130% dvig prodaje zavarovanj

V Sloveniji se na leto zgodi preko 400 smučarskih poškodb, pri katerih je potrebna hospitalizacija. Zmanjšanje števila poškodba je v interesu vseh ljubiteljev smučanja, zato je zavarovalnica Adriatic Slovenica v sodelovanju z ElanomOlimpijskim komitejem Slovenije in smučiščem Krvavec izvedla kampanjo za bolj varno smučanje.

Zabavna kampanja za večjo varnost

Kampanja temelji na podatkih o poškodbah, ki jih zbira Ministrstvo za notranje zadeve ter Nacionalni inštitut za javno zdravje. Najpogostejše poškodbe smo smučarjem predstavili preko interaktivne virtualne smučarske proge in jih na zabaven način seznanili z nasveti za bolj varno smučanje! Z vidika AS je bilo pomembno tudi doseči daljšo interakcijo z uporabniki ter povezati znamko Adriatic Slovenia s skrbjo za varnost na smučanju.

Kako pa postanete AS?

Preprosto – uporabnik mora presmučati virtualno smučarsko progo! To naredi z zabavno scroll-down animacijo, preko katere v svojem tempu (vrtenje miškinega kolesca, “slajdanje” po zaslonu tablice/telefona … ) smučarja popelje skozi nekoliko nenavadne smučarske nesreče. Ob vsaki nezgodi spozna, kako pogosta je ter pregleda nasvet za varno smučanje, ki mu ga poda eden od partnerjev projekta.

Na koncu proge uporabnika pričaka še nagradna igra. S sodelovanjem si prismuča lepe nagrade, Adriatic Slovenica pa s tem pridobi pomembne informacije za trženje nezgodnih zavarovanj.

Postanite smučarski AS tudi vi – preizkusite digitalno progo! 

Prenesite si 26 NASVETOV ZA PRENOVO SPLETNEGA MESTA!

Kupci danes pričakujejo učinkovite spletne strani, ki se hitro naložijo, brezhibno delujejo na mobilnih napravah in vse informacije ponudijo na dlani. Da prenova ne bo zahteven projekt, smo vam pripravili 26 uporabnih nasvetov, kako prenoviti spletno mesto brez bolečin.

  • Kako do prodajno uspešne spletne strani?
  • Ključne lastnosti uporabnikom prijaznih strani
  • Navodila za izvajalce