Prenova spletne strani Spletna stran

Je vaše spletno mesto postalo neuporaben mastodont?

Saj poznate situacijo: marketinška ekipa dobi idejo, projekt se začne, vse gre po planu … do trenutka, ko je treba zadevo “postaviti” na spletno stran. Kar naenkrat ugotavljamo, da se tega ne da, tisto ne deluje, onega ne moremo meriti … Od začetne ideje ostane bore malo, ekipi pa tako ali tako….

Prenova spletne strani - 6 indikatorjev PRENOVA SPLETNE STRANI

6 znakov, da je čas za prenovo spletne strani

Spletna stran je prva točka interakcije z vašimi (potencialnimi) strankami. Zelo verjetno, da tudi druga in tretja – če se bodo vrnile, seveda. Prvi vtis šteje in vanj se splača vložiti. Sploh, če želite vzpostaviti odnos z današnjim uporabnikom spleta, ki pričakuje kakovostno in relevantno vsebino ter enostavno pot do nje. Po drugi….

Konverzija - 7 nasvetov za pristajalno stran LEAD GENERATION

7 idej za boljšo konverzijo vaše pristajalne strani

Napisali ste dober prodajni mail. Ključnim elementom ste posvetili dovolj časa in open rate je poskočil. V poplavi notifikacij, aplikacij, videov ljubkih mačk, šokantnih novic in objav, kjer nikoli ne vemo, what happens next, ste uspeli privleči pozornost. Vaše bralce, leade, potencialne stranke zanima, kaj imate za povedati. Kudos. Če namen maila ni bil le obveščevalen,….

Digitalni marketing - spravi se v formo DIGITALNA TRANSFORMACIJA

Spravite se v digitalno formo

Na spletu je vsaka uporabnikova poteza podatek. Internet in vse, kar na njem počnemo uporabniki, je digitalizacija našega obnašanja in odločitev. Misli, želje in potrebe spremenjene v iskalne termine, klike na povezave, oglede strani. Če debato o Velikem bratu pustimo za kdaj drugič, je bogastvo podatkov, ki ga za seboj puščamo uporabniki, zlata jama za….

email - 8 nasvetov za pisanje e-mail marketing

8 nasvetov za pisanje e-maila, ki ga bo kupec odprl in prebral

Poštni predali so polni in boj za izjemno omejeno pozornost, ki rezultira v odprtju in branju e-maila, je vsak dan ostrejši. Pa branje sploh ni končni cilj, z e-mailom želimo doseči neko transakcijo. Morda neposredno obisk spletne trgovine in nakup, morda izraženo zanimanje za poslovno rešitev … transakcija je odvisna od vašega posla. Da do….

Page 18 of 20« First...151617181920