Za Ford Slovenija smo razvili spletno različico revije Ford Magazine, ki je namenjena ljubiteljem, lastnikom in bodočim kupcem vozil Ford. Spletna stran igra ključno vlogo pri vsebinskem marketingu podjetja.

Ford Magazine

Iz tiska v splet – spletna revija Ford Magazine

V seriji različnih delavnic smo skupaj z naročnikom raziskali, kako vzpostaviti močan in dolgoročen odnos s potencialnimi in obstoječimi kupci. Preučili smo različne segmente ciljne skupine, vzpostavili persone in določili strukturo spletnega mesta. Spletno stran smo zastavili kot lifestyle portal.

Širok spekter vsebin smo razvrstili na način, da zadostimo različnim željam in potrebam obiskovalcev, ki spletno stran obiščejo na podlagi različnih interesov. Vsebino smo razdelili na 4 ključne stebre – Aktivni, Družine, Hitri in Podjetniki. Obiskovalci spletne strani lahko izberejo želeno področje in brskajo samo po novicah, ki sodijo pod posamezen steber.

Ford Magazine tisk splet

Vloga spletne strani v nakupni poti

Spletna stran FordMagazine.si dopolnjuje vrzel v nakupni poti, in to na najmanj dveh ključnih mestih. S pametnim sistemom distribucije privlačnih vsebin pritegne spletne bralce, ki si želijo dobrih zgodb – s tem dopolni prodajni lijak čisto na začetku in Fordu zagotavlja nove kontakte. Nakupnemu oziroma prodajnemu lijaku priskoči na pomoč tudi kasneje v “nurturing fazi” – nakup novega avtomobila namreč ni impulzivna odločitev.

Ford Magazine vloga spletne strani

Preprosta uporaba

Spletno mesto je postavljeno na platformi WordPress, kar naročniku omogoča preprosto upravljanje spletne strani. V praksi to pomeni enostavno in hitro dodajanje novih vsebin, kar je pri tako velikem obsegu informacij ključnega pomena. Obenem platforma omogoča tudi jasno izpostavitev ključnih novic in odlično uporabniško izkušnjo.

Še ena pomembna funkcija spletne strani je izobraževanje interne javnosti. Zaposleni na Fordu in trgovci Fordovih vozil so s prebiranjem vsebin na Fordmagazine.si v vsakem trenutku seznanjeni z novostmi in zanimivostmi, ki so jim lahko tudi v pomoč pri informiranju kupcev in nenazadnje tudi pri prodaji vozil.