Za 727% več sodelujočih v raziskavi zadovoljstva


Petrol dvakrat letno na svojih bencinskih servisih izvaja Raziskavo zadovoljstva. Z njo ne ugotavljajo le zadovoljstva kupcev s Petrolovimi storitvami, temveč je pomemben merilec trendov ter generator novih poslovnih idej. Na podlagi preteklih Raziskav zadovoljstva so tako nastali nekateri vsem poznani produkti, med drugim Kava na poti in Vitrex.

Kakovost in uporabnost rezultatov je pogojena tudi s številom sodelujočih na posemeznem bencinskem servisu ter stopnjo odzivnosti, ki v preteklosti ni bila vedno najboljša. S Petrolom in svetovalno hišo Arhea smo se v oktobrski (2013) Raziskavi zadovoljstva zato lotili izboljšave komunikacije in konverzij raziskave.

Na samem začetku smo se odločili za A/B pristop – dve različni poti od nakupa do rešene ankete. To se je odrazilo v sporočilo na računu, pristajalni strani in poti do spletne ankete. Vse z namenom, da od dveh pristopov najdemo tisto, ki nam bo prinesel boljše rezultate tudi v prihodnjih anketah. Kupec je avtomatično pristal na enih od obeh poti – z vpisom istega URL naslova za sodelovanje v raziskavi.

Prva pot (A) je poudarjala možnost nagrade, torej nagradni žreb. Kupec je najprej sodeloval v žrebu (vnesel podatke), šele nato dobil prijazno povabilo v anketo. Kupec je imel možnost tudi preskočiti žreb in le sodelovati v anketi.

Druga pot (B) je kupca najprej prijazno povabila v anketo, šele po oddani anketi pa smo mu ponudili sodelovanje v žrebu za nagrade. Kupec je imel možnost tudi preskočiti anketo in le sodelovati v žrebu.

Opomba: obe poti sta tehnično zagotavljali popolno ločenost kupčevih podatkov od njegovih odgovorov v anketi. Anketa je tako ostala anonimna.

In rezultati? Predstavili smo jih v infografiki.

Infografika-Petrol-Raziskava

Za konec

Kampanja je nastajala v tesni povezavi in stalnem skupen delu s Petrolom in Arheo (hvala, Klemen in Geni!). Stvari smo trikrat obrnili na glavo in večkrat naredili korak nazaj, šele potem dva naprej. Na prvi pogled je zdaj vse skupaj videti enostavno (“narediš sajt, natisneš plakat in gremo”), vendar je premišljeno postavljanje strategije tisto, kar prinese rezulate. In prepreči, da se stvari dogajajo “na glavo” in spet zapademo v strategijo stalnega gašenja požarov. Obenem smo veseli, da se je (spet) pokazalo, da je dober digitalni marketing merljiv in prinaša rezultate. Oboje se da le z dobrim naročnikom, ki ve, kaj hoče.

Kampanja za Petrol je prejela zlato nagrado Diggit 2014.

Prenesite si 26 NASVETOV ZA PRENOVO SPLETNEGA MESTA!

Kupci danes pričakujejo učinkovite spletne strani, ki se hitro naložijo, brezhibno delujejo na mobilnih napravah in vse informacije ponudijo na dlani. Da prenova ne bo zahteven projekt, smo vam pripravili 26 uporabnih nasvetov, kako prenoviti spletno mesto brez bolečin.

  • Kako do prodajno uspešne spletne strani?
  • Ključne lastnosti uporabnikom prijaznih strani
  • Navodila za izvajalce

Vas zanima več o generiranju leadov?

Vpišite svoj elektronski naslov in si prenesite brezplačen vodič!