Kako je ALTA postala prva izbira vseh, ki so imeli Registrske račune?


Zgodba registrskih računov se je pričela že pred 26 leti. V času lastninskega preoblikovanja podjetij je veliko Slovencev in Slovenk prejelo certifikate, ki so jih lahko zamenjali za delnice. Če se z njimi niste ukvarjali, so ostali naloženi na registrskem računu pri Klirinško Depotni Družbi.

Počasi so ljudje začeli prehajati na trgovalne račune in število uporabnikov registrskih računov se je zmanjševalo. Ob koncu leta 2015 pa je bila znana napoved, da bodo registrski računi 31.12. 2016 ukinjeni. V tistem trenutku je bilo še skoraj 300.000 ljudi, ki so imeli svoje vrednostne papirje v tej obliki – in do konca leta 2016 so imeli čas, da jih prenesejo na trgovalne račune ali pa se jim odpovedo.

Pametno načrtovanje za rezultate čez eno leto

Edini način, da je lastnik certifikatskih delnic lahko pričel upravljati z njimi, je bilo torej odprtje trgovalnega računa pri eni izmed borznoposredniških hiš.

Z našim partnerjem ALTO smo že takoj po napovedi razmišljali, kako bi lahko skozi celotno leto 2016 pridobivali zaupanje potencialnih strank. Predvidevali pa smo, da se bo zanimanje za nove trgovalne račune pred določenim datumom ukinitve registrskih računov nedvomno povečalo. Ljudje neradi mečemo svoj denar stran.

“Želimo biti prvi in najboljši vir informacij o registrskih računih!”

Želeli smo, da ALTA postane sinonim za znanje, ki ga bodo ljudje potrebovali, ko se bodo odločali, kaj je najbolje storiti s sredstvi na svojih registrskih računih. A prepoznan in kredibilen strokovnjak na tako specifičnem področju ne postaneš iz danes na jutri. Ne za Google in še manj za kritične ljudi.

 

Z delom smo pričeli takoj. V začetku leta 2016 smo postavili izobraževalno spletno mesto registrski-racun.si. Imelo je dve nalogi:

  • zbirati kontakte posameznikov/-ic, ki jih zanimajo informacije v zvezi registrskimi računi ter jih
  • izobraziti o celotnem procesu in opcijah, ki so bile na voljo ob ukinitvi.

 

Kako zasesti 1. mesto na Googlu?

Biti prvi na Googlu so “mokre sanje” skoraj vsakogar, ki ga poznamo. Vsaj tistih, ki se aktivno ukvarjajo s pridobivanjem kakovostnih povpraševanj in povišanjem prodajnih rezultatov. A za doseganje tega cilja je potrebno trdo delo … in čas.

Prvi na Googlu

 

Načrtovanje

Vse se prične s pametnih razmislekom. Že pri sami izbiri domene smo dobro naštudirali, ali naj bo registrski-racun.si ali registrski-racuni.si. Je bolje z vezajem ali brez? Da, tudi en znak v digitalnem svetu naredi razliko. Vse zavisi od tega, kaj ljudje najpogosteje vtipkajo v iskalnik. Registrski račun je bila izbrana ključna beseda, okoli katere se je v 2016 vse vrtelo.

Dobro načrtovanje optimizacije se ne more zgoditi brez raziskovanja konkurence. Ta se je na prvi pogled zdela kar trd oreh, saj marsikatera finančna institucija že zaradi starosti domene v Googlovih očeh velja za avtoritativno in lažje dosega visoke uvrstitve. A 8 let poglobljenih izkušenj pri optimizaciji spletnih strani nam je omogočilo prepoznati prave priložnosti (in kje kakšno pomanjkljivost ;)). Kar kmalu smo prehiteli konkurenco.

Spletna stran, optimizirana “u nulo”

Daleč, daleč so časi, ko je optimizacija spletne strani pomenila mnogokrat uporabiti ključno besedo (so kdaj sploh bili?). Na začetku je optimizacija za uporabnike – kakovostna in relevantna vsebina, podprta z dobro uporabniško izkušnjo.

Google namreč pridno spremlja obnašanje obiskovalcev spletne strani. Če jo bodo hitro zapustili, si bo njihovo nezadovoljstvo zabeležil in znižal njeno uvrstitev med iskalnimi zadetki.

