Analiza spletnih strani je izhodišče pred prenovo spletne strani, postavitvijo nove ali izboljšavo obstoječega spletnega mesta, spletne trgovine ali aplikacije. Ugotovitve o uporabniški izkušnji, vedenju uporabnikov in tehničnih vidikih so osnova za vse nadaljnje korake in izboljšave spletnega nastopa.

Analiza uporabniške izkušnje

Analiza uporabniške izkušnje

Ključni del analize spletnih strani je pregled uporabniške izkušnje. Uporabniška izkušnja (User Experience – UX) je vsaka interakcija obiskovalca z vašim spletnim mestom. Dobra uporabniška izkušnja je skupek enostavne uporabe spletnega mesta, vrednosti, ki jo ponuja, dostopnosti informacij, ki so za obiskovalca pomembne v tistem trenutku, in več. Uporabniška izkušnja ni zgolj v domeni dizajna spletne strani, ampak vključuje ustrezno delovanje kode spletne strani ter analitičnih in marketinških orodij.

Z analizo uporabniške izkušnje (UX) spletnim trgovinam pomagamo do boljše prodaje prek spleta (analiza košarice, produktnih strani), B2B podjetjem pa z analizo uporabniške poti in obrazcev do večjega števila poslovnih kontaktov.

BRIEF ZA PRENOVO
SPLETNEGA MESTA

Prenavljate svojo spletno stran? Prenesite si dokument in pripravite ustrezen brief za vašega izvajalca.

Prenesite vodič

Učinkovitost spletnih strani

Ključni rezultat analize spletnih strani je ugotoviti, kako povečati stopnjo konverzije oziroma učinkovitost spletnih strani. Madwise podjetjem v ecommerce, B2B in B2C sektorju pomaga identificirati težave na spletnih mestih in oblikovati rešitve v obliki popravkov obstoječe strani, izhodišč pri načrtovanju nove spletne strani ali izvedbo prenove spletne strani. Poleg UX pregleda lahko analiza vključuje SEO (Search Engine Optimization) pregled ter analizo implementacije analitičnih in oglaševalskih orodij.

Učinkovitost spletnih strani