Estetika Nobilis: Preko prodajnih planov!

Najraje imamo konkretno postavljen prodajni plan in razumevanje, kako pomemben je danes splet v nakupnem procesu. Takrat se lahko poženemo k rezultatom.  

Estetika Nobilis je podjetje, ki že deset let skrbi za dobro počutje svojih strank. Imajo lepo število obstoječih strank, ki se z veseljem vračajo, njihov izziv pa je bil pridobivanje novih. Zveni znano?

S kampanjo “Razgubite svoja leta” so v dveh mesecih presegli cilje tako pridobljenih kontaktov kot rezerviranih paketov pomlajevanja. Digitalna orodja so se izkazala, Madwise tudi.

Kako pa se je vse skupaj sploh pričelo?

 

Marketinška avtomatizacija deluje!

Direktorica prodaje in marketinga Sandra Zver naše vsebine spremlja že kar nekaj časa. Spomladi 2016 pa smo z objavami na naši spletni strani res zbudili njeno zanimanje. Prenesla si je vodič za prenovo spletne strani, maili so bili redno prebrani in klikani in in močno si je želela vedeti, kaj vse smo že naredili.

S pomočjo prednastavljenih pravil in točkovanja aktivnosti je sistem marketinške avtomatizacije prepoznal, da se bo v digitalnem svetu Estetike Nobilis začelo dogajati. Marketing je Sandrin kontakt predal prodaji … in pričela se je zgodba o uspehu.

 

“Prodati želimo 200 paketov pomlajevanja obraza!”

Estetika Nobilis je imela v svojem prodajnem planu jesensko kampanjo, osredotočeno na pomlajevanje obraza. Jesen je namreč odlična priložnost, da odpravimo posledice sonca, morja in visokih temperatur. S paketi pomlajevanja njihove stranke osvežijo svoj izgled in zasijejo.

Letos so želeli preizkusiti, kako se digitalni kanali obnesejo pri prodaji njihovih storitev. Obenem je bila lead generation kampanja odlična priložnost, da preverimo, če se ujamemo.

 

Kampanja Razgubite svoja leta

Pri načrtovanju smo upoštevali tako impulzivne kot bolj premišljene odločitve dam (pa tudi kakšnega gospoda), ki želijo svoji koži privoščiti najboljše. Želeli smo izkoristiti vse možnosti in priložnosti digitala in tako je jesenska kampanja dobila dve fazi. V prvi smo se osredotočili na pridobivanje novih kontaktov, druga pa je bila namenjena prodaji. Vsaka je imela jasen cilj.

1. Privlačen e-vodič za 500 novih kontaktov

Vemo, da moramo potencialnemu kupcu v zameno za kontaktne podatke ponuditi nekaj uporabnega. Nekaj, kar ima zanj ali zanjo res vrednost.

Referenca Estetika Nobilis - vodičZa prvo fazo smo se zato odločili za oblikovanje vodiča V treh mesecih do lepe kože, ki vam jo bo zavidala vsaka 30-letnica (še vedno ga lahko najdete tule). Ime ni naključno, saj precej dobro segmentira, kdo si bo prenesel knjižico. Obiskovalkam smo ponudili nasvete, kako vzpostaviti dnevno, tedensko in mesečno rutino, ki bo pripeljala do sijoče kože, ki si jo želijo. Dobile pa so tudi simpatičen koledarček z dodatno motivacijo.

Estetika noblis - verzija oglasaGlas o novem vodiču smo razširili s Facebook oglasi in gospe in gospodične, ki še niso poznale Estetike Nobilis, pripeljali na pristajalno stran pomlajevanje.nobilis.si. Igrali smo se z različnimi ciljnimi skupinami ter slike in nagovore ustrezno prilagajali. S segmentacijo se da doseči prav presenetljive številke.

Estetika Nobilis - mailingSeveda pa nismo pozabili na obstoječe stranke in kontakte Estetike Nobilis. Za akcijo je bil pripravljena posebna e-mail predloga s svežo kreativo. S privlačno vsebino smo prejemnice angažirali k prenosu in skrbno spremljali njihovo željo po lepši koži.

Analitika prve faze kampanje sporoča, da smo dosegli skoraj 1000 prenosov e-vodiča, navdušila pa nas je tudi 35-odstotna stopnja konverzije. Izjemna številka dokazuje, da je bilo ciljanje oglasov dobro nastavljeno ter kreative pravilno pripravljene za ciljno skupino, ki je na pristajalni strani dobila želene informacije.

