Digitalna transformacija Digitalna transformacija

Kaj ima digitalna transformacija z marketingom?

Vse. Vsaj morala bi imeti. Tektonske spremembe v razmišljanju in delovanju podjetij se dogajajo predvsem zaradi sprememb v nakupnih poteh. In le kdo – če ne marketing – je odgovoren za zagotavljanje vrhunske nakupne izkušnje? Konec maja letos je B2B sekcija Društva za marketing organizirala dogodek na temo Vloga marketinga pri digitalni transformaciji. Izkazalo….

Madwise chat-bot Chat-bots

Madwise z novimi okrepitvami! Pozdravljen, Madwise chat-bot!

Prav ste prebrali. Madwise ima novega člana ekipe. Neprestano visi na Facebooku, včasih malo nerga in potrebuje ogromno pozornosti. Je precej zahteven … vse mu moramo prinesti na pladnju in ga učiti lepega vedenja. A smo ga vseeno vzljubili. Naš novi sodelavec je bitje prav posebne sorte. Gre namreč za elektronskega čvekalca,….

YouTube oglaševanje YouTube

YouTube kot prodajni kanal – Kako začeti?

Platforma AdWords poleg oglaševanja v iskalnem in prikaznem omrežju omogoča tudi izdelavo video kampanj. Z njimi lahko dosežete svoja ciljna občinstva na YouTubu in spletnih straneh založnikov. Danes tako rekoč vsi delček svojega časa preživimo na YouTubu – tudi vaše stranke. S pravim pristopom in ciljanjem je lahko YouTube uspešen prodajni kanal. Opažam, da mnogi AdWords uporabniki hitro postanejo zbegani….

Marketing automation Marketing automation

Marketing automation sistemi za višjo prodajo

Kupci so z uporabo spleta korenito spremenili svoje obnašanje. Preko 70 odstotkov nakupne poti potrošnika se zgodi na spletu, medtem ko so številke v B2B sektorju še višje. Za ohranitev in razvoj poslovanja so podjetja primorana pospešiti vlaganja v digitalna orodja, ki jim omogočajo komunikacijo s kupci skozi njihov celoten nakupni proces. Marketing automation tehnologija….

Google oglaševanje - Adwords kampanje - prodajni rezultati google adwords

Google oglaševanje: Kako postaviti AdWords kampanje za rezultate?

V prejšnjem zapisu sem obširneje pisal, kako se lotiti raziskovanja in izbora ključnih besed za vaše AdWords kampanje. To je eden ključnih korakov vsake kampanje v iskalnem omrežju. Nemalokrat pa se zgodi, da imajo oglasi (kljub odlični pripravi) nizko razmerje med kliki in prikazi (CTR). Morda bi rekli: »vseeno nam je, saj vendar ne plačujemo, če nobeden….

Page 6 of 18« First...456789...Last »