Vodič GA4: Postavitev dogodkov in parametrov vas korak po koraku vodi skozi proces postavljanja dogodkov z Google Tag Managerjem. Razloži tudi načine testiranja in registracijo parametrov.

GA 4: Postavitev dogodkov in parametrov

S prihodom Google Analytics 4 se je v analitični platformi za spremljanje obiskovalcev in delovanja spletnih mest spremenil podatkovni model. V njem se vse aktivnosti beležijo v obliki dogodkov (angl. events).

Nova različica nudi večjo fleksibilnost, a tudi večjo kompleksnost, zato smo pripravili vodič, ki razloži:

  • kako nova različica GA4 oz. nov podatkovni model deluje,

  • kakšne vrste eventov poznamo,

  • kako jih postaviti s pomočjo Google Tag Managerja,

  • kako jih testirati,

  • kako registrirati parametre.

Vodič bo še posebej koristil vsem, ki ste v podjetjih odgovorni za digitalni marketing, saj boste tako bolje razumeli, kako spremljati aktivnosti obiskovalcev spletnega mesta. Navdušil pa bo tudi vse, ki vas področje zanima, a ga šele spoznavate.

S klikom na spodnji gumb si brezplačno prenesite vodič!

/vodici-po-digitalnem-marketingu/hvala-za-prenos-ga4-vodica/
Check Icon

Ste morda mislili...?

Izbrati morate podjetje iz seznama ali
pa klikniti na gumb "Podjetja ni na seznamu".