Digitalna strategija Digitalna strategija

Digitalna strategija za pameten spletni nastop

Tudi danes bom posegel po gradbenih primerjavah. Ne, nismo se začeli ukvarjati z nepremičninami. Gradimo samo uspešne zgodbe digitalnega marketinga. Brez načrta je precej težko skupaj spraviti že pasjo utico. Vsekakor pa noben gradbenik pri zdravi pameti ne bi začel polagati opek v upanju, da se bodo same sestavile v funkcionalno bivalno….

mobile SEO - Madwise SEO

Kaj je mobile first indexing in zakaj je pomemben za naše podjetje?

So it begins… Google-ov Gary Illyes je pred dnevi na konferenci v New Yorku občinstvu in svetovni javnosti potrdil, da je Google začel z rolloutom mobile first indexa na izbrane spletne strani. Že dve leti napovedovana velika sprememba v načinu, kako Google rangira in pozicionira rezultate iskanj, je končno pred nami. Zakaj….

Novi kontakti - 5 idej LEAD GENERATION

5 idej za dober TOFU (ali zakaj se prodaja začne na vrhu)

Kam v prodajni lijak spada lead generation? Ne, ne govorimo o sojinem pripravku iz zdravega kotička bolje založenih trgovin. Pogovarjamo se o prodajnem lijaku, ki ga za boljše razumevanje prodajnega procesa razdelimo na tri dele: top of the funnel – TOFU, middle of the funnel – MOFU in bottom of the funnel – BOFU. Te kratice….

Vsebinski marketing lead nurturing

Vsebinski marketing: Kako do prave vsebine za lead nurturing?

Dober program vsebinskega marketinga vsebine ne sestavlja skupaj naključno. Ko vemo, kaj želimo z njim doseči in dobro poznamo svoje kupce, se lahko lotimo priprave vsebine, ki bo odgovorila na njihove izzive in pomisleke – nam pa pomagala k boljšim prodajnim rezultatom. Za napredovanje po svoji nakupni poti ljudje potrebujejo odgovore na svoja vprašanja. Potrebujejo nekoga,….

lead generation - 10 napak lead generation

Lead generation: 10 najpogostejših napak pri generiranju leadov na spletu

Nove potencialne stranke oziroma leade gremo iskat na splet. Tam opravijo velik del (preko 70%) nakupne poti, zagotovo jih bomo našli. O spremenjenih nakupnih poteh tvitajo že vrabčki in na spletu nove leade pridobiva vedno več podjetij. Kampanje in aktivnosti se nekoliko razlikujejo glede na specifike nakupnih procesov ciljne publike. Za prodajo pralnih strojev bo….

Page 3 of 20123456...Last »