Prodajna kampanja z Robijem Kranjcem

Robi-oglas-tisk

V oglaševanju je izjava ameriškega legendarnega trgovca Johna Wanamakerja že ponarodela:”Polovico denarja, ki ga porabim za oglaševanje, vržem stran. Težava je le v tem, da ne vem, katero polovico!” Na spletu je odgovor precej bližje. Včasih je za boljše doseganje ciljev dovolj samo spremeniti poziv, premakniti gumb ali zamenjati barvo, drugič pa je treba vse obrniti na glavo. Če aktivnost načrtujemo in vnaprej določimo metrike, je pol dela že opravljenega. Hvala, ALTA, za hud projekt in pripravljenost za testiranje ter optimizacijo!

O kampanji

Varčevalni načrt je produkt ALTE – največje nebančne finančne skupine v Sloveniji. ALTA sicer ponuja širok nabor finančnih storitev, ki jih ves čas prilagaja zahtevam svojih (potencialnih) kupcev. Za namen oglaševanja Altinega varčevalnega načrta smo pripravili spletno kampanjo z Robertom Kranjcem – smučarskim skakalcem, ki je obenem tudi Altin varčevalec. Zasnovali  smo spletno strategijo, spletno stran ter pripravili oglase in bannerje.

Različne kreative in testiranje

Prednost spletnega oglaševanja je možnost relativno poceni testiranja različnih kreativ in taktik – tako na pristajalnih straneh kot v oglasih. Skladno s strategijo smo pripravili več različic oglasnih kreativ in pristajalnih strani, s katerimi smo v začetni fazi kampanje izvedli A/B testing v prikaznem omrežju, kreativam pa smo prilagodili pristajalne strani (tudi mobilno stran, na katero so bili preusmerjeni uporabniki).

Alta-A-728x90

Alta-A-728x90-3

S testiranjem različnih kreativ smo želeli izvedeti, na katero se spletni uporabniki bolj odzivajo. V nadaljevanju kampanje smo tako obdržali samo bolj odzivne kreative in jih nadgradili v animirane formate. Na podlagi testiranja smo lahko tako tudi optimizirali sredstva in jih vložili v najprimernejši oglaševalski spletni kanal.

testing-robi

Strategija je predvidevala dve fazi kampanje:

1. fazo s poudarkom na znamčenju, saj ALTA kljub svoji velikosti še ni tako prepoznavna, kot bi želeli. V tej fazi smo želeli predvsem predstaviti skupno zgodbo Robija in ALTE ter oboje povezati z Varčevalnim načrtom kot dobro (=bolj donosno) alternativo raznim varčevanjem (npr. depozitu).

2. faza je bila strogo prodajno naravnana. Želeli smo pridobiti kakovostne kontakte, torej posameznike, za katere je produkt zanimiv. Temu je bil prilagojen targeting, oglasi ter pristajalna stran. V tem delu se je skozi spremljanje rezulatov in analitike izkazalo, da je kratko & jedrnato najboljša taktika – minimalna količina informacij, podanih v alinejah, in jasen call-to-action. Z vidika iskane konverzije (oddaja podatkov) se je končna prodajna stran v primerjavi s preostalimi pristajalnimi stranmi odrezala od 300% do 2.000% boljše.

ALTA prodajne-strani1

Prenesite si 26 NASVETOV ZA PRENOVO SPLETNEGA MESTA!

Kupci danes pričakujejo učinkovite spletne strani, ki se hitro naložijo, brezhibno delujejo na mobilnih napravah in vse informacije ponudijo na dlani. Da prenova ne bo zahteven projekt, smo vam pripravili 26 uporabnih nasvetov, kako prenoviti spletno mesto brez bolečin.

  • Kako do prodajno uspešne spletne strani?
  • Ključne lastnosti uporabnikom prijaznih strani
  • Navodila za izvajalce