mobile SEO - Madwise SEO

Kaj je mobile first indexing in zakaj je pomemben za naše podjetje?

So it begins… Google-ov Gary Illyes je pred dnevi na konferenci v New Yorku občinstvu in svetovni javnosti potrdil, da je Google začel z rolloutom mobile first indexa na izbrane spletne strani. Že dve leti napovedovana velika sprememba v načinu, kako Google rangira in pozicionira rezultate iskanj, je končno pred nami. Zakaj….

Novi kontakti - 5 idej LEAD GENERATION

5 idej za dober TOFU (ali zakaj se prodaja začne na vrhu)

Kam v prodajni lijak spada lead generation? Ne, ne govorimo o sojinem pripravku iz zdravega kotička bolje založenih trgovin. Pogovarjamo se o prodajnem lijaku, ki ga za boljše razumevanje prodajnega procesa razdelimo na tri dele: top of the funnel – TOFU, middle of the funnel – MOFU in bottom of the funnel – BOFU. Te kratice….

Vsebinski marketing lead nurturing

Vsebinski marketing: Kako do prave vsebine za lead nurturing?

Dober program vsebinskega marketinga vsebine ne sestavlja skupaj naključno. Ko vemo, kaj želimo z njim doseči in dobro poznamo svoje kupce, se lahko lotimo priprave vsebine, ki bo odgovorila na njihove izzive in pomisleke – nam pa pomagala k boljšim prodajnim rezultatom. Za napredovanje po svoji nakupni poti ljudje potrebujejo odgovore na svoja vprašanja. Potrebujejo nekoga,….

lead generation - 10 napak lead generation

Lead generation: 10 najpogostejših napak pri generiranju leadov na spletu

Nove potencialne stranke oziroma leade gremo iskat na splet. Tam opravijo velik del (preko 70%) nakupne poti, zagotovo jih bomo našli. O spremenjenih nakupnih poteh tvitajo že vrabčki in na spletu nove leade pridobiva vedno več podjetij. Kampanje in aktivnosti se nekoliko razlikujejo glede na specifike nakupnih procesov ciljne publike. Za prodajo pralnih strojev bo….

Proizvodna podjetja digital Digitalna transformacija

Rešitev za prodajne izzive proizvodnih podjetij

Spoiler: Tisti, ki me poznate, verjetno že veste, da je odgovor vedno digital. Tako da lahko tale spis mirno preskočite, mi pošljete mail ali me pokličete, da uredimo še zadnje podrobnosti, preden začnemo skupaj ustvarjati uspešno zgodbo. Za vse, s katerimi se srečujemo prvič, pa najprej kratek uvod. Proizvodna podjetja so temelj….