Iz tiska v splet – predstavljamo vam novo spletno stran FordMagazine.si

Ford Magazine je tiskana revija, namenjena številnim ljubiteljem blagovne znamke Ford in navdušencem nad avtomobilizmom nasploh. Z najrazličnejšimi vsebinami bralce dvakrat letno izobražuje, navdihuje in navdušuje, s tem pa ima zelo pomembno vlogo v kontekstu vsebinskega marketinga na vrhu prodajnega lijaka.

Ford Slovenija ima sicer vzpostavljeno široko mrežo spletnih strani, ki pa se v osnovi osredotočajo predvsem na produktni in prodajni vidik. Temu primerno nagovarjajo kupce v poznejših nakupnih fazah, ko ti že precej dobro vedo, česa si želijo. Kljub prodajni funkcionalnosti pa te spletne strani ne ponujajo želenih vsebin obstoječim kupcem, s katerimi bi želeli graditi nadaljnji odnos, še manj pa potencialnim kupcem, ki morda v tem trenutku še ne kupujejo avtomobila ali o nakupu razmišljajo bolj na široko. Ti ljudje bolj kot produktne informacije potrebujejo navdušujočo znamko, s katero se lahko poistovetijo in vsebine, ki jih bodo z veseljem spremljali.

S tem namenom se je razvila ideja, da revija Ford Magazine dobi svojo “spletno različico” – FordMagazine.si.

Izzivi, izzivi

Skupaj z naročnikom smo bili postavljeni pred velik izziv – kako smiselno in pregledno strukturirati raznolike vsebine, ki jih Ford skrbno pripravlja za svoje občinstvo: zgodbe Fordovih uporabnikov, intervjuje in dogodke z ambasadorji, nasvete za voznike, vabila na številne dogodke in reportaže, predstavitve in teste novih modelov Fordovih vozil …

In tako se je začelo

Na začetku smo se … veliko pogovarjali. V seriji različnih delavnic smo si skupaj z naročnikom zadali cilj, da ugotovimo, kako vzpostaviti močan in predvsem dolgoročen odnos s potencialnimi in obstoječimi kupci. Preučili smo različne segmente ciljne skupine, vzpostavili persone in določili strukturo spletnega mesta.

Spletno stran smo zastavili kot lifestyle portal. Širok spekter vsebin smo razvrstili na način, da zadostimo najrazličnejšim željam in potrebam obiskovalcev, ki spletno stran obiščejo na podlagi različnih interesov in zanimanj.

Segmentacija na stebre

Za boljšo preglednost in lažjo segmentacijo vsebin smo FordMagazine.si razdelili na 4 ključne stebre – Aktivni, Družine, Hitri in Podjetniki. Različni obiskovalci spletne strani lahko tako glede na lasten interes izberejo eno od področij in brskajo samo po novicah, ki vsebinsko sodijo pod posamezen steber.

Ključne prednosti portala za obiskovalce

Obiskovalci spletne strani FordMagazine.si tam najdejo najrazličnejše vsebine, kot so nasveti za varno vožnjo, testi novih modelov Fordovih vozil, načrti in inovacije, dogodki in intervjuji s fordovimi ambasadorji ter druge aktualne zanimivosti iz sveta avtomobilizma.

Novice, ki so objavljene na spletni strani FordMagazine.si, vsebujejo veliko vizualnih vsebin – fotografije med besedilom, obsežne fotogalerije posameznih modelov vozil in dogajanja na Fordovih dogodkih ter raznolike posnetke. Tovrstne vsebine dodajo spletnemu mestu še eno dimenzijo informacij, ki je tudi na področju avtomobilizma še kako pomembna.

Ford Slovenija v sodelovanju s poslovnimi partnerji, ambasadorji in trgovci Fordovih vozil organizira veliko dogodkov, kot so Fordovi dnevi, predstavitve novih modelov vozil … Spletno mesto obiskovalcem omogoča preprosto prijavo na tovrstne dogodke, ob enem pa nudi tudi možnost spletne prijave na testno vožnjo s katerim od Fordovih vozil pri izbranem trgovcu.

Da ne bi zamudili najbolj vročih novic, pa se lahko obiskovalci prijavijo tudi na prejemanje e-novic ali naročijo svoj brezplačen izvod tiskane revije Ford Magazine na dom.

Ključne prednosti portala za naročnika

Spletno mesto je postavljeno na platformi WordPress, kar naročniku v prvi vrsti omogoča preprosto upravljanje spletne strani. V praksi to pomeni predvsem enostavno in hitro dodajanje novih vsebin, kar je pri tako velikem obsegu najrazličnejših informacij ključnega pomena. Obenem platforma omogoča tudi jasno izpostavitev najbolj ključnih novic in posledično odlično uporabniško izkušnjo.

Še ena pomembna funkcija spletne strani pa je izobraževanje interne javnosti. Zaposleni na Fordu in trgovci Fordovih vozil so s prebiranjem vsebin na Fordmagazine.si v vsakem trenutku seznanjeni z novostmi in zanimivostmi, ki so jim lahko tudi v pomoč pri informiranju kupcev in nenazadnje tudi pri prodaji vozil.

Od prodaje nazaj k marketingu

Spletna stran FordMagazine.si dopolnjuje vrzel v nakupni poti in to na najmanj dveh ključnih mestih. S pametnim sistemom distribucije privlačnih vsebin pritegne spletne bralce, ki si želijo dobrih zgodb – s tem dopolni prodajni lijak čisto na na začetku in Fordu zagotavlja nove kontakte. Nakupnemu oziroma prodajnemu lijaku pa priskoči na pomoč tudi kasneje, v “nurturing” fazi – nakup novega avtomobila namreč ni impulzivna odločitev.

Vabljeni k ogledu in če ste avtomobilski navdušenec, tudi k rednemu spremljanju vsebin na spletni strani FordMagazine.si.

 

Prenesite si 26 NASVETOV ZA PRENOVO SPLETNEGA MESTA!

Kupci danes pričakujejo učinkovite spletne strani, ki se hitro naložijo, brezhibno delujejo na mobilnih napravah in vse informacije ponudijo na dlani. Da prenova ne bo zahteven projekt, smo vam pripravili 26 uporabnih nasvetov, kako prenoviti spletno mesto brez bolečin.

  • Kako do prodajno uspešne spletne strani?
  • Ključne lastnosti uporabnikom prijaznih strani
  • Navodila za izvajalce