Česa smo se najprej lotili?
V oglaševanju so pristopi vedno raznoliki ter imajo svoje prednosti in slabosti, zato smo najprej ocenili, kako se določene prednosti in slabosti ujemajo z začrtano strategijo. Na začetku sodelovanja z naročnikom smo začutili, da sta hitrost premikanja in redno doseganje prodajnih in lead generation rezultatov najbolj ključna elementa njihove strategije. Zato smo s ciljem narediti najbolj učinkovit premik v najhitrejšem času izbrali pristope k oglaševanju, ki izhajajo iz naših preverjenih metodologij.
V največji meri je šlo za nadgradnjo in optimizacijo obstoječega stanja. Pred začetkom sodelovanja z nami je naročnik uporabljal pet ločenih oglaševalskih Google Ads računov in en FB Ads račun. Za večjo preglednost in učinkovitost ter izboljšano delovanje Google Ads oglaševanja pa smo pet oglaševalskih računov združili v enega. Oglaševanje prek enega računa, pri čemer so vsi podatki zbrani na enem mestu, namreč omogoča učinkovitejše kampanje.
Upravljanje kampanj je tako postalo bolj smotrno, saj smo z združitvijo računov vse podatke zbrali na enem mestu. Poleg tega pa nam je združitev vseh Google Ads računov v enega omogočila preprosto povezavo z Google Merchant Centrom, ki ga naročnik še ni imel urejenega. Posledično smo lahko zanj uvedli tudi nov tip oglasov Google Shopping Ads, ki so bili ključni za povečan obisk na spletni strani in prodajo naprav prek Google Ads oglaševanja.