Zakaj potrebujemo marketing automation?

Upravljanje leadov

Usmerjene lead generation kampanje vam lahko pripeljejo veliko število leadov. A le nekateri bodo kupili sedaj. Ostali so zainteresirani, vendar še niso tako daleč v nakupnem procesu.

Na svoji poti do nakupa potrebujejo še nekaj odgovorov na svoja vprašanja, dodatne vsebine ali pa samo časa. Potrebujejo upravljanje. S pomočjo sodobnih marketing automation orodij lahko spremljate njihovo spletno obnašanje in jim pomagate s pravo vsebino ob pravem času. Škoda bi bilo, da čez nekaj tednov kupijo nekje drugje – samo zato, ker se niste ukvarjali z njimi.

Marketing automation - Negovanje leadov

Madwise pot do uspeha

Upravljanje leadov

Digitalna strategija je zemljevid do vašega kupca. Pomaga Upravljanje zainteresiranih konktaktov je v angleščini bolj poznano kot lead nurturing. Na ta način potencialne stranke strukturirano pomikate naprej po prodajnem lijaku oziroma po njihovi nakupni poti. Če želite biti učinkoviti pri marketinških in prodajnih aktivnostih, morata biti ti dve zadevi usklajeni.

Več o razumevanju spletnega kupca
marketing automation - Vsebinski marketing

Madwise pot do uspeha

Vsebinski marketing

Ko razumete vašega kupca, lahko pripravite vsebine, ki potrebuje za napredovanje po svoji nakupni poti. S pomočjo kakovostnih in relevantnih vsebin mu lahko zagotovite odgovore, ki jih potrebuje – in poskrbite, da se bo odločil za nakup pri vas. Vsebinski marketing pa zajema mnogo več od “le” odlične vsebine. Ta je samoumevna, če ste osredotočeni na kupca. Strategija vsebinskega marketinga poleg razumevanja person,

Več o vsebinskem marketingu
Marketing automation

Madwise pot do uspeha

Marketing automation

  • Kje ste sedaj in kam želite priti,
  • Kaj so vaši izzivi in priložnosti na tej poti,
  • Kdo je vaš kupec in

Marketinška avtomatizacija (marketing automation) je orodje, ki prinaša odgovore na zagornja vprašanja. Omogoča vam spremljanje spletnega obnašanja vsakega posameznika, ocenjevanje vsake njegove akcije in avtomatično reagiranje nanjo.

Več o marketing automation sistemu

Vas zanima več o marketinški avtomatizaciji?

Vpišite svoj elektronski naslov in si prenesite brezplačen vodič!