Za podjetje Izoterm Plama, ki z učinkovitimi rešitvami proizvodnje penjenega polietilen oskrbuje trg celotne Evrope, smo oblikovali prodajno učinkovito spletno mesto, ki ustrezno nagovarja mednarodne B2B kupce.

Izoterm B2B spletno mesto

Izzivi naročnika

Izoterm Plama je inovativno podjetje, ki s proizvodnjo penjenega polietilena, ekološko nespornega izolacijskega materiala, oskrbuje celotno Evropo. Njihova spletna komunikacija ni dosegala visokih meril, ki jim sledi Izoterm Plama. Prav tako prek spletne strani ni bilo veliko povpraševanj, kar je pomenilo, da konkretne priložnosti za rast na tujih trgih niso bile izkoriščene.

Od izzivov k rešitvam

Novo vrhunsko spletno mesto odraža kakovost in inovativnost podjetja Izoterm plama. Na enostaven, a obenem strokoven način predstavi ponudbo in osrednje prednosti podjetja in obiskovalca vodi k ključnemu cilju B2B spletne strani – oddaji kontakta. Ob tem ne pozabi na vrednote Izoterma Plame, ki prežemajo njihov vsakdan in vse procese delovanja.

Izoterm  izzivi in rešitve

Metodologija izdelave spletnega mesta

Z naročnikom smo določili vodjo projekta na njihovi strani in skupaj postavili proces dela, ki se je skladal z njihovimi obveznostmi. Tako smo poskrbeli za zadovoljstvo s končnim izdelkom in celotno potjo do njega. Uporabili smo “waterfall” metodo, ki skozi faze izdelave spletne strani Analiza-Zasnova-Razvoj-Izvedba vodi z jasno potrditvijo vsakega koraka, preden se lotimo naslednjega.

Izoterm metodologija

Od načrta do izvedbe

Pripravili smo idejno zasnovo, zrisali screene, pripravili načrt dinamike igre in šli v razvoj. Med testiranjem smo dinamiko še nekoliko prilagodili tako, da se ovire menjajo vedno hitreje, pri čemer je tudi zahtevnost igre vedno večja.
Ilustracije je prispeval odlični Jaka Vukotić, ki je obstoječi vizual dogodka priredil na svojevrsten način in mu vdahnil nov, svež videz. Mimogrede, vsakršna podobnost z resničnimi ovirami je zgolj naključje. Ali pač? 😉

Izoterm načrt in izvedba

ANALIZA

Euroton se je pametno odločil za investicijo v splet. Pred tem so že sodeloval z digitalno agencijo, vendar je bil čas, da preizkusijo novega partnerja. S pomočjo optimizacije za iskalnike (SEO) smo naročniku zagotovili 185,9 % s pomočjo Google AdWords oglaševanja pa 102,6 % več prihodka kot v enakem obdobju lani.

ZASNOVA

Na podlagi zbranih informacij smo pripravili žične okvirje (wireframe), ki prikažejo, kako bodo informacije na spletni strani podane in razložene. Žične okvirje smo uskladili z naročnikom in se lotili dizajna.

RAZVOJ IN IZVEDBA

Ko je bil dizajn potrjen, je nalogo prevzela naša programerska ekipa. Poskrbeli so, da je oblika oživela, da kontaktni obrazci vrhunsko delujejo in da imajo stranke resnično dobro izkušnjo. Spletno mesto smo temeljito testirali in ga šele nato poslali v beli svet.

Komentar naročnika