Marketinška tehnologija digitalni marketing

3 razlogi ZA marketinško tehnologijo

Preko 70% nakupne poti poteka na spletu. Ob tem podatku bi pričakovali, da bodo marketingarji razgrabili digitalna orodja, ki jim omogočajo komunikacijo s potencialnimi kupci. Pa temu ni tako. Uporaba marketinške tehnologije je še na presenetljivo nizki ravni. Tako ugotavlja tudi Louis Gudema za HBR. Primarni razlog za to so varnostni pomisleki, sledijo pa mu težavnost….

Spletno oglaševanje Google AdWords

Spletno oglaševanje: AdWords strategije za boljše prodajne rezultate

Za res vrhunske CTR-je je potrebno AdWords platformi nameniti malce več časa. Ta vložek se bo odražal v (še) boljših ocenah kakovosti vaših ključnih besed, nižjih cen na klik ter večjemu številu konverzij. Za vrhunske rezultate AdWords platforma namreč zahteva optimizacijo kampanj na dnevni, če ne vsaj na tedenski ravni. V prejšnjem blog….

Lead generation - 7 korakov kampanje lead generation

7 sestavin uspešne lead generation kampanje

“Nove leade potrebujemo!” Ta stavek slišim velikokrat. Enako ugotavljajo stranke, prijatelji in marketinški kolegi. Kadarkoli beseda nanese na posel, je tu želja po novih kontaktih. Začnemo se pogovarjati o tem, kaj lahko storimo z obstoječimi in lead nurturing doživi navdušene odzive. A želja po novih leadih ne zamre. Nakupne poti se danes pričenjajo na….

NOV VODIČ!

Potrebujete nove kontakte? Imamo pravo stvar za vas!

Še tako naoljen prodajni lijak brez nepretrganega dotoka novih, čimbolj kakovostnih kontaktov usahne. Pomanjkanje lahko nekaj časa še ignoriramo, pometamo pod preprogo, a kmalu se bo poznalo na prodajnih rezultatih. Če podobno kot mi premagujete dolge in kompleksne prodajne cikle, bo tak manjko tudi precej drag.      Splet je odličen kanal….

Madwise - team awesome TEAM AWESOME

Kako izbrati ekipo, ki podjetju pripelje 320% rast?

Po uspešnem zaključku fakultete običajno sledi naslednje življenjsko obdobje, ki se mu reče služba. Preden pridemo do nje, se je treba odločiti, kaj bi sploh rad počeli. Nato sledi prijava na kakšen razpis, razgovori in seveda čimboljši rezultat – najraje v obliki zaposlitve. Celoten proces sem imel priložnost spoznati z obeh strani…..

Page 2 of 18123456...Last »