Za Summit Motors Ljubljana, zastopnika vozil Ford v Sloveniji, smo razvili spletno platformo Prva Izbira, kjer lahko uporabniki hitro in enostavno najdejo svoje popolno Fordovo vozilo ter preverijo zalogo modelov pri trgovcih.

Spletna platforma Ford
Napredna ERP povezava
Učinkovit SEO
V nekaj preprostih korakih do svojega novega avtomobila
Da na vseh tržiščih še vedno obstaja možnost za rast, nam najbolje pokaže prav avtomobilska industrija, saj se je prodaja osebnih vozil v zadnjih šestih letih v Sloveniji povečala za več kot 40 %. Kljub temu pa se navade kupcev hitro spreminjajo in vrhunski izdelek pogosto ni več dovolj za obisk prodajnega salona.
Tega se dobro zavedajo tudi pri Summit Motors Ljubljana (generalni uvoznik in zastopnik blagovne znamke Ford), zato smo skupaj z njimi razvili spletno mesto PrvaIzbira.si, ki uporabnikom na enostaven in prijazen način omogoča, da poiščejo svojega popolnega jeklenega konjička in se z njim zapeljejo v prihodnost.

Dizajn spletnega mesta
Fordovi izjemni tehnološki dosežki niso nikoli sami sebi namen. Prežema jih misel na voznika in sopotnike, njihovo varnost, udobje in vrhunsko vozno izkušnjo. Z enako miselnostjo smo se lotili tudi prenove spletne strani Prva Izbira.
Čist in minimalističen dizajn, ki se prilagaja različnim napravam, je podrejen odlični uporabniški izkušnji, integracija tehnoloških orodij, ki poganjajo spletno stran in skrbijo za ažurnost podatkov, pa temu, da potencialni kupec čim lažje najde svoj sanjski avtomobil.
Preprosta uporaba
Spletno mesto je integrirano s Fordovim zalednim sistemom, kar zagotavlja popolno avtomatizacijo in s tem manj možnosti za napake. Tudi neodločenemu uporabniku preprosta navigacija in filtriranje omogočata, da na hiter in intuitiven način najhitreje poišče ustrezno vozilo, se po želji dogovori za testno vožnjo ali pa pridobi ponudbo za vozilo na zalogi. Nič več listanja po katalogih, klicanja na množico številk in raziskovanja načinov financiranja.
Testna vožnja
Trgovcu avtomatiziran sistem posreduje vse potrebne podatke, tako da ni več nepotrebnega izpolnjevanja obrazcev na prodajnem mestu. Potencialni kupec tudi ne izgublja časa z raziskovanjem, kje bo lahko preizkusil željeni avtomobil, ampak lahko v nekaj preprostih korakih poišče najbližjega trgovca in se kmalu za tem že usede za volan in se prepriča o vozni izkušnji, prostornosti ter udobju.

Povpraševanje po vozilu iz zaloge
Ključna lastnost in ob enem prednost spletnega mesta pa je seveda možnost hitre in preproste oddaje povpraševanja po konkretnem vozilu iz zaloge. Obiskovalec lahko s pomočjo naprednega filtra poišče vozilo glede na svoje potrebe in želje, se pobližje spozna z njegovimi karakteristikami ter izbranemu trgovcu, pri katerem je vozilo na zalogi, odda povpraševanje.
Od prodaje k vsebinskemu marketingu
Preberite tudi, kako je revija Ford Magazine dobila svojo spletno različico, ki dopolnjuje prodajni lijak čisto na začetku in zagotavlja nove kontakte, hkrati pa nakupnemu oziroma prodajnemu lijaku priskoči na pomoč tudi kasneje, v “nurturing” fazi.