Za podjetje S&T Slovenija, ki je že več kot 25 let eden vodilnih ponudnikov celovitih rešitev informacijskih tehnologij na slovenskem trgu, smo razvili spletno stran, ki odraža širino in kakovost storitev, ki jih podjetje zagotavlja svojim strankam.

S&T
  • Spletna stran S&T

  • Vsebine za stran & vsebinski marketing

  • Napredna SEO optimizacija

Razvijamo naprednejšo družbo. Skupaj.

Kje je B2B kupec danes, ni več neznanka. Še vedno obiskuje sejme in z veseljem shrani vašo vizitko. A že naslednji dan se usede za računalnik in v Google vpiše ključne besede, ki ga zanimajo. Vprašanje, ki bi si ga morali zastaviti, je, na katerem mestu med zadetki na Googlu se pojavljate. Kako vas bo našel v morju konkurence, kako ga boste nagovorili in kako ga boste prepričali, da vas uvrsti v svoj izbor ponudnikov, s katerimi bo stopil v stik?

In prav v tem je bil razlog za začetek naše zgodbe z S&T. Podjetje je že imelo spletno stran, ki pa ni bila ustrezno optimizirana. Potencialni kupec, ki je na spletu iskal informacijske rešitve, je že zdavnaj nabral svojo bero ponudnikov, preden je prišel do njihove spletne strani. Ko jih je kdo le našel, je naletel na staro, uporabniku neprijazno spletno stran z zastarelimi vsebinami, kar nikakor ni sovpadalo s podobo podjetja, kot je S&T.

s&t naprednejša družba

Od izzivov k rešitvam

Definirali smo 2 ključna cilja – postavitev nove, pregledne in sodobne spletne strani z odlično uporabniško izkušnjo ter optimizacijo spletne strani, ki bo podjetje tudi na spletu umestila tja, kamor spada – na sam vrh (oz. med prve zadetke na Googlu). Podjetje S&T je ob tem želelo, da nova spletna stran odraža ključne značilnosti njihovega poslovanja, ki so:

  • S&T je vodilni ponudnik IT storitev v Sloveniji, ki zagotavlja kompleksne tehnološke rešitve za srednja in velika podjetja,
  • širok nabor referenc, nabranih v zadnjih 25 letih,
  • profesionalnost, odgovornost, zanesljivost in hitra odzivnost,
  • skrb za razvoj kadrov in njihovih kompetenc ter
  • sledenje svetovnim trendom razvoja tehnologije.

Razumevanje ciljnih skupin

Razvoja spletnega mesta smo se lotili po waterfall metodi. Gre za linearen pristop, ki nas pelje skozi različne faze dela, pri čemer pa šele zaključek in potrditev vsake posamezne faze pomenita začetek naslednje. Izpeljali smo serijo pogovorov in delavnic, preko katerih smo spoznali ciljne skupine. Na podlagi zbranih informacij smo izdelali persone, ki so nam pomagale bolje razumeti ciljne skupine.

Customer journey in žični okvirji

Sledila je izdelava customer journeyev, s katerimi smo novo spletno stran vpletli v marketinške aktivnosti S&T-ja. Ker je naročnik postavil jasne cilje, ki si jih želi z novo spletno stranjo doseči, je bila ta naloga precej enostavna. V fazi načrtovanja smo na podlagi hierarhije informacij pripravili žične okvirje (wireframe). Z njimi smo predpostavili gibanje obiskovalcev po strani in naročniku prikazali, kako bodo predstavljene pomembne informacije.

s&t  customer journey

Dizajn spletnega mesta

Po uskladitvi in potrditvi zasnove je designer upoštevajoč aktualne oblikovalske smernice in v skladu z obstoječim CGP-jem pripravil predlog sodobnega, clean dizajna. Želeli smo spletno stran, ki “bo dihala”, imela veliko white spacea in na kateri se bodo obiskovalci hitro znašli ter prišli do želenih informacij.

Izzivi, izzivi

Pri izdelavi spletnega mesta smo se soočili z več izzivi, med drugimi z optimizacijo navigacije glede na velik volumen vsebine. Izziva smo se lotili s pomočjo card sortinga. Prek serije testiranj smo informacije razvrstili tako, da so obiskovalcu takoj na dosegu. Metoda card sortinga je pripomogla k izgradnji jasne strukture spletne strani in omogočila odlično uporabniško izkušnjo.

s&t izzivi

V središče smo postavili ljudi

Na prvo mesto smo postavili obiskovalca, ki želi v najkrajšem možnem času dobiti odgovore na svoja vprašanja. Poskrbeli smo, da je navigiranje po spletni strani hitro in preprosto ter vse ključne informacije jasno izpostavljene. Po želji naročnika smo v center spletne strani umestili reference, mnenja zadovoljnih strank in izjave poslovnih partnerjev.

s&t središče ljudje

Nova spletna stran je bila le začetek

Spletno stran smo postavili na platformi WordPress, saj je naročnik želel enostavno urejati in dodajati iskalnikom prilagojene vsebine. Po postavitvi strani smo z napredno on-site optimizacijo in mesečnim izvajanjem off-site SEO aktivnosti poskrbeli, da se spletna stran in z njo podjetje S&T danes pojavlja med prvimi zadetki na Googlu. Nova spletna stran beleži bistveno več organskega obiska, kar naročniku prinaša več povpraševanj in novih strank.

Komentar naročnika