Konverzija - 7 nasvetov za pristajalno stran LEAD GENERATION

7 idej za boljšo konverzijo vaše pristajalne strani

Napisali ste dober prodajni mail. Ključnim elementom ste posvetili dovolj časa in open rate je poskočil. V poplavi notifikacij, aplikacij, videov ljubkih mačk, šokantnih novic in objav, kjer nikoli ne vemo, what happens next, ste uspeli privleči pozornost. Vaše bralce, leade, potencialne stranke zanima, kaj imate za povedati. Kudos. Če namen maila ni bil le obveščevalen,….

Digitalni marketing - spravi se v formo DIGITALNA TRANSFORMACIJA

Spravite se v digitalno formo

Na spletu je vsaka uporabnikova poteza podatek. Internet in vse, kar na njem počnemo uporabniki, je digitalizacija našega obnašanja in odločitev. Misli, želje in potrebe spremenjene v iskalne termine, klike na povezave, oglede strani. Če debato o Velikem bratu pustimo za kdaj drugič, je bogastvo podatkov, ki ga za seboj puščamo uporabniki, zlata jama za….

email - 8 nasvetov za pisanje e-mail marketing

8 nasvetov za pisanje e-maila, ki ga bo kupec odprl in prebral

Poštni predali so polni in boj za izjemno omejeno pozornost, ki rezultira v odprtju in branju e-maila, je vsak dan ostrejši. Pa branje sploh ni končni cilj, z e-mailom želimo doseči neko transakcijo. Morda neposredno obisk spletne trgovine in nakup, morda izraženo zanimanje za poslovno rešitev … transakcija je odvisna od vašega posla. Da do….

Digitalni marketing - kako ga merite? ANALITIKA

Kako pa vi merite marketing?

Ta teden smo se udeležili četrtega Marketing TOPX izobraževanja o spletni analitiki, s katerimi je lani pričelo Društvo za marketing. Približno enkrat na mesec se z marketinškimi strokovnjaki odvije čimbolj interaktivna delavnica na izbrano temo in skupaj poskušamo odgovoriti na odprta vprašanja. V sredo so bile na tapeti marketinške metrike in analitika. Kot performance marketing agenciji….

Digitalni marketing - slovenski kupci LAED NURTURING

Slovenski kupci so previdni – kaj to pomeni za digitalni marketing?

V začetku tega tedna so bili predstavljeni rezultati Trženjskega monitorja. Raziskava, ki jo že enajsto leto zapored izvaja Društvo za marketing Slovenije v sodelovanju z agencijo Valicon, kaže podobne rezultate nakupnega obnašanja kot lansko leto. 63% vprašanih je v zadnjem letu kupovalo online, 18% pred nakupom preveri ponudbo na spletni strani prodajalca….