Zahvalna stran Landing page

7 idej za fantastično zahvalno stran

Prejšnji teden sem pisal o pristajalnih straneh – ključnem elementu spletne konverzije. Tehnološkega navdušenca Tadeja smo pripeljali do klika na gumb “Zagotovite si najzmogljivejšo tablico”, a ni nujno, da se tu njegova nakupna pot konča. Ga potem peljemo na zahvalno stran? Imamo zanjo postavljene cilje?  Lead generation se ne konča ob pridobljenem kontaktu Če nadaljujem s trgovinsko analogijo:….

Digitalna transformacija Intervju

Intervju: Kakšne marketinške pristope uporablja MESI

B2B sekcija Društva za marketing je prešnji teden gostila Jakoba Šušteriča, direktorja in soustanovitelja uspešnega podjetja MESI, ki je v dobrih treh letih delovanja nabralo zavidljivo število nagrad in priznanj in razvilo mrežo distributerjev v 19 državah. Jakob je super sogovornik, ki z veseljem podeli svoje izkušnje. Pogovarjala sva se o začetkih, uspehih, malo manjših uspehih,….

Kako izbrati marketinško agencijo? izbor agencije

Kako izbrati marketinško agencijo?

Danes je dela vedno več in doseganje poslovnih rezultatov od marketinga pričakuje cel nabor znanj – od pisanja kakovostnih besedil, upravljanja s spletnimi mesti. poznavanja SEO zakonitosti (ki se seveda pridno spreminjajo), uporabe novih marketinških tehnologij, do učinkovite rabe Google Analytics, Adwords, Webmaster Tool orodij … z naštevanjem bi lahko zapolnili prostor….

Nov Blog lead nurturing

Prodate le 10% kontaktom? Dvignite konverzijo!

Deset odstotkov je neka magična številka prodaje, ki smo je navajeni. Potencialni kupci potujejo po prodajnem lijaku, ta se oža (saj je lijak) in na koncu jih nekaj kupi naš produkt/storitev. Osip smo sprejeli kot samoumeven in če pridemo do končne konverzije 10%, je ok. Kot ponavadi. Takole izgleda v praksi: Naredili….

Prenova spletne strani Spletna stran

Je vaše spletno mesto postalo neuporaben mastodont?

Saj poznate situacijo: marketinška ekipa dobi idejo, projekt se začne, vse gre po planu … do trenutka, ko je treba zadevo “postaviti” na spletno stran. Kar naenkrat ugotavljamo, da se tega ne da, tisto ne deluje, onega ne moremo meriti … Od začetne ideje ostane bore malo, ekipi pa tako ali tako….