Na podlagi person jasno opredelimo našega kupca, kaj si želi doseči, kako razmišlja in se odloča ter kako, kje in kdaj kupuje. Persona predstavlja skupek uporabnikov s podobnimi vzorci obnašanja pri nakupnih odločitvah, uporabi tehnologij, preživljanju prostega časa ...

Predloga za persone

Pripravili smo vam predlogo, ki vam bo omogočila postaviti prava vprašanja za izgradnjo odlične persone. Izvedeli boste:

  • Kako se lotiti raziskave person?

  • Kako jih grupirati in oblikovati prave produkte, marketinške vsebine ter prodajne nagovore?

  • Kako jim dati prave informacije ob pravem času?

  • Kakšna je njihova vrednost za marketinški oddelek in celotno podjetje.

Izpolnite obrazec na desni in vodič vam bomo takoj dostavili v vaš e-nabiralnik!

Izpolnite obrazec in predloga za persone bo vaša!

/vodici-po-digitalnem-marketingu/hvala-za-prenos-predloge-za-persone/
Check Icon

Hvala za poslano sporočilo.
Na vaš email vam bomo v kratkem poslali vodič!