Tiskano oglaševanje v digitalnem svetu

Situacija št. 1 Ponedeljek zjutraj. Prebudi vas zvok budilke, ki vam jo je za lanski rojstni dan podarila teta Andreja. Počasi vstanete, si skuhate kavo, prižgete radio, v poštnem nabiralniku pa vas že čaka dnevni časopis, ki vam ga je pred nekaj minutami dostavil poštar Peter. Nalijete si kavo, usedete za mizo….

Madwise Google Ads ponujanje Google Ads

Google Ads (Adwords) – Koliko ponuditi za klik?

Koliko ponuditi za klik je vprašanje, ki ga verjetno dobim najpogosteje, ko teče beseda o oglaševanju v Google Ads platformi. Tudi sam sem se to spraševal ob postavljanju prvih kampanj in še danes lahko povem, da enoznačnega odgovora na to vprašanje ni. Razlog za to ni le v različnih panogah, kjer je….

Performance marketing

Facebook remarketing: paradni konj, ki vaš ROI ponese v višave!

“Več kot 95% obiskovalcev vaše spletne strani ne bo kupilo vašega izdelka ali storitve.” Nič kaj optimističen uvod v članek, si verjetno mislite. Vendar ne delajte prenaglih zaključkov, zgornjemu stavku manjka pomembno časovno določilo, in sicer – takoj. Naj torej razložim še enkrat: Več kot 95% obiskovalcev vaše spletne strani ne bo….

Digitalna transformacija

Zakaj je podjetja strah digitala?

Vsako jutro spijete kavo ali sveže stisnjen pomarančni sok v istem lokalu? Malicate vsak dan v istih restavracijah? Vsako leto dopustujete v istem kraju ali vsaj na podoben način? Ljudje smo bitja navad, a spremembe so tiste, ki nas ženejo naprej. In čeprav spremembe v naši rutini ponavadi niso najbolj zaželjene, so….

GTM Event tracking Google Tag Manager

Event tracking z Google Tag Managerjem

V prejšnjem zapisu “Google Tag Manager – Zakaj ga potrebujete in kako ga uporabljati” smo se posvetili osnovam Google Tag Managerja in pokazali kako implementirati osnovno Google Analytics kodo. A osnovno sledenje obiskovalcem vaše spletne strani ni dovolj. Za popolnejšo sliko morate spremljati interakcije oziroma dogodke na svoji spletni strani. Gre za….