Kako smo Eurotonu zvišali prodajo za 42,2%?

Zamislite si, da imate kakovostne produkte, priznano znamko in spletno trgovino s potencialom. Prodajate izdelke na precej konkurenčnem trgu in odločiti se morate, s katerimi aktivnosti boste izboljšali prodajne rezultate.
Euroton se je pametno odločil za investicijo v splet. S pomočjo optimizacije za iskalnike (SEO) smo naročniku zagotovili 185,9%, s pomočjo Google Adwords oglaševanja pa 102,6% več prihodka kot v enakem obdobju lani.  

Začnimo na začetku

Euroton je eden vodilnih slovenskih ponudnikov avtomobilskih rezervnih delov in promocijskih oblačil. Večino svojega poslovanja opravljajo z drugimi podjetji, katerim preko spletne trgovine omogočajo enostavno izbiro in naročanje želenih artiklov.

Prodajni plani rastejo in neprestane izboljšave so ključ do uspeha. Euroton je že sodeloval z digitalno agencijo, vendar je bil čas, da preizkusijo novega partnerja.

 

Potrebujemo višjo prodajo. Kako nam lahko pomagate?

Prodajne rezultate lahko izboljšamo na več načinov. Nove kontakte privabljamo s segmentiranimi oglaševalskimi kampanjami, izkušnjo na spletni strani optimiziramo deloma ali celovito, pripravimo nurturing programe, remarketing, cart abandonment programe, spodbujanje nadaljnega nakupa in še bi lahko naštevali. A velikokrat se naročnik ne odloči zajeti sprememb z veliko žlico. Morda so razlog omejeni resursi, morda pa želi novega partnerja prej preizkusiti na manjšem projektu. Mi se strinjamo in k digitalnim zmagam korakamo postopno. Saj tudi hiša potrebuje trdne temelje, da lahko zgradimo vsa nadstropja.
Eurotonu smo tako izboljšanje prodajnih številk ponudili v oblik SEO optimizacije za spletne iskalnike in perfomance oglaševanja.

Kratka SEO pripovedka o višjih prihodkih

Dandanes pomembnosti optimizacije za spletne iskalnike res ne gre več zanemariti. V svetu z ogromno količino informacij in čisto premalo časa za njihovo predelavo je ključnega poslovnega pomena, da se nahajamo med prvimi zadetki na Googlu. Saj veste, na drugo stran Googla lahko skrijemo celo truplo.

Optimizacija za spletne iskalnike se deli na on-site (tehnična in vsebinska izboljšava samega spletnega mesta) in off-site del, ki poteka v širjavah medmrežja. Najboljši učinek se pokaže s celostnim pristopom, ko vzporedno izvajamo obe vrsti aktivnosti. Euroton se je v prvi fazi odločil izboljšanje na off-site področju in pričeli smo z dolgoročnim procesom (ne le postavitvijo) cele vrste aktivnosti:

  • Grajenje strateško pozicioniranih povezav na spletno mesto naročnika,
  • Vpis v spletne imenike in direktorije,
  • Spremljanje aktivnosti konkurence ter
  • Analiziranje sprememb Googlovega algoritma in ustrezne prilagoditve.

Za Euroton smo zakupili tudi licenco za strokovno orodje RankTrackr in z njim ažurno spremljali rezultate naših SEO aktivnosti.

In rezultati? Opazni.

Kot ste najbrž že slišali (tudi zgoraj piše), je optimizacija proces, ki se nikoli ne konča. A že v dveh mesecih smo s pametnimi off-site aktivnostmi dosegli kar lepe pozicije. Poglejmo primerjavo rangiranja zadetkov na Googlu pred kampanjo (8.10. 2016, če smo natančni) in stanje 8.decembra:

Euroton SEO optimizacija

 

Že v tako kratkem času smo v analitiki lahko zabeležili porast, v primerjavi z lanskim letom pa je bil organski obisk 29,45% višji.

A to ni najbolj impresivno. V primerjavi z enakim obdobjem lani je organski promet prinesel kar 182,55% višji prihodek. To je posledica napredka s tretje na prvo pozicijo Google zadetkov v praksi.  

Naša zgodba pa ima še oglaševalsko poglavje.

 

102 % višja donosnost AdWords kampanj

Spletno oglaševanje je lahko izjemno donosno, če se ga lotimo pravilno. Kljub solidnemu delu predhodne agencije smo pri Adwords kampanjah identificirali priložnost za občutne izboljšave. Vodenje kampanj smo prevzeli v pomembnem obdobju prodaje zimskih gum, akumulatorjev in ostalih avtodelov. Pričeli smo “iz točke nič” in v dobrih dveh tednih dosegli nizek povprečni CPC 0,13 EUR ter se redno pojavljali na prvih treh pozicijah.  

 

Kako do teh številk?

Postavitve kampanj smo se lotili z:

  • natančno segmentacijo oglasnih skupin po kategorijah izdelkov,
  • vztrajnim testiranjem oglasov (naslovi in nagovori),
  • prilagojenimi ponudbami za naprave in ure v dnevu,
  • razširitvami oglasov ter
  • obsežnimi seznami negativnih besed.

 

Pokazatelj uspešnosti AdWords kampanj je ocena kakovosti ključnih besed, ki vam jih dodeli platforma AdWords. Več kot 60 % odstotkov jih je imelo najvišjo možno oceno 10.

Na tej osnovi smo uspeli močno povečati donosnost kampanj, ki se je v primerjavi z enakim obdobjem prejšnje leto povečala za 102,1 %, stopnjo konverzije pa smo uspeli zvišati za 259,3%. S pravim oglasom smo nagovorili pravega kupca in ga pripeljali na točno tisto pristajalno stran, ki je najhitreje vodila k nakupu.

Pomemben indikator uspešnosti je ROAS

ROAS (Return on Advertising Spending) meri prihodek na vsak evro, vložen v oglaševanje. Izračunamo ga enostavno:

ROAS = Prihodek iz kampanje/Strošek kampanje

Če je razmerje med njima 5:1, je ROAS 500%. To v praksi pomeni, da smo za vsak vložen evro v oglaševanje dobili nazaj 5 evrov.

Če se 500% ROAS sliši dobro, je čas, da si ogledamo Euroton oglaševalske kampanje:

Euroton Kampanje ROAS

 

Za konec pa še en impresiven rezultat!

Večino svojih izdelkov Euroton proda v B2B segmentu – torej poslovnim partnerjem. Do sedaj jim končne stranke niso prinašale veliko rezultatov. Nanje bi lahko popolnoma pozabili, a smo se odločili, da jih vzamemo kot izziv.

S spletnimi aktivnostmi smo tako prodajo v B2C segmentu povečali za kar 240%.

Gotovo ni presenečenje, da se Euroton in Madwise zgodba v letu 2017 nadaljuje 🙂

 

Prenesite si 26 NASVETOV ZA PRENOVO SPLETNEGA MESTA!

Kupci danes pričakujejo učinkovite spletne strani, ki se hitro naložijo, brezhibno delujejo na mobilnih napravah in vse informacije ponudijo na dlani. Da prenova ne bo zahteven projekt, smo vam pripravili 26 uporabnih nasvetov, kako prenoviti spletno mesto brez bolečin.

  • Kako do prodajno uspešne spletne strani?
  • Ključne lastnosti uporabnikom prijaznih strani
  • Navodila za izvajalce