Spletna stran je vaša spletna predstavitev, zato pri izdelavi spletne strani poskrbimo za dovršeno oblikovanje strani, odlično uporabniško izkušnjo, hitro nalaganje strani na mobilnih napravah in ustrezno vsebinsko predstavitev. Oblikujemo spletno mesto, ki je tudi vaše prodajno orodje.

Zakaj je pomembno imeti dobro spletno stran?

Spletna stran je vizualna reprezentacija vašega podjetja. V večini primerov je prva stična točka obiskovalca z vami, zato je pomembno, da nanj naredi dober vtis. In če obiskovalec na njej ne dobi tistega, kar išče, jo bo razočaran zapustil. In se verjetno nikoli več vrnil.

Vendar pa lep in dovršen dizajn – ki na atraktiven način odraža dejavnost, s katero se ukvarjate – ni edini vidik dobre spletne strani. Vaše spletno mesto mora naključnemu obiskovalcu zagotoviti tudi odlično uporabniško izkušnjo (UX), ki ga bo pritegnila in poskrbela, da postane vaša stranka. Dobro strukturirana stran obiskovalcu namreč omogoča, da kar najhitreje dostopa do zanj relevantnih informacij.

Pri tem ne smejo manjkati niti domiselna in skrbno oblikovana besedila. Dobra spletna stran namreč tudi vsebinsko odgovarja na uporabnikova vprašanja in pomisleke ter mu omogoča odlično uporabniško izkušnjo, zaradi katere tudi ostane na strani.

Še en pomemben vidik pri izdelavi spletnih strani je optimizacija hitrosti nalaganja, saj se obiskovalci ob počasnem nalaganju spletne strani hitro naveličajo čakanja in jo zato tudi prej zapustijo. Dobre spletne strani namreč niso optimizirane le s SEO vidika, ampak tudi z vidika hitrosti nalaganja – tudi zato na iskalnikih rangirajo višje.

Kaj pa, če ignorirate katerega od zgornjih vidikov?

Potem boste izjemno težko pritegnili – in tudi obdržali – obiskovalce, da jim sploh uspete predstaviti svojo ponudbo. In če ne vedo, da vaša ponudba učinkovito rešuje njihove probleme, zagotovo ne bodo kupili pri vas. To pomeni, da se zanemarjanje katerega izmed ključnih vidikov spletne strani neposredno odraža v slabši konverziji. Morda vaša spletna stran zelo lepo izgleda, a se uporabnik ne znajde na njej. Ali pa izgubljeno išče ali pričakuje informacijo, ki bi ga pritegnila, pa je ne najde, ker spletna stran ni dovršena z vidika vsebine.

Morda pa ste tema dvema vidikoma namenili ogromno časa, vendar pa vsak tak element spletno stran zaradi neoptimalnega kodiranja oziroma njene zasnove upočasnjuje. Razlogov za upočasnitev spletne strani je lahko več, vsak od njih pa zagotovo prispeva k temu, da jo obiskovalci nemudoma zapustijo in se odpravijo drugam – najpogosteje k vaši neposredni konkurenci.

izdelava spletnih strani

3 poti za izdelavo spletnih strani

Veliko podjetij odlaša z izdelavo spletne strani, ker gre za zahteven projekt, ki ima veliko deležnikov. Prav tako gre za dolgotrajen proces, ki zahteva veliko časovnega in finančnega vložka. Če ste človek mnogih talentov – programer, oblikovalec in tekstopisec v enem – ter sami uspešno izdelujete spletne strani, lahko kar prenehate z branjem. Čeprav smo se zelo potrudili z vsebino, se ta ne more kosati z vznemirjenjem ob žongliranju več kot 100 korakov pri samostojni izdelavi spletnih strani. Če pa ste strokovnjak na ožjem področju, je najbolje, da izdelavo spletne strani zaupate digitalnim strokovnjakom. Pri tem imate 3 možnosti.

Zunanji sodelavci z različnih področij

Za izdelavo spletne strani lahko najamete zunanjega programerja in oblikovalca ter naknadno poiščete še izurjenega tekstopisca. Tako boste verjetno prihranili pri neposrednih stroških za plačilo njihovega dela. Vendar pa boste sebi ali svoji notranji ekipi naložili dodatno delo z vodenjem zahtevnega projekta, saj je treba koordinirati zunanje sodelavce in preverjati kakovost njihovega dela.

Notranja ekipa

Če imate v podjetju sodelavce, ki so usposobljeni za dizajn spletnih strani, programiranje in tekstopisje, lahko izdelavo spletne strani predate njim in celoten projekt izpeljete interno. Tako se ognete dodatnim stroškom za plačilo dela zunanjih sodelavcev in tudi zahtevni koordinaciji z zunanjimi sodelavci.

