Branje: 6 min

Kakšne koristi nam prinaša analiza spletnega nastopa?

Analiza spletnega mesta je zahtevna in naporna, a je neizbežen korak na poti do učinkovitega in merljivega marketinga. Zato v članku poiščite prednosti, zakaj je vredno narediti analizo vašega nastopa na spletu, in različne tipe analiz, ki jih želite izvesti.

|Analiza spletnega nastopa||

Kazalo vsebine

Kdaj ste se nazadnje zares poglobili v aktivnosti vašega podjetja na spletu? Ste se vprašali, kakšen je vaš spletni nastop in preverili priložnosti, ki se vam v zvezi z njim še ponujajo? Po vsej verjetnosti se odgovor nahaja nekje med naslednjimi možnostmi:

  • Nimam časa za to
  • Ne vem, kje sploh začeti
  • Za to imam agencijo in zaposlene

Če imam prav in ste se našli v enem od zgornjih odgovorov, potem skoraj zagotovo obstaja še veliko priložnosti za izboljšavo. Potrebno je skrbno preučiti aktivnosti in ugotoviti, kam se najbolj splača usmeriti.

Vsi si želimo, da naš spletni marketing deluje na trgu. Da ustvarja vsebino, oglase in kampanje, ki jih bo kupec z veseljem uporabil pri nakupnih odločitvah, in da ustvarja konkretne poslovne rezultate. Prav zato smo razvili analizo spletnega nastopa, ki je prvi in s tem najpomembnejši korak do (še) boljšega marketinga. Merljivega in učinkovitega.Iz analize spletnega nastopa se lahko vsi skupaj veliko naučimo, saj rezultati niso le tehnični in statistični podatki v vakumu, ampak osnova, ki nam bo dala jasne smernice za to, kaj še moramo narediti za izboljšanje našega marketinga in prodaje, pa tudi katere aktivnosti lahko opustimo, saj nimajo učinka. V današnjem zapisu se bomo torej ukvarjali z analizo spletnega nastopa in predvsem razložili, kako pravilno razumeti in uporabiti njene rezultate, da boste dosegli svojega kupca bolje, hitreje in ceneje.Vsaka analiza je seveda zgodba zase, a nekaj ključnih točk, na katere se moramo osredotočiti, in vprašanj, na katera moramo odgovoriti, je enakih, ne glede na to, ali analiziramo veliko spletno trgovino, korporativno spletno stran ali predstavitev družinskega podjetja.

Analiza spletne strani

Pri pregledu spletne strani se analiza osredotoča na uporabniško izkušnjo, vsebino in funkcionalnost. Seveda sami najbolje poznate svojo spletno stran in za vaše potrebe deluje odlično. A ravno v tem je včasih lahko težava.Vi seveda veste, da se naslovna slika naloži šele po desetih sekundah, da je za kontaktne podatke podjetja potrebno klikniti levo spodaj in potem še desno zgoraj, da se prikažejo na dnu strani in zakaj točno je dobro gravitacijsko litje. A vprašanje je, če je z vsem tem že seznanjen tudi vaš potencialni kupec. Zato profesionalni pregled spletne strani odgovarja na vprašanja, kot so:

  • Kako dobro deluje naša spletna stran? Bi lahko delovala bolje?
  • Ali je navigacija po spletni strani uporabniku razumljiva?
  • Ali uporabnik preprosto pridobi potrebne informacije v njemu prilagojeni obliki?
  • Kako spletno stran od spletne vizitke pripeljati do prodajnega mehanizma, ki dela za vas?
  • Implementacija in pregled spletne analitike

>> NAROČITE SVOJO ANALIZO <<

 

Kako uporabniki gledajo na našo spletno stran in kako se odzivajo na spremembe lahko najlažje ugotovimo s spremljanjem analitike. Če imamo seveda nameščena orodja, ki nam to sploh omogočajo. In če imamo nastavljeno zbiranje podatkov o ciljih, ki jih želimo doseči. Veliko podjetij na to pozablja in se odloča na podlagi domnev in ne točnih podatkov.Zato pregled spletne analitike odgovarja predvsem na naslednja vprašanja:

  • Ali so nameščena ključna orodja za spremljanje obnašanja obiskovalcev?
  • Ali zbiramo vse potrebne podatke?
  • Ali so orodja pravilno nastavljena in dajejo merodajne podatke?

