Želite boljše poslovne rezultate?
Preverite, ali za to potrebujete najem zunanje agencije ali bodo vaše interne kapacitete povsem dovolj.

Kaj izbrati: zunanja marketinška agencija ali notranja marketing ekipa?

Svet digitalnega marketinga se vrti hitro in sunkovito. Zato je marketinški ekipi znotraj podjetja težko usklajevati praktično realizacijo poslovnega plana in neprestano izpopolnjevanje na področju najnaprednejših marketinških taktik. Še tako proaktiven in sposoben član marketinške ekipe ne more sam obvladati vseh področij digitalnega marketinga hkrati, če želi s svojim delom ustvarjati izjemne presežke in rekordne rezultate. Marketinška agencija pa združuje strokovnjake z različnih področij, ki poznajo vse zakonitosti in najnovejše trende s posameznih specialnosti.

O nas

3 kritični znaki, da vaše podjetje potrebuje marketinško agencijo

1 Nimate potrebnega znanja s področja marketinga

Če vam zdi, da nimate najboljšega razumevanja, kako bi lahko z digitalnim marketingom dosegli zastavljene poslovne cilje, premislite o zunanji pomoči. Marketinška agencija vam lahko pomaga na eni strani zasnovati strategijo digitalnega nastopa in na drugi strani prevzame izvedbo določenih ali vseh marketinških aktivnosti. Zakaj bi še vedno ugibali, zakaj vaša zadnja lead generation kampanja ni bila uspešna ali katera platforma je najboljša za postavitev spletne trgovine? To prepustite ekspertom v marketinški agenciji, vi pa se posvetite razvoju svojih ključnih kompetenc, s katerimi lahko pripomorete k boljšemu poslovanju.

Številna podjetja se ujamejo v lastno past. V želji po boljših rezultatih začnejo izvajati vedno več marketinških aktivnosti, ki čez čas prenehajo prinašati rezultate. Interna ekipa postane namreč preobremenjena in izrčrpana, zato ne more vsega izvesti premišljeno in skladno z zastavljeno strategijo digitalnega nastopa.

Če vaš interni marketing izvaja lead generation kampanje, oglašuje na spletu, pripravlja besedila, ureja družbene medije, se udeležuje sejmov …, je skrajni čas, da za nekatere izmed zadolžitev poiščete marketinško agencijo, ki vam lahko pomaga. Tako se bo interna ekipa razbremenila in ponovno vzpostavila fokus na ključnih aktivnostih, ki jih ne more prevzeti zunanja agencija. Na ta način lahko vzpostavite uravnotežen model sodelovanja internega marketinškega oddelka in marketinške agencije.

2 Vaša interna ekipa je preobremenjena

3 Prodajni rezultati padajo, vi pa ne veste, zakaj

Ko začne padati prodaja, vprašanja o razlogih začnemo postavljati korak prej: pri marketingu. Če nimate jasnega odgovora, kako bi lahko z marketinškimi aktivnostmi dosegli boljše prodajne rezultate, nemudoma opozorite na možnost najema marketinške agencije. To ne pomeni, da vam je spodletelo, temveč da znate pravočasno poiskati zunanjo pomoč.

Vaša prodaja potrebuje učinkovite marketinške rešitve, da začne zbirati kakovostne leade, ki jih lahko s spretnimi aktivnostmi spremeni v zrele potencialne kupce. Prava marketinška agencija bo za vaš posel pripravila dovršen načrt, kako lahko uskladite svoje prodajne in marketinške cilje.

“Marketinška agencija – fleksibilni podizvajalci ali poslovni partnerji, s katerimi dosegate rezultate?”

Kako izbrati agencijo?

Ko se odločite, da potrebujete pomoč in strokovnost zunanje agencije, preverite, na kaj morate biti pozorni pri izbiri.

  • Znanje in strokovnost. Preverite reference izbrane agencije, preglejte izjave partnerjev in preučite način dela. Samo agencija, ki transparentno komunicira svojo strokovnost in dosedanje dosežke, je vredna zaupanja.
  • Komunikacija. Z izbrano agencijo boste neprestano v stiku, zato se prepričajte, da izberete tisto, s katero se najbolje ujamete in lahko sodelujete kot pravi partnerji.
  • Rezultati. Na podlagi študij primerov preverite, kaj izbrana agencija ocenjuje kot uspeh – čim več opravljenih projektov ali doseg rezultatov, ki omogočajo poslovno rast? Tako boste najbolje ocenili, ali so prava izbira za vaš posel.

Iščete marketinško agencijo, s katero bo vaš posel zrasel?
Povejte nam več o svojem podjetju.

Pišite nam