Razvijamo naprednejšo družbo. Skupaj.

Kje se nahaja B2B kupec, danes ni več “veliko vprašanje”. Seveda še vedno obiskuje sejme in bo z veseljem shranil vašo vizitko, a že naslednji dan se bo usedel za računalnik in v Google vpisal ključne besede, ki ga zanimajo. V tem pogledu se B2B kupec danes ne bistveno razlikuje od vašega soseda, ki je teden dni “googlal” in primerjal različne blagovne znamke televizorjev. Že nekaj časa je jasno, da tudi B2B kupec informacije išče in primerja na spletu.

Vprašanje, ki bi si ga v resnici morali zastaviti, je, na katerem mestu med zadetki na Googlu se boste pojavili, ko bo potencialni kupec iskal vaš produkt ali storitev. Kako vas bo našel v morju konkurence, kako ga boste nagovorili in ga prepričali, da vas uvrsti v svojo košarico izbranih ponudnikov. Nobena skrivnost namreč ni, da se v določenih panogah na spletu zgodi tudi preko 70% nakupne poti.

In ravno v tem je bil razlog za začetek naše zgodbe s podjetjem S&T

Podjetje S&T Slovenija, Informacijske rešitve in storitve d.d., je že več kot 25 let eden vodilnih ponudnikov celovitih rešitev informacijskih tehnologij na slovenskem trgu. Gre za sodobno B2B podjetje z vrhunskimi storitvami, kar pa na spletu (do nedavnega) ni bilo razvidno.

Kljub dejstvu, da je podjetje imelo spletno stran, je bil eden izmed njihovih največjih izzivov “nevidnost” na spletu. Stara spletna stran ni bila optimalno SEO optimizirana. Potencialni kupec, ki je iskal informacijske rešitve, je že zdavnaj nabral svojo bero ponudnikov, preden je prišel do podjetja S&T.

Drugi izziv je predstavljalo dejstvo, da je bila stara spletna stran uporabniku neprijazna in nepregledna, vsebine pa zastarele, kar nikakor ne sovpada s podobo podjetja, kot je S&T.

Od izzivom k rešitvam

Začeli smo na začetku. S kick-off delavnico. Tam so se spoznali člani ekipe z naročnikove in naše strani, ob tem pa smo začrtali potek dela, časovnico in cilje.

Definirali smo 2 ključna cilja:

1. Postavitev nove, pregledne in sodobne spletne strani z odlično uporabniško izkušnjo.

2. SEO optimizacija spletne strani, ki bo podjetje tudi na spletu umestila tja, kamor spada – na sam vrh (oz. med prve zadetke na Googlu).

Podjetje S&T je ob tem želelo, da nova spletna stran odraža ključne značilnosti njihovega poslovanja, ki so:

– dejstvo, da je S&T vodilni ponudnik IT storitev v Sloveniji, ki zagotavlja kompleksne tehnološke rešitve za srednja in velika podjetja,
– širok nabor referenc, ki so jih nabrali v skoraj 25 letih,
– profesionalnost, odgovornost, zanesljivost in hitra odzivnost,
– skrb za razvoj kadrov in njihovih kompetenc ter
– sledenje svetovnim trendom razvoja tehnologij.

Razvoja spletnega mesta smo se lotili po waterfall metodi. Gre za linearen pristop, ki nas pelje skozi različne faze dela, pri čemer pa šele zaključek in potrditev vsake posamične faze pomenita začetek naslednje.

Izpeljali smo serijo pogovorov in delavnic, preko katerih smo spoznali ciljne skupine. Na podlagi zbranih informacij smo izdelali persone, ki so nam služile za boljše razumevanje ciljnih skupin.

Sledila je izdelava customer journey-ev, s pomočjo katerih smo novo spletno stran vpletli v marketinške aktivnosti S&T-ja. Ker je naročnik postavil jasne cilje, ki si jih želi z novo spletno stranjo doseči, je bila ta naloga precej enostavna.

