e-bike

100 % realizacija ciljev v turizmu v času strogih ukrepov

Študija primera, kako smo z našim naročnikom eBike Tours premagali izzive izrednih razmer, ki so prizadele panogo turizma. Hitro smo naredili načrt in s Facebook oglaševanjem dosegli 100 % realizacijo zastavljenih poslovnih ciljev – v samo 5 dneh in z eno samo FB kampanjo. Preverite!

Hooray Studios

Študija primera, kako smo z našim naročnikom eBike Tours premagali izzive izrednih razmer, ki so prizadele panogo turizma. Hitro smo naredili načrt in s Facebook oglaševanjem dosegli 100 % realizacijo zastavljenih poslovnih ciljev – v samo 5 dneh in z eno samo FB kampanjo. Preverite!

  • 100 %

    oddanih koles

  • 5 dni za 100 % realizacijo ciljev

  • 85,13

    ROAS

Facebook oglaševanje tudi v najbolj nepredvidljivih časih za gospodarstvo prinaša odlične rezultate. Z vami delimo zgodbo uspeha, ki smo jo ustvarili skupaj z našim partnerjem, eBike Tours.

eBike Tours je mlado in zagnano podjetje, ki v turizmu premika meje kolesarskih izletov. Delujejo na Bledu, kjer ponujajo dnevne najeme električnih koles ter izvajajo dodelane kolesarske izlete po Bledu in okolici. Za najem koles in izlete se večinoma odločajo tuji turisti, ki tako lahko v svojem tempu odkrivajo bisere slovenske pokrajine.

ebike_facebook_oglasevanje_madwise

Izziv turizma v času strogih ukrepov

Izredni ukrepi, ki so v letu 2020 omejili izletniške in druge turistične aktivnosti, so pri partnerju povzročili popoln upad izposoje koles in izvedbe kolesarskih izletov. Kako preživeti v turizmu, če ljudje ne smejo hoditi na izlete? eBike Tours je našel domiselno rešitev v agilni prilagoditvi svojega poslovnega modela in pripeljal izkušnjo izletov z električnimi kolesi do domačinov. Namesto dnevne izposoje koles so zasnovali mesečni najem kolesa za 100 € v Ljubljani in okolici. Najem vključuje tudi dostavo kolesa, čelado, ključavnico in polnilec.

Nov poslovni model, nove stranke – kako do njih?

Z eBike Tours uspešno sodelujemo pri oglaševanju njihove ponudbe, tokrat pa smo se skupaj soočili z novim izzivom. Na nas so se obrnili, da svežo poslovno idejo podpremo s spletnim oglaševanjem in pripeljemo domače stranke za mesečni najem električnih koles.
Zastavili smo si cilj, in sicer oddati 60 koles v mesečni najem.

Facebook oglaševanje in izvedba projekta

Odločili smo se za zasnovo preproste Facebook kampanje s ciljem čim večjega prometa na pristajalni strani (t. i. Traffic kampanja), ki bi pritegnila pozornost ljudi in jih prepričala v mesečni najem kolesa. Na razpolago smo imeli 200 € oglaševalskega proračuna za 10-dnevno oglaševanje. Pri samem ciljanju občinstva smo se osredotočili na uporabnike in uporabnice iz Ljubljane ter njene okolice, stare med 23 in 60 let.
Na ravni oglasov smo testirali 2 različni besedili in 4 različne kreative, prilagojene glede na umestitev (mobile, story).

Poskusili smo z več kreativami. Na sredini je prikazana zmagovalna kreativa, ki je najbolj prepričala izbrano ciljno skupino.

Case-study-mw-oglas-ebike-splosno-mocku-1-1024x690

Kaj pa besedilo oglasa? Poleg kreative, ki pritegne pozornost, potrebuje vsak Facebook oglas tudi odlično besedilo, ki kupca navduši!

Največ klikov je prineslo spodnje besedilo oglasa.

ebike_tours_case_study_facebook_oglasevanje_madwise00002

Preizkusili pa smo še alternativo.

ebike_tours_case_study_facebook_oglasevanje_madwise00001

Rezultati

Dosegli smo 100 % realizacijo zastavljenega poslovnega cilja, čeprav moramo poudariti, da bi jo lahko enostavno presegli, če bi bilo na voljo več koles. V 5 dneh aktivnosti kampanje smo dosegli visoko povpraševanje in oddali vseh 60 električnih koles.

  • 992 klikov
  • 39 telefonskih klicev
  • 7 prejetih e-sporočil
  • 9 rezervacij prek spleta
  • 60 oddanih koles

Za izvedbo Facebook oglaševanja smo porabili 70,48 €, kar pomeni, da je projekt prinesel izjemno visok ROAS, in sicer 85,13.

Case-study-ebike-madwise-grafika-logotip

Kaj o doseženih rezultatih pravi naš partner?

Trenutno zaslužim 6.000 € mesečno z oddajo električnih koles. Prav tako imam nekaj koles, ki so se oddala za 3 mesece. Po koncu oglaševanja še vedno prejemam rezervacije in klice – trenutno polnim termine po maju. V trenutni situaciji kaže, da bom predvidoma 50 električnih koles oddajal mesečno, preostalih 10 pa za krajši rok. Glede na zelo visok ROI razmišljam tudi o nadgradnji poslovnega modela.

Tudi vaš posel potrebuje partnerja za boljše poslovne rezultate na spletu?

Ne odlašajte in nas kontaktirajte, da naredimo nekaj odličnega skupaj!

Sorodne vsebine