Branje: 4 min

Kdaj ste nazadnje “pogooglali” svoje podjetje in kaj je padlo ven?

Želite preveriti lasten spletni nastop? V članku delimo nekaj nasvetov, kako lahko to naredite, in kaj storiti, če niste zadovoljni z rezultati. Našli boste tako preverjene rešitve, kot je vsebinski marketing, kot tudi naprednejše taktike, kot je vpeljava chatbota.

|

Kazalo vsebine

Marketingaši smo precej podobni mačehi iz pravljice o Sneguljčici. Pa ne samo mi. Vse nas ves čas zanima, kaj si o nas mislijo drugi. To danes najlažje preverimo tako, da v Google vtipkamo svoje ime in preletimo rezultate. Ali pa imamo nastavljena kar obvestila, tako da smo vedno na tekočem, kje se spet piše o nas.
Brez sramu. Enako počnejo tudi predsedniški kandidati, evropski prvaki, verjetno tudi Nick Cave. Redno je treba preverjati tudi, kaj se piše o potencialnem poslovnem partnerju, s katerim smo dogovorjeni za kosilo, kako gre prijateljem in znancem ter kje je bila nazadnje na dopustu simpatija iz srednje šole. In zagotovo je čisto vsak od sedmih palčkov pogooglal Sneguljčico, preden so ji oddali sobo.

Kaj pa vaše podjetje? Verjetno se zavedate, da je prvi stik vaših potencialnih strank prav vaš spletni nastop. In prav zato do njega nikoli ne bi smeli imeti mačehovskega odnosa.

Na kaj je treba biti pozoren pri spletnem nastopu

Ko preverjate, kakšni so v resnici iskalni rezultati za vaše podjetje, vam toplo priporočam uporabo načina brez beleženja podatkov. Spletno stran vašega podjetja verjetno večkrat obiščete, kar zagotovo vpliva na to, kako visoko jo bo Google prikazal, če jo boste iskali prijavljeni v svoj Gmail račun.

Če bi le lahko tako preprosto izključili tudi svoje znanje o njeni ureditvi. Verjetno lahko miže v drugem zavihku odprete najnovejše objavljene novice in katerokoli drugo vsebino, po kateri bi vas povprašali. Pa bi to uspelo tudi uporabniku, ki vašo spletno stran obišče prvič? Če niste prepričani, je morda čas, da se posvetujete s strokovnjakom za uporabniško izkušnjo.

A vrnimo se raje nazaj na rezultate iskanja. Če “pogooglate” vaše podjetje, je verjetno vaša spletna stran vseeno na prvem mestu. Osnovni SEO je dandanes minimum higienskega spletnega nastopa. Kaj pa preostali zadetki? Je na drugem mestu vaš Facebook profil, sledijo pa mu LinkedIn, Twitter, Instagram, izpis iz poslovnega imenika in nekaj člankov, kakšna gazela ste v resnici? Na drugo stran verjetno niti ne pogledate. Konec koncev se 91% iskanj zaključi po prvih desetih rezultatih.

Slab začetek, dober konec

A kaj, če so vaši rezultati drugačni? Je nad vami vaš največji tekmec s svojim plačljivim rezultatom? Verjetno si ne želite, da bi vam prevzel stranke. Raje si čim prej poiščite agencijo, ki bo vzpostavila in upravljala vaše AdWords kampanje. Kaj drugega vam niti ne preostane, saj je oglaševanje na ključne besede konkurentov stalna in popolnoma dovoljena praksa.

Vam manjkajo profili na družbenih omrežjih? Tudi te je potrebno vzpostaviti. Če imate nadzor nad svojimi spletnimi nepremičninami, je obiskovalca veliko lažje usmeriti naprej po prodajnem lijaku in ga spremeniti v zadovoljnega kupca. Poleg tega so lahko družbena omrežja odličen vir novih obiskovalcev spletne strani, leadov in kupcev.

Morda pa so popolnoma neustrezni preostali rezultati. Tudi na ta način lahko izgubljate posel. Bi zaupali ves svoj denar osebi, ki se pred vami hvali, kako dobro ga bo upravljala, hkrati pa za to ne ponudi nobenega dokaza, razen svoje besede?

Blog zapisi, članki v relevantnih medijih, mnenja zadovoljnih in predvsem resničnih strank, koristne video vsebine in odgovori na vprašanja v forumih, … Vaš prijatelj na tem področju je vsebinski marketing. Kot dodatek pa bo poskrbel še za večjo prepoznavnost vaše blagovne znamke.

91% iskanj zaključi po prvih desetih rezultatih

Kar še vedno pomeni, da jih 9% nadaljuje. In ravno ti so verjetno tudi ključni. Gre za bodoče zaposlene, ki vam pravkar pošiljajo svoj CV. Za kupce, ki iščejo odgovor na tehnično težavo z vašim izdelkom. Za dobavitelje, ki preverjajo vašo plačilno disciplino. In za leade, ki so že skoraj prepričani v nakup.

Morda se zdi na prvi pogled stvar popolnoma izven vašega nadzora. Upravljanje ugleda na spletu je še vedno v povojih, ponudniki pa ne zagotavljajo nikakršnih rezultatov.

A odgovor na to so v resnici zbiranje kontaktov, chat boti, marketinška avtomatizacija in spletna analitika. Z njihovo pametno uporabo lahko ponudite odgovor, še preden pride do vprašanj.

In ravno to je to, kar dela digitalni marketing tako drugačen od klasičnega.

Vas zanima več? Pišite nam na zivjo@madwise.si.

 

Sorodne vsebine

Kategorije