5 Lead Generation taktik, ki še vedno prinašajo najboljše rezultate

Eden največjih izzivov, s katerim se nenehno srečujemo podjetja, je pridobivanje novih in kvalificiranih leadov. Da je oreh še trši potem slišimo še duhamorno statistiko, da 79 % leadov nikoli niti ne postane strank (Marketing Sherpa). Podjetja delujejo v različnih industrijah in naslavljajo različne kupce. Nedvomno svoje poznate najbolje, a če se….

marketing prodaja madwise

Kaj imajo skupnega mrtve ribe in prodaja?

Se še spomnite naših Facebook live druženj, v katerih smo vsak teden gostili kakšnega zanimivega gosta in z njim debatirali o različnih aktualnih tematikah s področij marketinga, prodaje in poslovnega sveta nasploh? Ta teden začenjamo s svežim nizom! Še prej pa si lahko spodaj ogledate enega izmed lanskih, če ste ga slučajno….

Mobile Apps

Kako se izogniti nesmotrni porabi budgeta v Google Display kampanjah

Google je s septembrom 2018 uvedel spremembe pri ciljanju in izključitvah mobilnih naprav v Google Ads kampanjah znotraj prikaznega omrežja. Izkušeni oglaševalci vedo, da je oglaševanje v mobilnih aplikacijah velikokrat zelo potratno. Kako se lahko temu izognemo ter zaobidemo Googlovo posodobitev izključevanja umestitev? Posodobitev pri ciljanju in izključevanju To, da je spletni….

Facebook dinamični remarketing Facebook oglaševanje

Kako postaviti Facebook dinamični remarketing v 3 korakih

V prejšnjih zapisih ste lahko spoznali “klasični” Facebook remarketing, ki s pravim pristopom prinaša odličen ROI. Za spletne trgovine z veliko izdelki ali spletne strani z obširno ponudbo storitev je nadgradnja v obliki dinamičnega remarketinga pomembna strategija. Preberite, kaj je dinamični remarketing in kako ga vzpostaviti. Kaj je Facebook dinamični remarketing Facebook….

Marketinški načrt: v letu 2019 vodite igro vi!

Veseli december je pred vrati. Zunaj se dnevi krajšajo, vaše ure v pisarni pa nehote daljšajo, saj je, kot vsako leto pred približujočimi se prazniki, v službi še posebej “veselo”. Da pa je scenarij popoln, poskrbi šef na ponedeljkovem jutranjem sestanku: “Čas je, da pripravimo marketinški načrt za naslednje leto.” Stavek, ki vas….