Cena za kontakt (cost per lead – CPL) je bila zgolj 0,26 evra na kontakt. Koliko nas je stalo 1000 novih kontaktov, zainteresiranih za lepo svežo kožo, lahko izračunate. In da, Sandra ni bila prav nič jezna, da smo presegli načrtovane številke.

 

Sodelovanje z in-house oblikovalcem

V svojem portfelju ponujamo celovito storitev spletne strani – od načrtovanja do testiranja. Znamo pa se tudi prilagoditi naročniku in pristopiti le v posameznih fazah.

Estetika Nobilis ima svojega oblikovalca, ki ustvarja njihovo podobo že vrsto let. Pri kampanju “Razgubite svoja leta” smo tesno sodelovali z njim. Na podlagi naših žičnih okvirjev je pripravil privlačne in funkcionalne pristajalne strani, med samo kampanjo pa smo jih na podlagi podatkov skupaj še izboljševali.

2. Prodajna kampanja na spletu

Po uspešnem preseganju pričakovanj v prvi fazi je bil čas za doseganje prodajnih ciljev kampanje. Pridobljene leade smo želeli navdušiti za rezervacijo svojega paketa pomlajevanja.

Cilj? 200 rezervacij.

Estetika Nobilis - krovna slika kampanje

Skupaj s Sandro smo glede na želje in preference njihovih strank oblikovali tri privlačne prodajne pakete  – Oči, Pomlajevanje in Svežina. Postavljeni glede na različne starostne skupine so nagovarjali posameznice v različnih življenjskih obdobjih.

Oglaševanja paketov pomlajevanja obraza smo se na Facebooku lotili na dva načina. Prvi se je osredotočal na pridobivanje čim večjega števila klikov na pristajalno stran kampanje, drugi pa na optimizacijo konverzij (rezervacij paketov). V obodobju testiranja smo oblikovali različne kreative in nagovore in dosegli končno ceno oddane rezervacije pičlih 4,3 evra.

“Ustavite kampanjo, nimamo več prostih terminov!”

Estetika Nobilis - razprodan paketPaketa Pomlajevanje in Svežina smo razprodali. Bolje pač ne gre. Paket Oči pa ni bil nemudoma razgrabljen. Pregledali smo analitiko, dodali izkušnje in interpretacijo in s Sandro preimenovali paket v Učvrstitev. Ta potencialnim strankam bolj jasno komunicira namen oziroma končni rezultat storitve.

S prodanimi 203 paketi je bil zadani plan dosežen še pred koncem kampanje. Do 31. oktobra bi lahko prodali še več, vendar je Estetika Nobilis kampanjo predčasno ustavila zaradi pomanjkanja terminov, ki so za stranke še zadovoljivi (zaradi velikega zanimanja se je čakalna vrsta na termin podaljšala na mesec in pol). Zadovoljstvo stranke je vedno na prvem mestu.

Kampanja Razgubite svoja leta v številkah

Kot najbolj učinkovita kanala za privabljanje obiskovalcev na pristajalno stran pomlajevanje.nobilis.si so se izkazali facebook oglasi, ki so nam pripeljali 63% vsega obiska, sledili pa so mailingi z 19%.

Prenosi vodiča so se nadaljevali tudi v drugi fazi kampanje. Končni rezultat izgleda takole:

Število novih kontaktov: 962


Povprečni CPC: 0,13€


Stopnja konverzije FB kampanj: 35%


Povprečni CPL (cena na lead): 0,26€


Število rezervacij paketov: 203


Povprečni CPA (cena na rezervacijo): 4,3€

 

In najbolj pomembno: Naročnica je zadovoljna

“Nismo si predstavljali, da lahko digitalni kanali v našem segmentu producirajo prodajne rezultate, a Madwise je odpravil dvome. Poglobili so se v razumevanje naših strank in zagotovili vrhunsko izvedbo. Glede na dosedanje delo smo si za oba dela kampanje zastavili realna, a precej ambiciozna cilja – in oba smo presegli. Še nikoli se nam ni zgodilo, da bi morali kampanjo ustaviti pred predvidenim zaključkom,” je po koncu kampanje povedala Sandra Zver. 

 

Prenesite si 26 NASVETOV ZA PRENOVO SPLETNEGA MESTA!

Kupci danes pričakujejo učinkovite spletne strani, ki se hitro naložijo, brezhibno delujejo na mobilnih napravah in vse informacije ponudijo na dlani. Da prenova ne bo zahteven projekt, smo vam pripravili 26 uporabnih nasvetov, kako prenoviti spletno mesto brez bolečin.

  • Kako do prodajno uspešne spletne strani?
  • Ključne lastnosti uporabnikom prijaznih strani
  • Navodila za izvajalce