Za blagovno znamko Mellow, ki je znana po skrbno izbranih, premišljeno zasnovanih in visokokakovostnih izdelkih za dom in nego telesa, smo prenovili spletno trgovino. Sodobna in pregledna stran uporabnike popelje v omamno dišeč svet Mellow izdelkov.

mellow

Priprava novega dizajna in razvoj spletne trgovine

Blagovna znamka Mellow navdušuje z linijami stilsko dovršenih dišečih svečk, ekoloških čistil, mehčalcev, izdelkov za nego telesa in detergentov za pranje perila. Cilj prenove njihove spletne trgovine je bil nadgraditi uporabniško izkušnjo (UX), saj je bila ta doslej precej zanemarjena. V spletni trgovini so manjkale tudi določene funkcionalnosti, ki bi naročniku olajšale urejanje platforme, uporabnikom pa sam postopek nakupa.

https://mellow.si

Prenova spletne trgovine

Sodoben, minimalističen dizajn

Dovršen UX in UI

Povezava z marketing automation platformo

žični model

Skrbno izbrani moduli in priprava slik

S prenovo spletne trgovine smo želeli izpostaviti Mellow izdelke in poudariti njihove prednosti ter jih približati uporabnikom. V fazi razvoja smo izdelali žične modele, vzpostavili pa smo tudi nov način komuniciranja z grafičnimi elementi, ki se uporabljajo tudi v marketinške namene. Z njihovo pomočjo stran odraža glavne vrednote blagovne znamke – čisto, dišeče, prijetno in sproščeno.

slika 1 slika 2 slika 3 slika 4 slika 5 slika 6
slika 1
slika 2
slika 3
slika 4
slika 5
sveča 1
sveča 2
sveča 3
sveča 4
sveča 5
sveča 6
sveča 7

Fokus na uporabniški izkušnji

Z minimalističnim in nezasičenim dizajnom, kjer segmenti dihajo in imajo dovolj odmika med seboj, smo poskrbeli za preglednost strani, zanemarili pa nismo niti elegance same spletne trgovine. Velik poudarek smo dali vsakemu posameznemu izdelku, pri čemer smo načrtovali optimalno uporabniško izkušnjo s fokusom za mobilne naprave (mobile first). 

Struktura informacij, ki se uporabniku prikažejo na zaslonu, je pri mobilnem pogledu nekoliko drugačna kot pri namiznem, kar omogoča boljšo uporabniško izkušnjo. Z dodelanimi ikonami, slikami in barvami pa smo še posebej poudarili pomembne informacije, ki uporabnikom hitreje padejo v oči.

arhiv
produkt
arhiv
arhiv

Hiter in preprost nakup – vse na enem mestu

Potek nakupa je za kupca enostaven in prijazen. Poleg tega, da si lahko uporabnik ustvari račun in s tem pridobi določene ugodnosti, pa mu je omogočen tudi nakup brez prijave oziroma da nakupuje kot gost.

Nakup je zastavljen v enem samem koraku, kar omogoča hitrejši pregled podatkov pred samim naročilom. V predogledu košarice (kot tudi v košarici sami) pa je omogočena tudi funkcija, ki uporabnika opominja, kolikšen znesek mu še manjka do brezplačne poštnine in kolikšna je minimalna vsota naročila. 

hiter nakup
Joni Sotošek

“Odločitev, da za prenovo naše spletne trgovine poskrbi Madwise, je bila zadetek v polno. Strokovne rešitve in podpora so res na visokem nivoju in vse deluje tako, kot si lahko le želimo. So hitri in odzivni, kar je za nas, male spletne trgovce, zelo pomembno, saj se včasih pojavijo kakšni nepredvideni zapleti, ki jih je nujno potrebno rešiti »včeraj«. Pri dizajnu smo si želeli »uau efekta« in že prvi osnutki – ki so nas res navdušili – so nas še bolj prepričali, da smo z Madwise na pravi poti.“

Joni Sotošek, soustanovitelj podjetja Mellow

Implementacija celovitih tehničnih rešitev

Poskrbeli smo tudi za celovito SEO zasnovo spletnega mesta. SEO strokovnjaki so v procesu načrtovanja in izdelave žičnih diagramov opravili raziskavo ključnih besed ter pripravili predlog najbolj optimalne SEO navigacije in SEO izhodišča za mobile poglede, pa tudi pregled vsebinskih elementov za SEO učinkovito spletno trgovino. Izvedli smo tudi temeljito on-site tehnično analizo ter vse potrebne SEO tehnične in vsebinske dopolnitve za objavo spletne trgovine.

Spletno mesto smo povezali z zalednim računovodskim sistemom in s tem naročniku bistveno olajšali upravljanje s platformo. Poskrbeli smo tudi za integracijo z GLS aplikacijo, ki naročniku omogoča hitro tiskanje nalepk, kupcem pa sledljivost paketa, in implementirali različne plačilne module (Stripe in PayPal).

Spletno trgovino smo povezali z marketing automation programsko opremo, ki skupaj s sistemskimi e-maili spletne trgovine tvori avtomatski sistem obveščanja kupcev. Postavili smo flowe za avtomatsko pošiljanje opomnikov za predračune, ki niso bili poravnani v treh dneh, kupci pa po e-mailu prejmejo tudi kode za različne popuste. 

Pred samo objavo smo izvedli stress test, s pomočjo katerega smo zagotovili, da je spletna trgovina ob objavi in obisku prek 300 uporabnikov naenkrat delovala brezhibno.

spletna stran

Mnenja naših naročnikov

Delamo izjemne stvari z izjemnimi partnerji.

s&t
Izoterm
Vidim
Veš kaj ješ
Red Bull
APL
Elan
Euroton
Hooray Studios
s&t
ZPS