Facebook nasveti FACEBOOK OGLAŠEVANJE

3 nasveti in ideje za vaše Facebook kampanje

Facebook oglaševanje postaja vse bolj zahtevno, saj je konkurence vedno več, Facebookov algoritem pa vedno bolj strog. Če je bilo še pred par leti relativno enostavno postaviti profitabilno kampanjo, pa je treba danes vložiti precej več časa in truda ter poznati napredne metode, ki nam pomagajo “zmagati” v dražbah oglasov. Tokrat bo….

Adwords skripte Google Ads

4 Google Ads skripte za spremljanje kampanj

Google Ads skripte so priročen način za avtomatizirano spremljanje, urejanje in optimiziranje kampanj s pomočjo Javascripta znotraj Google Ads platforme (t.i. IDE = Integrated Development Environment). Skripte lahko napišemo sami, na spletu pa lahko najdete ogromno že preverjenih skript, ki vam olajšajo vsakdanje upravljanje kampanj. V tokratnem zapisu si bomo ogledali 4….

Digitalna transformacija

Zakaj bi morali biti vsi v podjetju digitalno pismeni?

Pospešena digitalna transformacija, ki jo srečujemo na vseh korakih, se je zagotovo globoko vkoreninila tudi v vaše podjetje. Ne glede na to, s katero panogo se ukvarjate, se srečujete z novimi tehnologijami, ki po eni strani olajšujejo procese, po drugi strani pa zahtevajo vedno več časa za izobraževanje zaposlenih, zagotavljanje dovolj usposobljenih….

Avtomobilska industrija

5 neizkoriščenih potencialov digitalnega marketinga v avtomobilski industriji

Večina nakupov se danes prične na spletu. Gre za neizbežno resnico, ki se je zavedajo tudi številne avtomobilske znamke. Zato vedno večje deleže svojih marketinških proračunov namenjajo digitalnemu marketingu: oglašujejo na številnih spletnih platformah, oblikujejo privlačne spletne vsebine za predstavitev svoje ponudbe, razvijajo interaktivne konfiguratorje, krepijo prisotnost na družbenih omrežjih, izvajajo odmevne….

Lead generation

Kaj je strateški cilj vaše lead generation kampanje – podariti iPhone ali pridobiti kakovostne leade?

Danes je precej enostavno dobiti leade. Še posebej na spletu smo vsepovsod priča kakšni obliki lead generation kampanje. Z vsemi digitalnimi orodji, ki so na voljo, lahko precej hitro in z nizkimi stroški pridete do novih leadov, ki izkažejo zanimanje za nekaj, kar jim ponujate (ne nujno za vašo storitev ali izdelek)…..