Za podjetje Izoterm Plama, ki z učinkovitimi rešitvami proizvodnje penjenega polietilena oskrbuje trg celotne Evrope, smo oblikovali prodajno učinkovito spletno mesto, ki ustrezno nagovarja mednarodne B2B kupce.
Prodajno usmerjena spletna stran
Jasna struktura
Napredna SEO optimizacija
Izzivi naročnika
Izoterm Plama je inovativno podjetje, ki s proizvodnjo penjenega polietilena, ekološko nespornega izolacijskega materiala, oskrbuje celotno Evropo. Njihova spletna komunikacija ni dosegala visokih meril, ki jim sledi Izoterm Plama. Prav tako prek spletne strani ni bilo veliko povpraševanj, kar je pomenilo, da konkretne priložnosti za rast na tujih trgih niso bile izkoriščene.
Od izzivov k rešitvam
Novo vrhunsko spletno mesto odraža kakovost in inovativnost podjetja Izoterm Plama. Na enostaven, a obenem strokoven način predstavi ponudbo in osrednje prednosti podjetja in obiskovalca vodi k ključnemu cilju B2B spletne strani – oddaji kontakta. Ob tem ne pozabi na vrednote podjetja, ki prežemajo njihov vsakdan in vse procese delovanja.
Metodologija izdelave spletnega mesta
Z naročnikom smo določili vodjo projekta na njihovi strani in skupaj postavili proces dela, ki se je skladal z njihovimi obveznostmi. Tako smo poskrbeli za zadovoljstvo s končnim izdelkom in celotno potjo do njega. Uporabili smo “waterfall” metodo, ki skozi faze izdelave spletne strani Analiza-Zasnova-Razvoj-Izvedba vodi z jasno potrditvijo vsakega koraka, preden se lotimo naslednjega.
ANALIZA
Najprej smo se dodobra spoznali z delovanjem Izoterma Plame. Imeli smo veliko vprašanj in spoznali vse zanimivosti o izdelavi ter prodaji izolacije in embalaže. Le z razumevanjem podjetja in kupca lahko zasnujemo spletno mesto, ki podpira poslovni model.
ZASNOVA
Na podlagi zbranih informacij smo pripravili žične okvirje (wireframe), ki prikažejo, kako bodo informacije na spletni strani podane in razložene. Žične okvirje smo uskladili z naročnikom in se lotili dizajna.
RAZVOJ IN IZVEDBA
Ko je bil dizajn potrjen, je nalogo prevzela naša programerska ekipa. Poskrbeli so, da je oblika oživela, da kontaktni obrazci vrhunsko delujejo in da imajo stranke resnično dobro izkušnjo. Spletno mesto smo temeljito testirali in ga šele nato poslali v beli svet.