V nekaj preprostih korakih do svojega novega avtomobila

Da na vseh tržiščih še vedno obstaja možnost za rast, nam najbolje pokaže prav avtomobilska industrija, saj se je prodaja osebnih vozil v zadnjih šestih letih v Sloveniji povečala za več kot 40%. Kljub temu pa se navade kupcev hitro spreminjajo in vrhunski izdelek pogosto ni več dovolj za obisk prodajnega salona.

Tega se dobro zavedajo tudi pri Summit Motors Ljubljana (generalni uvoznik in zastopnik blagovne znamke Ford), zato smo skupaj z njimi razvili spletno mesto PrvaIzbira.si, ki uporabnikom na enostaven in prijazen način omogoča, da poiščejo svojega popolnega jeklenega konjička in se z njim zapeljejo v prihodnost. V okviru širše kampanje pa spletna stran služi tudi kot izhodišče za iskanje najboljše ponudbe vozil iz zaloge.

Fordovi izjemni tehnološki dosežki niso nikoli sami sebi namen. Prežema jih misel na voznika in sopotnike, njihovo varnost, udobje in vrhunsko vozno izkušnjo. Z enako miselnostjo smo se lotili tudi prenove spletne strani Prva Izbira.

Čist in minimalističen dizajn, ki se prilagaja različnim napravam je podrejen odlični uporabniški izkušnji, integracija tehnoloških orodij, ki poganjajo spletno stran in skrbijo za ažurnost podatkov, pa temu, da potencialni kupec čim lažje najde svoj sanjski avtomobil.

Preprosta uporaba

Spletno mesto je integrirano s Fordovim zalednim sistemom, kar zagotavlja popolno avtomatizacijo in s tem manj možnosti za napake. Tudi neodločenemu uporabniku preprosta navigacija in filtriranje omogočata, da na hiter in intuitiven način najhitreje poišče ustrezno vozilo, se po želji dogovori za testno vožnjo ali pa pridobi ponudbo za vozilo na zalogi. Nič več listanja po katalogih, klicanja na množico številk in raziskovanja načinov financiranja. 

Trendi v avtomobilski industriji

Vedno več kupcev nakupno pot tudi za večje investicije začenja z zbiranjem informacij na spletu. Prav v tej fazi je ključno, da so podatki preprosto dosegljivi in predstavljeni na razumljiv način. Najpogosteje kupce zanimata cena in prihranek, seveda pa tudi poraba goriva, zmogljivost motorja, oprema vozila in dodatna ponudba.

Kar nekoliko odveč je govoriti o vedno večjem deležu mobilnih uporabnikov. Moderna spletna stran seveda ponuja najboljšo funkcionalnost tudi na manjših zaslonih, kjer pa morajo biti vseeno zbrani vsi ključni podatki.

Ne glede na vizualno privlačnost vozil, njihove lastnosti in natančne statistične podatke pa se večina kupcev v avtomobil zaljubi šele v trenutku, ko se znajdejo za volanom. Prav zato je izjemno pomembna funkcionalnost, s katero zasledujemo najnovejše trende v avtomobilski industriji, hitra prijava na testno vožnjo.  

Testna vožnja

Trgovcu avtomatiziran sistem posreduje vse potrebne podatke, tako da ni več nepotrebnega izpolnjevanja obrazcev na prodajnem mestu. Potencialni kupec tudi ne izgublja časa z raziskovanjem, kje bo lahko preizkusil željeni avtomobil, ampak lahko v nekaj preprostih korakih poišče najbližjega trgovca in se kmalu za tem že usede za volan in se prepriča o vozni izkušnji, prostornosti ter udobju.

Povpraševanje po vozilu iz zaloge

Ključna lastnost in ob enem prednost spletnega mesta pa je seveda možnost hitre in preproste oddaje povpraševanja po konkretnem vozilu iz zaloge. Obiskovalec lahko s pomočjo naprednega filtra poišče vozilo glede na svoje potrebe in želje, se pobližje spozna z njegovimi karakteristikami ter izbranemu trgovcu, pri katerem je vozilo na zalogi, odda povpraševanje.

Zbiranje kontaktov

Poleg prijave na testno vožnjo in možnosti oddaje povpraševanja po konkretnem vozilu iz zaloge pa z GDPR skladen in optimiziran kontaktni obrazec omogoča tudi, da Summit Motors Ljubljana še naprej neguje odnos tudi s kupci, ki še niso prepričani o svoji izbiri. S tem povečujejo možnost, da bodo potencialni kupci preizkusili še kakšno vozilo iz nabora ali pa se za nakup Forda odločili v prihodnosti.

Spletna stran torej pomaga Summit Motors Ljubljana in ostalim pooblaščenim trgovcem Fordovih vozil, da še večji del nakupnega procesa opravijo na spletu, kar zaposlenim v prodajnih salonih omogoča, da se lahko posvetijo predvsem zaključevanju prodaje.  

Od prodaje nazaj k vsebinskemu marketingu

Preberite pa tudi, kako je revija Ford Magazine dobila svojo spletno različico, ki dopolnjuje prodajni lijak čisto na na začetku in zagotavlja nove kontakte, ob enem pa nakupnemu oziroma prodajnemu lijaku priskoči na pomoč tudi kasneje, v “nurturing” fazi.

Prenesite si 26 NASVETOV ZA PRENOVO SPLETNEGA MESTA!

Kupci danes pričakujejo učinkovite spletne strani, ki se hitro naložijo, brezhibno delujejo na mobilnih napravah in vse informacije ponudijo na dlani. Da prenova ne bo zahteven projekt, smo vam pripravili 26 uporabnih nasvetov, kako prenoviti spletno mesto brez bolečin.

  • Kako do prodajno uspešne spletne strani?
  • Ključne lastnosti uporabnikom prijaznih strani
  • Navodila za izvajalce