Prisotnost na družbenih omrežjih

V zadnjih letih vedno bolj velja geslo, da če vas ni na Facebooku, Twitterju, Instagramu, YouTubu in LinkedInu, potem v resnici sploh ne obstajate. Prav zato se podjetja množično osredotočajo na trženje prek družbenih omrežij. A tudi tukaj obstaja smiselna in nesmiselna komunikacija, število všečkov pa je ponavadi zgolj metrika nečimrnosti. Samo pomislite na množico podjetij, ki so poskušala ukrotiti Snapchat in se prek njega prikupiti mlajši generaciji, pa za ves svoj vložen trudi nimajo ravno veliko pokazati.Zraven spadajo seveda tudi vplivneži, ki so v zadnjem času tudi v Sloveniji postali ena od obveznih sestavin vseh marketinških strategij. A če je za spletno trgovino s športno opremo seveda smiselno uporabiti tudi kakšnega športnega Instagramerja, je investicija v mami blogerke stran vržen denar za podjetje, katerega pretežna dejavnost je predelava nevarnih odpadkov. Zato se v tem delu analize prisotnosti na družbenih omrežjih sprašujemo:

  • Katera omrežja so za naše podjetje ključna?
  • Ali na njih primerno in dovolj pogosto komuniciramo s svojimi kupci?
  • Ali izkoriščamo potenciale plačljivega oglaševanja in širjenja naših vsebin?

SEO analiza

Pri analizi optimizacije spletne strani se moramo najprej ustaviti pri ključnih besedah. Če je naš celoten posel zgrajen okoli napačnih ključnih besed, izgubljamo potencialne obiskovalce spletnega mesta. Pa sploh še nismo začeli z nabiranjem povezav.Te bodo namreč iskalnikom pomagale, da bodo našo spletno stran bolj pogosteje prikazovali iskalcem. Podobno je tudi z napredno optimizacijo. Ta pa gre z roko v roki s tehnično optimizacijo spletne strani in tako se pri analizi SEO optimizacije še enkrat bolj podrobno posvetimo nekaterim vprašanjem, na katera smo že naleteli med analizo spletne strani.SEO analiza nam tako podrobneje razkriva odgovore na vprašanja:

  • Ali je naša strategija ključnih besed pravilna?
  • Ali pridobivamo dovolj relevantnih povezav?
  • Ali izkoriščamo priložnosti pri napredni optimizaciji spletne strani?

Analiza spletnega oglaševanja

V zadnjem koraku analize pa se lotimo še spletnega oglaševanja. Uporabljate Google Ads, Facebook oglaševanje ali katerega od večjih ponudnikov medijskega zakupa? Če tega še ne počnete, vam bo analiza razkrila, katera od teh možnosti vam lahko prinese najhitrejše rezultate. Če pa ste v plačljivo oglaševanje že vstopili, bomo v analizi raziskali, kako uspešno je vaše oglaševanje in katera polovica je tista, ki gre po stari modrosti v nič.Vprašanja, ki si jih bomo zastavljali v tem delu analize, so:

  • Ali so ključne besede in pozicije, ki jih zakupujemo, optimalne?
  • Ali je smiselno povečati ali zmanjšati naš proračun?
  • Kaj počne naša konkurenca in kje jih lahko prehitimo?

V vseh korakih nam analiza spletnega nastopa prinese razumevanje, kako v tem trenutku dosegate kupčeve zahtevne standarde in kako se primerjamo z drugimi igralci na trgu.

Poda pa nam tudi konkretne predloge za nadgradnjo spletnih aktivnosti in s tem poskrbi, da bosta marketing in s tem tudi prodaja delovala še bolje.

Sorodne vsebine

Kategorije