Ob vsakoletni Red Bull Goni Pony dirki na Vršič s kolesi Pony smo pripravili nagradno igro z elementom igrifikacije. Oblikovali in razvili smo igro, ki je bila namenjena aktivaciji občinstva in dogodek približala širši javnosti.

Red Bull

Retro stil še živi

To vsako leto dokaže Red Bull s svojim edinstvenim dogodkom Red Bull Goni Pony, s katerim pod Vršič privabi ogromno število ljudi, ki jih druži ljubezen do Rogovega legendarnega kolesa Pony. Opravljeni v najbolj nore oprave so se obiskovalci tudi tokrat, že peto leto zapored, pognali proti vrhu in ga premagali vsak na svoj način. Tokrat smo sodelovali zraven tudi mi!

S strani naročnika je prišla želja, da pripravimo aktivacijo, s katero bo mogoče že pred dogodkom angažirati potencialne udeležence. Razmišljali smo, kako bi lahko “klasično” aktivacijo z nagradno igro naredili bolj zanimivo, in dobili idejo, da vanjo vpletemo element “igrifikacije” (gamification) s ključnim ciljem pritegniti posameznika k izvajanju določene aktivnosti in doseči, da jo izvaja večkrat zapored.

Red Bull retro stil

Načrtovanje igre Pony mojster

Naš cilj je bil ustvariti igro, ki bo v svojem bistvu zelo preprosta in jo bo igralec hitro osvojil, po drugi strani pa ravno toliko zahtevna, da mu mogoče v prvo ne bo uspelo in jo bo želel igrati še enkrat. In mogoče še enkrat. In še enkrat.

Customer journey in žični okvirji

Po definiciji ključnih ciljev je sledila izdelava customer journeyev, s katerimi smo novo spletno stran vpletli v marketinške aktivnosti Red Bull-a. Ker je naročnik postavil jasne cilje, ki si jih želi z novo spletno stranjo doseči, je bila ta naloga precej enostavna. V fazi načrtovanja smo na podlagi hierarhije informacij pripravili žične okvirje (wireframe). Z njimi smo predpostavili gibanje obiskovalcev po strani in naročniku prikazali, kako bodo predstavljene pomembne informacije.

Red Bull načrtovanje

Od načrta do izvedbe

Pripravili smo idejno zasnovo, zrisali screene, pripravili načrt dinamike igre in šli v razvoj. Med testiranjem smo dinamiko še nekoliko prilagodili tako, da se ovire menjajo vedno hitreje, pri čemer je tudi zahtevnost igre vedno večja.
Ilustracije je prispeval odlični Jaka Vukotić, ki je obstoječi vizual dogodka priredil na svojevrsten način in mu vdahnil nov, svež videz. Mimogrede, vsakršna podobnost z resničnimi ovirami je zgolj naključje. Ali pač? 😉

Red Bull načrt in izvedba

Komentar naročnika