihodek. To je posledica napredka s tretje na prvo pozicijo Google zadetkov v praksi.

102 % višja donosnost Google Ads kampanj

Naša zgodba ima tudi oglaševalsko poglavje. Kljub solidnemu delu predhodne agencije smo pri Google Ads kampanjah identificirali priložnosti za občutne izboljšave. Vodenje kampanj smo prevzeli v pomembnem obdobju prodaje zimskih gum, akumulatorjev in ostalih avtodelov. Pričeli smo “iz točke nič” in v dobrih dveh tednih dosegli nizek povprečni CPC 0,13 EUR ter se zasidrali na prvih treh pozicijah.

Uspešnost Google Ads kampanj

Na tej osnovi smo uspeli močno povečati donosnost kampanj, ki se je v primerjavi z enakim obdobjem prejšnje leto povečala za 102,1 %; stopnjo konverzije smo uspeli zvišati za 259,3 %. S pravim oglasom smo nagovorili pravega kupca in ga pripeljali na točno tisto pristajalno stran, ki je najhitreje vodila k nakupu. ROAS (Return on Advertising Spending) meri prihodek na vsak evro, vložen v oglaševanje. Izraža se kot razmerje “prihodek iz kampanje / strošek kampanje”. Če je razmerje med njima 5:1, je ROAS 500 %. To pomeni, da smo za vsak vložen evro dobili nazaj 5 evrov. Če se 500 % ROAS sliši dobro, je čas, da si ogledamo Euroton oglaševalske kampanje:

Euroton statistika

Za konec pa še en impresiven rezultat

Večino svojih izdelkov Euroton proda v B2B segmentu – torej poslovnim partnerjem. Do zdaj jim končne stranke niso prinašale večjih rezultatov in nanje bi lahko popolnoma pozabili, a smo se odločili, da jih upoštevamo kot izziv. S spletnimi aktivnostmi smo tako prodajo v B2C segmentu povečali za kar 240 %. Gotovo ni presenečenje, da se Euroton in Madwise zgodba nadaljuje tudi v obdobju 2019 / 20. 🙂