Vrhunska izkušnja je pa je vseeno izpiljena skladno z izbrano ključno besedo. URL naslovi so prijazni in berljivi, vsi elementi so pravilno poimenovani in koda tip-top urejena. Seveda je stran prilagojena mobilnim napravam – to je danes že samoumevno, sploh če ciljamo na prvo mesto. Skoraj 30% obiskovalcev je spletno mesto obiskalo preko mobilnih naprav – in dobro uporabniško izkušnjo so nagradili z visoko stopnjo konverzije.

Pridobivanje kakovostnih povezav

Optimizacija za iskalnike zajema tudi tako imenovan off-site del. Gradnja kakovostnih povezav s spletnih strani, ki že imajo dober renome pri Googlu, je izjemno pomembna za uvrstitev na prvo mesto.

Poskrbeli smo, da so se nove povezave pojavljale vzporedno z rastjo iskanj za ključno besedo. Oziroma malce pred njimi. Google je tako stran registrski-racun.si vseskozi zaznaval kot relevanten vir za ključno besedo, ki je pridobivala na količini iskanj.

Poleg načrtno ustvarjenih povezav pa je bilo veliko tudi organskih. S kakovostno in relevantno vsebino smo prepričali ljudi, da so spletno stran uporabljali in delili naprej.

Ves čas pa smo tudi spremljali konkurenco in se pri svojih strategijah prilagajali spremembam v Googlovem algoritmu. Optimizacija nikakor ni enkraten proces. 

Bodoče stranke so nam dale svoj kontakt …

Vrhunska vsebina in dobra optimizacija sta pripeljali obiskovalce na spletno mesto in z veseljem smo jim odgovorili na vsa vprašanja. A kako pridobiti njihove podatke? Kako jih nasloviti, ko bo bo potrebno sprejeti odločitev o sredstvih na registrskem računu?

Registrski računi vodič

Za doseganje prvega cilja smo pripravili Vodič po registrskih računih. V simpatični e-knjižici je na enem mestu zbrano čisto vse potrebno za odločanje. Poleg razlage, kaj registrski računi sploh so in zakaj je prišlo do ukinitve, so bralcu na voljo tudi konkretni primeri in predlogi, kaj naj stori glede na vrednost njegovih certifikatskih delnic.

S prenosom pa obiskovalec ni dobil le enkratne vsebine, temveč si je zagotovil tudi prejemanje rednih novic.  

… in skozi celo leto smo jim pomagali

Več let že sodelujemo z ALTO in želje njihovih strank že precej dobro poznamo. Zato smo frekvenco novic o registrskih računih nastavili na 2x mesečno. Nismo želeli biti preveč vsiljivi, a pomembno nam je bilo, da prave informacije dosežejo naslovnike in jim pomagajo, ko se bo potrebno odločiti.

Z rednim lead nurturingom smo dosegli, da so mnogi med zbranimi imetniki registrskih računov svoje vrednostne papirje prenesli na trgovalni račun pri ALTI. Ne smemo pa pozabiti tudi na vse nove stranke, ki sicer niso prenesle vodiča, so se pa izobraževale na spletni strani in se decembra oglasile neposredno v ALTA poslovalnici.

Tudi druga naloga je bila opravljena. Končne številke so seveda poslovna skrivnost, vendar se z veseljem pohvalimo s srečnim naročnikom, s katerim že snujemo naslednje digitalne mojstrovine.

 

Znanje, ki je uporabno za vsako panogo

Se vam zdi ALTA zgodba o uspehu zanimiva, a ne delujete v finančnem sektorju in nimate “sreče”, da bi se zgodile vam ugodne evropske regulative?

Saj dolgoročen način razmišljanja o digitalnem kupcu se vendar lahko preslika na marsikatero področje. Imate produkt, po katerem se povprašuje sezonsko? Rešujete izzive, ki se bodo pojavili v prihodnosti? Vas zanima, s katerimi aktivnostmi boste na pravem mestu ob pravem času, ko bodo vaše potencialne stranke iskale odgovore in se odločale o nakupu?

Na zadnje vprašanje vam lahko pomagamo odgovoriti mi.

Prenesite si 26 NASVETOV ZA PRENOVO SPLETNEGA MESTA!

Kupci danes pričakujejo učinkovite spletne strani, ki se hitro naložijo, brezhibno delujejo na mobilnih napravah in vse informacije ponudijo na dlani. Da prenova ne bo zahteven projekt, smo vam pripravili 26 uporabnih nasvetov, kako prenoviti spletno mesto brez bolečin.

  • Kako do prodajno uspešne spletne strani?
  • Ključne lastnosti uporabnikom prijaznih strani
  • Navodila za izvajalce

Vas zanima več o generiranju leadov?

Vpišite svoj elektronski naslov in si prenesite brezplačen vodič!