Proizvodna podjetja digital Digitalna transformacija

Rešitev za prodajne izzive proizvodnih podjetij

Spoiler: Tisti, ki me poznate, verjetno že veste, da je odgovor vedno digital. Tako da lahko tale spis mirno preskočite, mi pošljete mail ali me pokličete, da uredimo še zadnje podrobnosti, preden začnemo skupaj ustvarjati uspešno zgodbo. Za vse, s katerimi se srečujemo prvič, pa najprej kratek uvod. Proizvodna podjetja so temelj….

Digital v zadnji četrtini - Madwise Doseganje planov

Digitalni marketing: organizator zadnje četrtine leta

Kako kaže vašemu poslu? Je v prodajnem lijaku dovolj kontaktov in prodajnih priložnosti? Boste dosegli zastavljene plane in igro še okrepili v 2018? Čestitke! Če pa številke niso tako navdušujoče in bi potrebovali malce pomoči za mirno načrtovanje naslednjega leta, vam digitalni marketing lahko pomaga. Uspešni strateški programi za načrtovanje in izvedbo potrebujejo nekaj….

Marketinška tehnologija digitalni marketing

3 razlogi ZA marketinško tehnologijo

Preko 70% nakupne poti poteka na spletu. Ob tem podatku bi pričakovali, da bodo marketingarji razgrabili digitalna orodja, ki jim omogočajo komunikacijo s potencialnimi kupci. Pa temu ni tako. Uporaba marketinške tehnologije je še na presenetljivo nizki ravni. Tako ugotavlja tudi Louis Gudema za HBR. Primarni razlog za to so varnostni pomisleki, sledijo pa mu težavnost….

Spletno oglaševanje Google AdWords

Spletno oglaševanje: AdWords strategije za boljše prodajne rezultate

Za res vrhunske CTR-je je potrebno AdWords platformi nameniti malce več časa. Ta vložek se bo odražal v (še) boljših ocenah kakovosti vaših ključnih besed, nižjih cen na klik ter večjemu številu konverzij. Za vrhunske rezultate AdWords platforma namreč zahteva optimizacijo kampanj na dnevni, če ne vsaj na tedenski ravni. V prejšnjem blog….

Lead generation - 7 korakov kampanje lead generation

7 sestavin uspešne lead generation kampanje

“Nove leade potrebujemo!” Ta stavek slišim velikokrat. Enako ugotavljajo stranke, prijatelji in marketinški kolegi. Kadarkoli beseda nanese na posel, je tu želja po novih kontaktih. Začnemo se pogovarjati o tem, kaj lahko storimo z obstoječimi in lead nurturing doživi navdušene odzive. A želja po novih leadih ne zamre. Nakupne poti se danes pričenjajo na….

Page 4 of 20« First...234567...Last »