Načrtovanje je bil naslednji korak na poti do novege spletnega mesta. Na podlagi hierarhije informacij smo pripravili žične okvirje (wireframe). Z njihovo pomočjo smo predpostavili gibanje obiskovalcev po strani in naročniku prikazali, kako bodo predstavljene pomembne informacije.

Po uskladitvi in potrditvi zasnove je designer upoštevajoč aktualne oblikovalske smernice in v skladu z obstoječim CGP-jem pripravil predlog sodobnega, clean dizajna. Želeli smo spletno stran, ki “bo dihala”, imela veliko white space-a in na kateri se bodo obiskovalci hitro znašli ter prišli do želenih informacij.

Razlog, da smo spletno stran postavili na platformo WordPress, je bila v prvi vrsti naročnikova želja po enostavni uporabi in preprostem dodajanju vsebin. WordPress omogoča tudi izvrstno SEO optimizacijo, nenazadnje pa ni zanemarljivo niti dejstvo, da spletne strani, postavljene na WordPress, delujejo hitro in omogočajo vrhunsko uporabniško izkušnjo.

Izzivi, izzivi

Pri izdelavi spletnega mesta smo se soočili s kar nekaj izzivi, med katerimi je bil eden največjih ta, kako optimizirati navigacijo glede na velik volumen vsebine. Izziva smo se lotili s pomočjo card sortinga. Prek serije testiranj smo infomacije razvrstili na način, da so obiskovalcu spletne strani takoj na dosegu roke oz. tam, kjer si predstavlja, da jih bo našel. Metoda card sorting je tako pripomogla k izgradnji jasne strukture spletne strani in omogočila odlično uporabniško izkušnjo.

V središče smo postavili ljudi

Na prvo mesto smo postavili obiskovalca, ki želi v najkrajšem možnem času dobiti odgovore na svoja vprašanja. Poskrbeli smo, da je “popotovanje” po spletni strani hitro in preprosto, vse ključne informacije pa jasno izpostavljene.

V skladu z željo naročnika, da jasno izpostavimo širok nabor referenc, ki so jih nabrali v skoraj 25 letih svojega dela, smo v sam center spletne strani umestili tudi mnenja zadovoljnih strank in izjave poslovnih partnerjev.

Zgodba pa se šele začenja …

Spletno mesto je objavljeno, ogledate si ga lahko tukaj – www.snt.si, naša misija pa se je šele dobro začela. Šele z dodelano SEO optimizacijo, ki nastopi v naslednji fazi in s premišljeno strategijo nastopa na spletu bomo dosegli potencialne stranke in jih prepričali, da lahko podjetju zaupajo. 

Hvala S&T-ju za zaupanje!

»Verjamem, da mora vsak marketing oddelek, ki želi svoje delo opravljati odlično, za to imeti postavljene dobre temelje. Z novo spletno stranjo smo tudi mi na S&Tju dobili čvrst temelj, na katerem bomo lahko gradili učinkovite digitalne zgodbe. Pot do novega spletnega mesta je bila na trenutke »nora«, a na koncu pripeljala do »brihtne« spletne strani, ki zna odgovoriti na vprašanja naših spletnih obiskovalcev. Pohvala in zahvala za ta velik uspeh gre agenciji Madwise, ki je ne le upravičila svoje ime, temveč predvsem izkazala in dokazala svoje znanje in učinkovitost. Ponosna in vesela sem, da smo se odločili za prenovo in da smo za to izbrali pravo agencijo.«

Urša Dernovšek,
Vodja marketinga

Prenesite si 26 NASVETOV ZA PRENOVO SPLETNEGA MESTA!

Kupci danes pričakujejo učinkovite spletne strani, ki se hitro naložijo, brezhibno delujejo na mobilnih napravah in vse informacije ponudijo na dlani. Da prenova ne bo zahteven projekt, smo vam pripravili 26 uporabnih nasvetov, kako prenoviti spletno mesto brez bolečin.

  • Kako do prodajno uspešne spletne strani?
  • Ključne lastnosti uporabnikom prijaznih strani
  • Navodila za izvajalce