Optimizacija spletnih strani (SEO) lahko učinkovito podpre vse vidike vaše prodaje, saj skoraj 90 % kupcev začne svoje nakupovanje na spletu. V SEO študiji primera preverite, kako je naš partner Soria Natural s SEO optimizacijo na svojo spletno stran pripeljal 160 % več obiska s spletnih iskalnikov in ustvaril 178 % več prihodkov iz prodaje.
Soria Natural proizvaja naravne zdravilne izdelke za pomoč pri lajšanju različnih zdravstvenih težav. V svoji ponudbi uspešno združujejo tradicionalno znanje in znanstveni pristop k fitoterapiji, vedi o zdravilnih rastlinah. Poleg proizvodnje fitoterapevtskih izdelkov, naravnih prehranskih dopolnil, homeopatskih zdravil in biološko pridelane hrane dajejo ogromen poudarek na izobraževanje svojih zaposlenih, partnerjev in tudi kupcev. Prav zato znajo prepoznati pomen SEO optimizacije spletne strani, da lahko svoje rešitve predstavijo in približajo čim več ljudem.
Na Googlu vsak dan več kot milijarda iskanj o zdravju
Google vsak dan zabeleži več kot milijardo iskanj , povezanih z zdravjem in zdravstvenimi težavi. To je lahko izjemna priložnost za podjetje, ki ponuja rešitve za marsikatero tegobo (npr. nespečnost, stres, alergije, slabokrvnost …). Tukaj je naš partner Soria Natural prepoznal potencial za nove kupce in svojo raznoliko ponudbo želel približati čim več ljudem, ki na spletu iščejo rešitve za svoje težave. Cilj je bil, da na spletno stran pripeljemo čim več organskega prometa.
SEO optimizacija in izobraževanje kupcev
Potencial smo videli predvsem v učinkovitem reševanju izzivov, v katerimi se kupci srečujejo v izobraževalni fazi nakupa. Takrat potrebujejo odgovore na vprašanja o težavah, ki jih pestijo. Zato je velik del optimizacije za Soria Natural temeljil na optimizaciji in ustvarjanju vsebine, ki kupcu najprej zagotovi uporabno vrednost in šele nato predstavi produkt. Kupci, ki v spletni iskalnik vpišejo “šumenje v ušesih”, najprej želijo spoznati simptome in razloge za težave, preden začnejo razmišljati o nakupu. To nas je vodilo tudi pri izvedbi projekta.
On-site in off-site optimizacija spletne strani
Za spletno stran soria-natural.si smo začeli v 2018 izvajati različne vidike SEO optimizacije, ki še vedno teče in prinaša rezultate. Projekt vključuje On-site in Off-site optimizacijo.
Tukaj je nekaj ključnih SEO taktik, ki jih izvajamo v sodelovanju s Soria Natural:
- Analiza spletne strani in definiranje ozkih grl.
- Navodila za tehnične in vsebinske popravke na strani.
- Napredna raziskava ključnih besed in definiranje glavnih ključnih besed z največ potenciala.
- Definiranje keyword intentov.
- Ročno pregledovanje ustreznosti posameznih vsebin.
- Spremljanje vplivov spreminjajočih se Googlovih algoritmov na spletno stran in pozicioniranje.
- Priprava mesečnih poročil s priporočili za dodatne izboljšave pozicij (z navodili za pripravo in optimizacijo vsebin).
Rezultati
V letu 2019 smo v primerjavi z letom 2018 zabeležili odlične rezultate in izredno rast organskega obiska.
- 160 % rast organskega obiska
- za 26 % nižji bounce rate pri organskem prometu
- 37 % več ogledanih strani na sejo pri organskem prometu
- 34 % daljši povprečni čas seje pri organskem prometu
- 178 % več prihodkov od prodaje pri organskem prometu
Pripis v študijo primera – odgovor na vprašanje našega bralca:
Za naročnika smo na podlagi napredne analize ključnih besed izbrali posebne ključne besede, ki bodo najboljše vplivale na rast (Googlove pozicije) in hkrati na prodajo. Tako je investicija v on-site SEO optimizacijo bila dokaj kmalu povrnjena.
Tudi vaš posel si zasluži prvo mesto na Googlu!
Če želite svoje izdelke ali storitve predstaviti na prvem mestu v spletnih iskalnikih, se nam oglasite. Naši SEO strokovnjaki bodo poiskali najboljšo rešitev, da na svojo spletno stran pripeljete čim več organskega prometa.