Predvideti pa morate njihovo odsotnost na drugih projektih ali rednih aktivnostih, ki jih sicer opravljajo, medtem ko se bodo ukvarjali s spletno stranjo. Ne pozabite niti na njihove odsotnosti, kot so daljši letni dopust ali bolniški stalež, ko se lahko izdelava spletne strani popolnoma ustavi, če ni ustreznega kadra, ki bi nadomestil odsotne člane ekipe.

Najem digitalne agencije

Lahko pa izdelavo spletne strani zaupate digitalni agenciji, ki ima s tem že veliko izkušenj in sam proces pozna do potankosti. Ker se zaposleni s takšnimi projekti srečujejo vsak dan, ves čas sledijo trendom in so pozorni tudi na tiste najbolj nevidne zanke, ki lahko vodijo v neprijetne zaplete. To je ponavadi najenostavnejša, a tudi najdražja pot, če gledamo izključno številke na papirju.

Imejte pa v mislih, da učinkovite digitalne agencije same vodijo projekt, koordinirajo posamezne strokovnjake in preverjajo kakovost opravljenega dela, vas pa vključujejo samo ob prelomnih točkah. S tem se – v primerjavi z ostalima dvema potema – močno razbremeni vaš kader, da se lahko posveti aktivnostim, ki vašemu podjetju neposredno prinašajo boljšo konverzijo.

Koliko je vreden vaš čas?

Ker podjetja običajno nimajo celostnega pogleda na projekt prenove spletne strani, lahko to na neki točki pripelje do nezadovoljstva z novo spletno stranjo ter do izgube časa in denarja. Če se na primer podjetje zaradi nizkega budgeta odloči za izdelavo spletne strani na vnaprej pripravljeni temi, obstaja velika nevarnost, da bo zaradi specifičnih želja spletna stran delovala zelo počasi. Takšno spletno stran je zelo težko kakovostno optimizirati in izboljšati uporabniško izkušnjo. Ni nemogoče, a taki posegi zahtevajo zelo veliko časa in posledično tudi denarja.

Treba se je držati ne le pravil kako postaviti, ampak tudi kako oblikovati spletno stran. Ta mora biti odzivna oziroma prilagojena tako za uporabo na mobilnih napravah kot tudi na računalnikih. Prav tako je treba že v najzgodnejših fazah načrtovanja spletne strani posebno pozornost nameniti tudi optimizaciji spletne strani, da ta uspešno dosega zastavljene poslovne cilje. Pri Madwise spletno stran načrtujemo in tudi oblikujemo tako, da vi lahko dosežete zadani cilj – ta pa je povečanje konverzije.

Dobra strategija je temelj vašega uspeha na spletu

Digitalnega marketinga se lotevamo s celostnim pristopom, ki podjetjem zagotavlja dolgoročno rast in temelje za hitro nadgrajevanje digitalnih marketinških aktivnosti. Razvili smo svojo metodologijo, na podlagi katere podjetjem pomagamo realizirati zastavljene cilje in uspešno prispevamo k njihovi poslovni rasti.

Skladno z metodologijo smo razvili tudi pristop k izdelavi spletnih strani, ki preverjeno in najbolj optimalno pripelje vsako podjetje od ideje, da želijo novo spletno stran, do končnega produkta, ki postane najpomembnejše prodajno orodje na spletu.

Spodaj si oglejte 4 korake, kako se lotimo izdelave spletne strani v agenciji Madwise.

Poglejte si, kako smo z razvojem in oblikovanjem spletnih strani ustvarili prebojne digitalne zgodbe.

Izdelava spletne strani naj izhaja iz vaših poslovnih ciljev

Izdelava spletne strani mora izhajati iz poslovnih ciljev podjetja, zato že v procesu načrtovanja spletne strani definiramo, kako bomo te cilje dosegli najbolj učinkovito. Sodelovanje mora biti osnovano predvsem na usklajenih pričakovanjih – to je prvi in posledično tudi najpomembnejši korak pri prenovi spletne strani. Cilji so lahko na primer prenovljena grafična podoba, večje število konverzij, izboljšan prikaz multimedijskih vsebin in podobno.

Opredelimo tudi, ali je za vas najprimernejša izdelava predstavitvene spletne strani ali posamezne pristajalne strani. Opravimo natančno analizo dejavnosti in vaše spletne konkurence ter vam svetujemo pri odločitvi, kateri tip spletne strani je najprimernejši za vaš poslovni model.

Kakšna je razlika med predstavitveno in pristajalno stranjo?

