Branje: 3 min

Študija primera: 238 % več nakupov prek FB in dvig ROASa za skoraj 50 %

Študija primera, kako smo spletni trgovini z oblačili Opsy.si pomagali izboljšati vse vidike spletnega poslovanja – od več prometa do višjega ROASa. Z vami delimo vpoglede, kako smo presegli vse zastavljene cilje v samo nekaj mesecih našega sodelovanja.

Kazalo vsebine

    Opsy.si je modna spletna trgovina z oblačili s poudarkom na kakovostni ponudbi oblačil, narejenih v Sloveniji. Z raznoliko izbiro ženskih in moških oblačil svoje stranke navdušuje od leta 2018, medtem ko so s fizično trgovino Dona v Tržiču v svetu prodaje modnih oblačil prisotni že več kot 30 let.

     

    Neodkrit potencial

    Spletna trgovina Opsy.si je tudi pred našim sodelovanjem oglaševala na Facebooku in dosegala zadovoljive rezultate. Vendar so začutili, da ne izkoriščajo vsega potenciala, ki se ponuja v spletni prodaji in Facebook oglaševanju. Vedeli so torej, da lahko dosežejo več, vendar niso vedeli, kako.

    Naša ekipa je – kot pri vsakem novem poslovnem partnerju – najprej izvedla temeljit pregled dosedanjih oglaševalskih aktivnosti. Tako smo dobili vpogled, katere spremembe moramo vpeljati in kateri oglaševalski pristopi nas lahko pripeljejo do želenih ciljev.

     

    Zastavili smo si realne cilje

    Na začetku sodelovanja smo definirali metrike, ki jih bomo spremljali, in vrednosti, ki jih želimo doseči. S spoštovanjem do našega poslovnega partnerja in namenom varovanja poslovnih skrivnosti ne bomo delili prav vseh podrobnosti. Spodaj pa je nekaj ključnih metrik, ki smo jih skupaj določili in jih želeli izboljšati. V nadaljevanju preverite, ali nam je uspelo.

     

    • Želeni ROAS: 15
    • Želeni strošek na nakup (CPO): 3,75 €
    • Želena povprečna vrednost nakupa (OV): 56,25 €

     

    Če niste čisto prepričani, kaj pomenijo posamezne metrike, preverite članek, kjer vam na razumljiv način pojasnimo prav vsako izmed njih.

     

    Kako smo se lotili Facebook oglaševanja?

    Seveda uspeha nismo dosegli čez noč. Na začetku smo preizkusili različne tipe kampanj, ciljna občinstva in tudi kreative. Kljub temu lahko rečemo, da smo zelo hitro odkrili, kaj prinaša najboljše rezultate, saj smo že po prvih tednih sodelovanja začeli dosegati zastavljene cilje.

    Spodaj delimo nekaj najuspešnejših kreativ, ki smo jih uporabili pri Facebook kampanjah. Od leve proti desni so prinesle ROAS v višini 27, 31 in 26. Glede na povprečen ROAS, ki znaša 23, je razvidno, da so tudi ostale kampanje izjemno uspešne.

     

     

    Rezultati, ki še rastejo

    V sodelovanje smo vstopili z realnimi pričakovanji in brez lažnih obljub, zato smo pričakovali, da bomo zastavljene cilje brez težav dosegli. Kljub temu smo navdušeni nad dejstvom, da smo uspeli krepko preseči vse razen enega cilja (povišanje povprečne vrednosti nakupa, ki smo ga sicer zvišali, ampak ne tako zelo, kot smo si zastavili).

     

    Za koliko smo izboljšali ključne rezultate?

    Facebook oglaševanje

    • 47,6 % višji ROAS
    • 238 % več nakupov prek Facebook oglaševanja
    • 26,6 % nižji strošek na pridobitev (CPA)

     

    Vsi spletni kanali

    • 57,25 % višja stopnja konverzije v nakupe
    • 215,57 % več nakupov
    • 261,22% več prihodkov od prodaje

     

    Zaradi obojestranskega zadovoljstva z našim sodelovanjem smo aktivnosti Facebook oglaševanja pred kratkim dodatno okrepili. Mesečni zakup smo povišali za 3-krat v primerjavi z začetnim in si zastavili še drznejše cilje. Mednje smo uvrstili tudi višji ROAS, in sicer v višini 20.

     

    Tudi vi delate Facebook oglase, ampak ne dosegate želenih rezultatov?

    Če to drži, smo prepričani, da bi lahko prodali več z nižjimi stroški. Oglasite se nam, da skupaj odkrijemo vaš potencial za fantastične prodajne rezultate.

    Sorodne vsebine

    Kategorije