Vrhunsko B2B spletno mesto

Ste vedeli, da v B2B poslu preko 70% nakupne poti poteka na spletu? Tri četrtine vsega raziskovanja, primerjanja in odločanja se zgodijo, preden potencialne stranke kontaktirajo ponudnike. Naj gre za visokotehnološke IT sisteme ali zahtevno proizvodno dejavnost – odločevalci si s pridom zagotovijo kar največ vseh potrebnih odgovorov že na spletu.

Tega se je dobro zavedala tudi Izoterm Plama, ko je pričela resno razmišljati o svojem spletnem nastopu.

Izziv naročnika

Izoterm Plama je inovativno podjetje, ki z učinkovitimi rešitvami proizvodnje penjenega polietilena, ekološko nespornega izolacijskega materiala, oskrbuje trg celotne Evrope.

Njihova spletna komunikacija pa ni dosegala visokih meril, ki jih zasleduje Izoterm Plama. Prav tako z naslova spletne strani ni bilo prav veliko povpraševanj, kar pomeni neizkoriščanje konkretne priložnosti za rast, še posebej z naslova internacionalizacije.

 

Rešitev

 

Novo vrhunsko spletno mesto, ki odraža kakovost in inovativnost podjetja Izoterm plama. Na enostaven, a obenem strokoven način predstavi ponudbo in osrednje prednosti podjetja in obiskovalca vodi k ključnemu cilju B2B spletne strani – oddaji kontakta. Ob tem ne pozabi na vrednote Izoterma Plame, ki prežemajo njihov vsakdan in vse procese delovanja.

Izoterm Plama vstopna stran

Jasno strukturirana vstopna stran, kjer obiskovalec hitro najde, kar išče. 

 

Potencialna stranka ima vrhunsko uporabniško izkušnjo, kjer z minimalnim številom klikov pridobi želeno vsebino.

Izoterm PlamaFRAME

Sistematična in uporabniku prijazna predstavitev ponudbe z jasnim CTA gumbom.

Metodologija

Izdelave spletnega mesta smo se lotili “by the book”. Najprej je bila oblikovana projektna ekipa, ki so jo sestavili

  • Spletni strateg, odgovoren za zasnovo strategije spletnega nastopa in komunikacije)
  • informacijski arhitekt, ki je zasnoval strukturo podajanja informacij,
  • UX oblikovalec, ki je z mislijo na kupca strukturi dal tudi čedno obliko,
  • Programerska ekipa, ki je poskrbela, da vse dela, kot mora ter
  • Vodja projekta, ki je poskrbel, da je celoten proces tekel brezhibno.

Z naročnikom smo določili vodjo projekta tudi na njihovi strani in skupaj postavili proces dela, ki se je skladal z njihovimi obveznostmi. Na ta način smo poskrbeli za zadovoljstvo ne le s končnim izdelkom, temveč s celotno potjo do njega. Uporabili smo “waterfall” metodo, ki skozi faze izdelave spletne strani Analiza-Zasnova-Razvoj-Izvedba vodi z jasno potrditvijo vsakega koraka, preden se lotimo naslednjega.

1. Analiza

Najprej smo se dodobra spoznali z delovanjem Izoterma Plame. Imeli smo veliko vprašanj in spoznali vse zanimivosti o izdelavi in prodaji izolacije in embalaže. Le z razumevanjem podjetja in kupca lahko zasnujemo spletno mesto, ki podpira poslovni model.

 

2. Zasnova

Na podlagi zbranih informacij smo pripravili žične okvirje (wireframe), ki prikažejo, kako bodo informacije na spletni strani podane in razložene.

 

Izoterm plama - kontakt

Drugi korak k novi spletni strani je načrtovanje.

Žične okvirje smo uskladili z naročnikom in se lotili dizajna.

3. Razvoj

Ko je bil dizajn potrjen, je nalogo prevzela naša programerska ekipa. Poskrbeli so, da je oblika oživela, da kontaktni obrazci vrhunsko delujejo in da imajo stranke resnično dobro izkušnjo s digitalno premiso Izoterma Plame.

4. Izvedba

Spletno mesto smo temeljito stestirali in ga šele nato poslali v beli svet. Sedaj pa je čas, da se ga umesti v še širšo sliko spletnega komuniciranja.

 

Želite tudi vi spletno mesto, ki bo vašim kupcem nudilo optimalno uporabinško izkušnjo? Oglasite se nam! 

 

Prenesite si 26 NASVETOV ZA PRENOVO SPLETNEGA MESTA!

Kupci danes pričakujejo učinkovite spletne strani, ki se hitro naložijo, brezhibno delujejo na mobilnih napravah in vse informacije ponudijo na dlani. Da prenova ne bo zahteven projekt, smo vam pripravili 26 uporabnih nasvetov, kako prenoviti spletno mesto brez bolečin.

  • Kako do prodajno uspešne spletne strani?
  • Ključne lastnosti uporabnikom prijaznih strani
  • Navodila za izvajalce