Za Alta d. d. smo ob ukinitvi registrskih računov oblikovali iskalnikom prilagojeno izobraževalno stran, e-vodič in obsežno lead generation kampanjo, s katero smo povečali število odprtih trgovalnih računov pod okriljem Alte.

Alma vista
  • Izobraževalno spletno mesto

  • E-vodič o registrskih računih

  • Lead nurturing kampanja

  • 1. mesto na Googlu

Ukinitev registrskih računov

Zgodba registrskih računov se je pričela že pred 26 leti. V času lastninskega preoblikovanja podjetij je veliko Slovencev in Slovenk prejelo certifikate, ki so jih lahko zamenjali za delnice. Če se z njimi niso ukvarjali, so ostali naloženi na registrskem računu pri Klirinško Depotni Družbi.

S prehajanjem na trgovalne račune se je število uporabnikov registrskih računov zmanjševalo. Ob koncu leta 2016 je bila napovedana njihova ukinitev. 300.000 ljudi, ki so imeli svoje vrednostne papirje v tej obliki, je imelo do konca leta čas za prenos na trgovalne račune.

Pametno načrtovanje za kasnejše rezultate

Z ALTO smo že takoj po napovedi začeli razmišljati, kako bi lahko celotno leto 2016 pridobivali zaupanje potencialnih strank. Predvidevali pa smo, da se bo zanimanje za nove trgovalne račune pred določenim datumom ukinitve registrskih računov nedvomno povečalo. Želeli smo doseči, da ALTA postane sinonim za znanje, ki ga bodo ljudje potrebovali, ko se bodo odločali, kaj je najbolje storiti s sredstvi na svojih registrskih računih. A prepoznan in kredibilen strokovnjak na tako specifičnem področju ne postaneš z danes na jutri. Ne za Google in še manj za kritične ljudi.

Izobraževalna pristajalna stran

Z delom smo pričeli takoj. Na začetku leta 2016 smo postavili izobraževalno spletno mesto registrski-racun.si. Imelo je dve nalogi – zbirati kontakte posameznikov/-ic, ki jih zanimajo informacije v zvezi registrskimi računi, in jih izobraziti o celotnem procesu in opcijah, ki so bile na voljo ob ukinitvi.

Alma vista uporabniška izkušnja

Kako zasesti prvo mesto na Googlu

Biti prvi na Googlu so “mokre sanje” vseh, ki se aktivno ukvarjajo s pridobivanjem kakovostnih povpraševanj in povišanjem prodajnih rezultatov. A za doseganje tega cilja sta potrebna trdo delo in čas. Lotili smo se ga z on-site optimizacijo pristajalne strani in nato pozornost preusmerili v off-site aktivnosti. Več o tem v nadaljevanju.

Alma vista eleganten dizajn

NAČRTOVANJE

Vse se prične s pametnim razmislekom. Že pri izbiri domene smo razmišljali, ali naj bo registrski-racun.si ali registrski-racuni.si. Je bolje z vezajem ali brez? Da, tudi en sam znak v digitalnem svetu povzroči razliko. Vse je odvisno od tega, kaj ljudje najpogosteje vtipkajo v iskalnik. Registrski račun je bila izbrana ključna beseda, okoli katere se je v 2016 vse vrtelo.

Dobro načrtovanje optimizacije se ne more zgoditi brez raziskovanja konkurence. Ta se je na prvi pogled zdela kar trd oreh, saj marsikatera finančna institucija že zaradi starosti domene v Googlovih očeh velja za avtoritativno in lažje dosega visoke uvrstitve. A 8 let poglobljenih izkušenj pri optimizaciji spletnih strani nam je omogočilo prepoznati prave priložnosti.

Alma vista moč besede

SPLETNA STRAN OPTIMIZIRANA “V NULO”

Daleč so časi, ko je optimizacija spletne strani pomenila mnogokrat uporabiti ključno besedo (so kdaj sploh bili?). Izhodišče je optimizacija za uporabnike – kakovostna vsebina, podprta z dobro uporabniško izkušnjo. Google namreč spremlja obnašanje obiskovalcev strani. Če jo hitro zapustijo, si bo njihovo nezadovoljstvo zabeležil in znižal njeno uvrstitev med iskalnimi zadetki.

Vrhunska izkušnja je bila vseeno dodelana v skladu z izbrano ključno besedo. URL naslovi so prijazni in berljivi, vsi elementi pravilno poimenovani, koda urejena, stran ustrezno prilagojena mobilnim napravam. Skoraj 30 % obiskovalcev je spletno mesto obiskalo preko mobilnih naprav – in dobro uporabniško izkušnjo so nagradili z visoko stopnjo konverzije.

USTREZEN OFF-SITE SEO

Gradnja kakovostnih povezav s spletnih strani, ki že imajo dober renome pri Googlu, je ključna za uvrstitev na prvo mesto. Poskrbeli smo, da so se nove povezave pojavljale vzporedno z rastjo iskanj za ključno besedo oziroma malce pred njimi. Google je tako stran registrski-racun.si zaznal kot relevanten vir za ključno besedo, ki je pridobivala količino iskanj.

Poleg načrtno ustvarjenih povezav je bilo veliko tudi organskih. S kakovostno in relevantno vsebino smo prepričali ljudi, da so spletno stran uporabljali in delili naprej. Ves čas smo tudi spremljali konkurenco in se pri svojih strategijah prilagajali spremembam v Googlovem algoritmu. Optimizacija nikakor ni enkraten proces.

BODOČE STRANKE SO NAM DALE SVOJ KONTAKT

Vrhunska vsebina in dobra optimizacija sta pripeljali obiskovalce na spletno mesto in z veseljem smo jim odgovorili na vsa vprašanja. A kako pridobiti njihove podatke? Kako jih nasloviti, ko bo potrebno sprejeti odločitev o sredstvih na registrskem računu?

Alma vista moč besede

Za doseganje prvega cilja smo pripravili vodič po registrskih računih. Poleg razlage, kaj registrski računi sploh so in zakaj je prišlo do ukinitve, so bili bralcu na voljo tudi konkretni primeri in predlogi, kaj naj stori glede na vrednost njegovih certifikatskih delnic. S prenosom pa obiskovalec ni dobil le enkratne vsebine, temveč si je zagotovil tudi prejemanje rednih novic.

… IN CELO LETO SMO JIM POMAGALI

Z večletnim sodelovanjem z ALTO smo želje njihovih strank dodobra spoznali. Zato smo frekvenco novic o registrskih računih nastavili na dvakrat mesečno. Nismo želeli biti preveč vsiljivi, a pomembno nam je bilo, da prave informacije dosežejo prave naslovnike in jim pomagajo, ko se bo potrebno odločiti.

Z rednim lead nurturingom smo dosegli, da so mnogi med zbranimi imetniki registrskih računov svoje vrednostne papirje prenesli na trgovalni račun pri ALTI. Ne smemo pa pozabiti tudi na vse nove stranke, ki sicer niso prenesle vodiča, a so se izobraževale na spletni strani in se decembra oglasile neposredno v ALTA poslovalnici.