Pri Madwise se digitalnega marketinga lotevamo s celostnim pristopom, ki naročnikom zagotavlja dolgoročno rast in temelje za hitro nadgrajevanje digitalnih marketinških aktivnosti. Pri tem izhajamo iz Madwise piramide, kjer vsak korak podpira naslednjega ter omogoča obvladljivo rast podjetja in njegovih digitalnih aktivnosti.
Kampanjski vs. celostni pristop
Pri Madwise izvajamo učinkovite in merljive digitalne kampanje, še raje pa se projektov lotevamo celostno.
Kampanjski pristop ima svoje mesto v marketingu, a podjetjem povzroča težave, saj prihaja do nihanj v prodaji, številu novih leadov in drugih ciljih, ko kampanje ne potekajo. Pri Madwise zato naročnikom svetujemo ali pomagamo postaviti celotno infrastrukturo digitalnega marketinga, kar naredi kampanje bolj učinkovite, omogoča nižje stroške in povzdigne spletni nastop podjetij na najvišjo raven tudi, ko ne izvajajo kampanj.
K delu vedno pristopimo transparentno, postavimo celo vrsto vprašanj, ki jih potrebujemo za dober output in si upamo tudi povedati, ko bi bilo bolje kaj narediti drugače. Skrbimo, da so naši naročniki srečni, da njihova podjetja rastejo, in da so navdušeni ambasadorji pametnega digitalnega marketinga.
Madwise piramida
Svoj pristop opisujemo z Madwise piramido. Ta izhaja iz strategije spletnega nastopa, ki je uporaben načrt po korakih opisanih aktivnosti, ki jih podjetje mora opraviti za doseganje odličnosti v svoji spletni prisotnosti.
Temelj vseh aktivnosti je učinkovito spletno mesto, ki naročniku pomaga dosegati poslovne cilje, prodajo ali pridobivati poslovne kontakte. Temu sledi grajenje vidnosti v spletnih iskalnikih s SEO optimizacijo in oglasi ter oglaševanje na družbenih omrežjih.
Vrh piramide predstavlja marketinška avtomatizacija, ki personalizira komunikacijo s strankami ali kupci podjetja. Učinkovita marketinška avtomatizacija izhaja iz kakovostnega vsebinskega marketinga, kjer potencialnim strankam ponudimo odgovore na njihova vprašanja ob pravem trenutku v posamezni fazi njihove nakupne poti. S tem ustvarimo učinkovito “pull” marketinško infrastrukturo, kjer vas kupci najdejo točno takrat, ko vas potrebujejo.