Branje: 4 min

Najboljša platforma za spletno trgovino: karbonska specialka ali mestno kolo?

Veste, katera platforma je najboljša za vašo spletno trgovino? Shopify, Woocommerce, Magento … V članku spoznajte najbolj priljubljene platforme, njihove prednosti in tudi omejitve. Pomagali vam bomo izbrati pravo platformo za potrebe vaše spletne prodaje.

Kazalo vsebine

Podaljšano lepo vreme na ceste kljub temu, da smo že globoko v novembru, še vedno privablja veliko število kolesarjev vseh velikosti, oblik in hitrosti. Prihajajoči Black Friday, Cyber Monday in praznični nakupi pa vedno več kupcev vabijo tudi v spletne trgovine.
Vzporednice med kolesarjenjem in spletno prodajo pa se s tem šele začenjajo. Tako kot se vsak kolesarski sedež ne prilega vedno vsaki zadnjici, je tudi pred prenovo spletne trgovine potrebno poiskati najbolj ustrezno platformo, na kateri bo ta stala.

Nekaj najpopularnejših bomo predstavili v nadaljevanju, zato pospravimo pomožna koleščka in se odpravimo na raziskovanje možnosti, ki se nam ponujajo.

Shopify – zanesljivost z omejitvami

Shopify je udobno mestno kolo, idealno za krajšo vožnjo v službo.

Mirno ga lahko pustimo priklenjenega na prostem, saj ne bo preveč padlo v oči tatovom. Po drugi strani pa nikoli ne bo dovolj hitro za daljše ture, na brezpotjih pa bo hitro pokazalo svoje omejitve.
In če želimo iz njega narediti nekaj več, kot je v njegovi naravi, se hitro znajdemo pred dejstvom, da se verjetno bolj splača investirati v nakup novega kolesa.
Shopify je torej idealen za začetnike v svet spletne prodaje. Ponuja preprosto namestitev, nizke začetne stroške in precej zaupanja vreden sistem v oblaku.
Po drugi strani pa ga marsikatero podjetje zelo hitro preraste. Provizije od vsake transakcije, mesečno vzdrževanje, plačljive nadgradnje in pomanjkanje možnosti za prilagoditve so razlogi, zakaj se bolj napredni spletni trgovci kmalu odločijo, da bodo svojo spletno trgovino preselili drugam.

Woocommerce – vsestranskost in prilagodljivost

Woocommerce je vsestransko gorsko kolo, ki bo dobro služilo tako začetniku v svetu kolesarstva kot izkušenim mačkom.

Odlično se znajde na vsakem terenu in v vsakem vremenu, ob koncu tedna pa lahko nanj še vedno namestimo košarico in se z njim odpravimo na tržnico po zelenjavo.
Najpopularnejša platforma za spletno prodajo je v bistvu nadgradnja WordPressa, najpopularnejšega sistema za urejanje spletnih vsebin. S seboj prinaša vse, kar je dobrega pri WordPressu.
Široko skupnost, množico že razvitih izboljšav, usposobljene razvijalce, zanesljivost delovanja in varnost. Ter prilagodljivost, ki poskrbi, da bo vaša spletna trgovina, narejena na osnovi Woocommerca, kar najbolj učinkovita.
Skupaj z WordPressom ponuja tudi odlično možnost za content marketing, dobro obvlada SEO in je prijazen do uporabnikov.

Magento – pravo orodje za profesionalce

Magento je karbonska specialka, ki v idealnih pogojih za seboj pusti vso konkurenco.

A hkrati je za vožnjo potrebno tudi nekaj znanja, dodatne opreme in kompromisov pri udobju. Prva izbira profesionalcev, ki pa je brez usmiljenja do začetnikov.
Seveda si asov kova Primož Roglič ne moremo predstavljati drugače kot na njej. A natikanje kolesarskih čevljev in oblačenje pajkic za vsako vožnjo v trgovino hitro postane nadležno, za vožnjo v klanec pa je tudi potrebno kar pošteno pobrcati.
Podobno je z Magentom. Je popolnoma specializiran za spletno prodajo. Strani delujejo hitro, izgledajo moderno, ponujajo ogromno možnosti za prilagoditev vašim potrebam in naravno prodajajo. A po drugi strani je lahko za marsikoga prevelik zalogaj.
Najbolj primeren je za večje trgovce, specializirane za spletno prodajo. Vsakodnevna administrativna dela so sicer podobno preprosta, kot so ta v Woocommercu, nadgradnje pa lahko hitro pomenijo precej dela in visoke stroške.

Magento Woocommerce Shopify
Preprostost uporabe 3* 5* 5*
Strošek razvoja 4* 2* 1*
Možnosti nadgradenj in prilagoditve 5* 5* 2*
Tehnična podpora 4* 5* 5*
Optimizacija za iskalnike in možnosti analiz 4* 5* 3*
Integracija s plačilnimi moduli 5* 5* 3*
Združljivost s poslovnimi informacijskimi sistemi 4* 5* 2*
Varnost 5* 5* 5*

 

Kompleksne enterprise rešitve so za večino spletnih trgovcev primerne šele takrat, ko začnejo razmišljati o petmestnih številkah dnevne prodaje. Stroški vzdrževanja se večinoma šele takrat začnejo v resnici pokrivati. Seveda to niso edine možne rešitve za spletno prodajo. A podobno kot so tricikli namenjeni zelo specifični populaciji, so tudi preostale platforme, na katerih lahko stojijo spletne trgovine, precej specifične. Namenjene so predvsem tistim, ki zelo dobro vedo, v kaj se spuščajo.
Manj razširjene odprtokodne rešitve in lasten razvoj pa kljub nizkemu začetnem vložku trpijo zaradi premajhnega števila vnaprej pripravljenih razširitev, razvijalcev in podpore. Prav zato hitro poskrbijo, da mora njihov uporabnik postati tudi dežurni mehanik in vedeževalec, ko gre kaj narobe.
A vseeno je vsaka vožnja bolj zdrava kot sedenje na kavču. In enako velja tudi za spletno prodajo. Zato se le pridružite skupini, preden vam ta pobegne.

Sorodne vsebine

Kategorije