Izraz predstavitvena spletna stran označuje celotno spletno stran oziroma spletno mesto podjetja, katerega namen je predstavitev podjetja in/ali produktov. Taka spletna stran ponavadi zajema tipične strani, kot so "o nas", "ponudba", "kontakt", "novice" in podobno.

Pristajalna stran pa je lahko del predstavitvene strani, ki je lahko vizualno tudi ločen od krovne strani. Namenjena je ciljanju specifičnih segmentov strank, običajno z namenom konverzije, odvisno od zastavljenih ciljev podjetja; lahko gre za nakup, lead generation, predstavitev specifičnega produkta ali izpostavitev določenih informacij. Z drugimi besedami: pristajalna stran je lahko katerakoli spletna stran, na katero ciljano peljemo obiskovalce – npr. prek oglasov ali e-mail marketinga.

website creation 2

Oblikovanje spletne strani

Pri oblikovanju spletne strani poskrbimo za sodoben izgled, funkcionalnost in vrhunsko uporabniško izkušnjo. Načrtovanja kompleksnih projektov se lotimo z izdelavo žičnih modelov (angl. wireframes) ali prek agilnega pristopa, kjer podjetje vidi delujočo stran v posameznih razvojnih fazah. Pri oblikovanju zasledujemo najboljše prakse s področij dizajna, UX-a, optimizacije za iskalnike in pisanja vsebin.

Cilj, ki ga zasledujemo pri oblikovanju spletne strani, je, da se uporabnik hitro znajde na strani. Dobra uporabniška izkušnja (UX) namreč pripomore, da uporabniki hitreje pridobijo želene informacije in da ostanejo na strani. Dober uporabniški vmesnik (UI) pa nadgradi UX in poskrbi, da stran lepo izgleda in da se uporabnik znajde na njej v vsakem trenutku.

S pomočjo premišljenega in uporabniku prijaznega dizajna vaše spletne strani lahko povečate svojo konkurenčno prednost. Zahvaljujoč novim tehnološkim rešitvam namreč lahko še bolj izstopate in poskrbite, da se bodo obiskovalci radi vračali na vašo spletno stran.

Razvoj in kodiranje spletne strani

Tehnična izdelava spletne strani upošteva vse najnovejše standarde in tako zagotavlja, da bo vaša nova spletna stran prilagojena uporabi na najrazličnejših napravah. Glede na vaše poslovne cilje izberemo sistem za upravljanje spletnih strani (CMS), ki vam omogoča, da spletna stran deluje hitro in nemoteno ter vam daje popoln nadzor nad vsebinami, pa tudi možnost prilagajanja in nadgradenj. Razvijamo strani na platformah Wordpress, Joomla in Drupal; ponujamo pa tudi rešitve po meri.

Razvoj spletne strani vključuje tudi poglobljeno testiranje delovanja, saj se zavedamo, da je brezhibna funkcionalnost ključna za nemoteno poslovanje. Nudimo tudi vzdrževanje spletnih strani, s katerim poskrbimo, da te v vsakem trenutku delujejo brez težav.

Ustvarjanje konverzijsko naravnanih vsebin

Na podlagi analize ustvarimo vsebine, ki spodbujajo odziv obiskovalca vaše strani. Z dobro vsebino namreč pokažete, da obvladate svoje področje in bodočega kupca prepričate, da se namesto za vašo konkurenco odloči za vas. Poskrbimo tudi, da vas bodo uporabniki lažje našli, saj spletni iskalniki, kot je Google, obožujejo kakovostno vsebino in jo uvrščajo na višja mesta.

Tako poskrbimo tudi za optimizacijo tekstov za iskalnike (SEO), da vas kupci najdejo na prvih straneh Googla. SEO optimizirana stran namreč rangira višje, s čimer povečamo možnosti za več organskega prometa. To pa vam prinaša vidnost na spletu – praktično brez dodatnega vložka.

30 NASVETOV ZA PRENOVO
SPLETNEGA MESTA

Prenesite si vodič s 30 nasveti za lažjo prenovo spletnega mesta in poskrbite, da bo hitra in učinkovita.

Prenesite vodič

Ne prepuščajte konverzije slabi spletni strani

Dobra spletna stran je velika investicija. Vendar gre za investicijo v najboljše prodajno orodje, kar ste jih preizkusili v vašem podjetju. Ste pripravljeni, da naključne obiskovalce spremenite v zadovoljne kupce in povečate konverzijo?

Zaupajte nam svoje želje, morebitne izzive pa prepustite našim strokovnjakom za izdelavo spletnih strani.

Kontaktirajte nas

Check Icon

Hvala za poslano sporočilo.
V najkrajšem času se vam oglasimo!