Voice search SEO SEO

Kako preživeti v svetu glasovnega iskanja?

Še pred nekaj leti se je zdelo glasovno iskanje nekaj, kar je mogoče le v kakšni znanstvenofantastični seriji. Vesoljska ladja je imela pripravljene odgovore na vsa vprašanja, pogovor z njo pa je potekal v običajnih slovničnih strukturah. Precej drugače kot iskanje v zgodnjih fazah interneta, kjer smo operirali s ključnimi besedami, zraven….

Podatki o podjetjih Strategija

Kaj pa pri vas počnete s podatki?

Če kdaj, potem je bila letošnja pomlad gotovo čas, ko smo se še več kot običajno pogovarjali o podatkih. Uredba GDPR je podjetja prisilila, da so razmislili, kakšne podatke o svojih kupcih in potencialnih kupcih sploh imajo in kaj z njimi počnejo. Takrat je marsikdo ugotovil, kako malo pravzaprav ve o tem, kateri….

Kaj se lahko o spletni prodaji naučimo od Airbnb?

Čez poletje je punca odšla na prakso v tujino. Ker kot moderen milenijski par živiva ločeno, sem imel na vrhuncu turistične sezone na voljo dve stanovanji v strogem središču Ljubljane, ki hitro dobiva status turistične prestolnice. Ker ljudje ponavadi težko spimo na dveh posteljah ali se tuširamo v dveh kopalnicah hkrati, mi….

Google Ads Display kampanja: od A do Oglasa

V kolikor še ne trpite za sodobno boleznijo imenovano slepota oglasnih pasic (v angleščini: banner blindness) in si niste naložili 347 različnih Ad Blocker-jev na vaših pametnih napravah, potem ste v zadnjem času med brskanjem po spletu zagotovo opazili kakšen oglas. Vsaj enega. Mogoče dva. Najverjetneje pa kar nekaj sto. Danes, ko….

B2B marketing in prodaja – kot rit in srajca ali dva skregana zajca?

Kolikokrat ste se že vprašali, kaj naj bi počel vaš marketing? Kaj dejansko počne ekipa v marketinški pisarni in kako bi lahko, karkoli že počne, počela bolje? Se sprašujete, ali na koncu dneva sploh potrebujete marketing? Saj ste konec koncev B2B podjetje. Greste pač na sejem ali dva in imate zagotovljeno prodajo….