Digitalni marketing - slovenski kupci LAED NURTURING

Slovenski kupci so previdni – kaj to pomeni za digitalni marketing?

V začetku tega tedna so bili predstavljeni rezultati Trženjskega monitorja. Raziskava, ki jo že enajsto leto zapored izvaja Društvo za marketing Slovenije v sodelovanju z agencijo Valicon, kaže podobne rezultate nakupnega obnašanja kot lansko leto. 63% vprašanih je v zadnjem letu kupovalo online, 18% pred nakupom preveri ponudbo na spletni strani prodajalca….

Lead generation LEAD GENERATION

Zakaj se še nismo naučili generiranja leadov na spletu?

Lead generation je aktivnost spodbujanja in beleženja interesa za naš produkt ali storitev. Osnovni namen je polnjenje prodajnega lijaka. Pojem ni nov, podjetja ustvarjajo priložnosti, odkar obstajajo. Spremenil (pa tudi ne ravno včeraj) se je nakupni proces. Današnji kupec ne čaka, da informacije najdejo pot do njega, temveč rešitve na svoje izzive aktivno….

Digitalni marketing PERFORMANCE MARKETING

Ali vaš digitalni marketing preveč komunicira in premalo prodaja?

Marketing je po eni strani podoben nacionalnemu interesu – ko je govora o njem, se marsikdo prime za žep. Vsi vemo, da ga je fino imeti, a ker pogosto ni prav jasno, kaj naj od njega pričakujemo, smo previdni. Pri marsikaterem šefu, direktorju, odločevalcu, članu uprave itd. je marketing označen le z nalepko….

Nakupne persone DIGITALNA TRANSFORMACIJA

Želite višjo prodajo? Začnite s personami!

Naša stranka je kralj. Od nas pričakuje, da ji bomo znali ponuditi konja, ko ga potrebuje. Da ji v pravem trenutku zagotovimo iskrega vranca in ne simpatičnega oslička ali močnega vola, jo moramo poznati. In kraljestvo bo naše. Persone nam omogočijo, da razmišljamo in se obnašamo kot naše stranke Persona predstavlja skupek uporabnikov,….

Digitalni marketing motor podjetja DIGITALNA TRANSFORMACIJA

Je vaš digitalni marketing strošek ali motor podjetja?

Kolegica, zaposlena v marketingu velikega podjetja, je sodelavcem v drugih oddelkih enkrat takole razložila, kaj počnejo pri njih: ”Mi smo tisti, ki vam delamo vizitke.” Gre seveda za karikaturo, ki izhaja iz dejstva, da so v podjetju precej zviška gledali na marketing in ljudje izven oddelka niso kaj dosti vedeli, kaj tam….