Prodajni lijak višja prodaja

Prodajni lijak še nikoli ni bil tako aktualen

O marketingu in prodaji se vse prevečkrat pogovarjamo posamično. Marketingaši se družimo na DMS srečanjih in si razumevajoče kimamo, kako raznoliko in naporno je naše delo. Nakupne poti so postale nadvse kompleksne in kanalov, ki jih je potrebno obvladovati, je vedno več. Prodaja in vodstvo pa nimata preveč razumevanja za nove dimenzije….

3 marketinške zablode, ki se poznajo na vaši prodaji učinkovit marketing

3 marketinške zablode, ki se poznajo na vaši prodaji

1) “Kupec bo že poklical, saj imamo akcijo.” Kupec se bo odločil po svoje. In poklical tudi konkurenco. Če imate srečo; če je nimate, bo poklical samo konkurenco. Nakupni proces se začne že precej pred klicem ali vstopom v poslovalnico oziroma kot je zapisala Lea v svojem blogu – 70% nakupne poti se danes zgodi….

Kaj je marketing automation? marketing automation

Kaj je marketing automation in kako vas lahko osreči?

Imate celo vrsto leadov, a se to ne pozna pri prodaji?  So vaši prodajniki preklicali že vse in ne vedo, kaj naj sedaj počnejo z njimi?  Imate občutek, da bi lahko naredili več, pa ne veste, kako? Potem je marketing automation kot nalašč za vas. Obljubim, da boste na koncu tega zapisa kanček….

CPA - zakaj vas mora zanimati? Spletna analitika

Čas je za akcijo ali zakaj vas mora zanimati CPA

Digitalna kampanja mora sprožati določene akcije ljudi, ki jih nagovarjamo. To pomeni dvoje: treba je vedeti, kakšno akcijo želimo in kako jo bomo merili oz. spremljali. H koncu gredo časi brezciljnega digitalnega oglaševanja – digitalnih kampanj v obliki prenosa tiskanih oglasov na splet (še vedno jih lahko prepoznate po npr. korporativnih pasicah, ki vam….

Marketing automation marketing automation

Je marketing automation primeren za vas?

Marketing automation (MA) je že nekaj časa vroča tema v marketinških in širših poslovnih krogih. Tehnologija, ki spremlja vaše obiskovalce na spletu in jim dostavlja relevantno in personalizirano vsebino, ki jo potrebujejo v posamezni fazi nakupnega procesa. S ciljano vsebino in načrtovanim komuniciranjem konvertira leade v stranke. In obstoječim strankam pomaga prodati….

Page 18 of 23« First...161718192021...Last »