Branje: 4 min

Kako doseči zastavljene načrte še pred koncem leta: digitalni marketing, na pomoč!

Spoznajte digitalne rešitve, ki vam lahko pomagajo, da preko spleta hitro in uspešno dosežete zastavljene marketinške in prodajne cilje. Tukaj je 5 načinov, s katerimi lahko okrepite svoj spletni nastop in si zagotovite hiter finiš pred rokom, ki ga lovite.

Kazalo vsebine

Kako kaže vašemu poslu? Je v prodajnem lijaku dovolj kontaktov in prodajnih priložnosti? Boste dosegli zastavljene načrte in igro še okrepili v primerjavi z lani? Čestitke!

Če pa številke niso tako navdušujoče in bi potrebovali malce pomoči za mirno načrtovanje naslednjega leta, vam digitalni marketing lahko pomaga. Uspešni strateški programi za načrtovanje in izvedbo potrebujejo nekaj časa. Priporočam, da se razmišljanja ne lotite prepozno. A ta zapis govori o lovorikah že letos. Poglejmo, kako lahko splet izkoristite za hitre marketinške in prodajne zmage.

Generiranje novih leadov

Če potrebujete nove kontakte in vaš prodajni cikel ni daljši od štirih mesecev (no, treh in pol), potem vas ima splet rad. Glede na to, da večji del nakupnega procesa poteka na spletu, je nadvse smiselno, da jih greste tja iskat.

Lead generation kampanje potrebujejo oblikovno zasnovo in sporočila, ki so blizu ciljni publiki. Na teh podlagi se pripravi spletne oglase in se jih ustrezno plasira na mreže, kjer se potencialne stranke gibljejo. Splet omogoča enostavno in hitro testiranje različnih oglasov ter optimizacijo vloženega denarja z najbolj uspešnimi.

Klik na oglas pelje na posebej pripravljeno pristajalno stran, ki obiskovalcu v zameno za njegove podatke (čim manj, tem boljše) ponudi uporabno vsebino s področja, ki ga vaš produkt ali storitev rešuje. Lahko pa mu zagotovite tudi kupon s popustom ali dodatno ugodnost – nek cukrček, ki bo v očeh obiskovalca dovolj vreden, da zanj izmenja informacije o sebi.

Različica posamezne kampanje je časovno omejena (saj ne želite, da se vas ljudje naveličajo) in odlično sovpada s koncem leta. Primer lead generation kampanje si lahko ogledate tule. Kreativni pristopi k novim potencialnim strankam pa nimajo meja.

Lead generation vodič banner 2

Pop-up obrazci

Na spletni strani že imate kar nekaj vsebine in upam si reči, da imate tudi kar nekaj obiskovalcev. Morda še ne poznate vsakega po imenu (to bi vam omogočil marketing automation), a lahko jim olajšate kontakt z vami. Obrazci morda na prvi pogled dajejo vtis vsiljivosti, a vsakič znova se izkaže, da delujejo.

Pri iskanju in raziskovanju na spletu nas hitro kaj zmoti in preusmeri pozornost. V splošnem so sekunde pozornosti valuta, za katero se vsi borimo. Na najbolj obiskane strani namestite enostavne obrazce, ki omogočijo obiskovalcu, da pusti svoj kontakt v trenutku, ko se miselno ukvarja z vašo rešitvijo. To vam bi moral omogočati že vaš CMS, hitrih in enostavnih rešitev pa je na trgu cela vrsta, recimo tale ali pa tale.

Remarketing

Ne pustite, da obiskovalci vaše spletne strani pozabijo na vas. S pomočjo Google in Facebook oglaševalske mreže jim lahko prikažete oglase prav za tisto rešitev, ki so si jo ogledali. Lahko jih spomnite na vaše podjetje … ali pa nov zapis na vašem blogu, ki rešuje njihovo težavo.

Pri količini informacij, kateri je obiskovalec izpostavljen vsak dan, se hitro zgodi pomanjkanje fokusa (na vas). Ljudje, ki so vašo spletno stran že obiskali, vas že poznajo in z malce pomoči bodo hitreje storili korak naprej po nakupni poti.

Segmentacija obstoječih kontaktov

Za kontakte, ki jih že imate v prodajnem lijaku, je lead nurturing digitalno orodje številka 1. Če pa še ne spremljate, kaj ti počnejo na vaših spletnih premisah in jim ne morete pošiljati čisto personalizirane vsebine, še ni prav vse izgubljeno.

Obstoječe konktakte lahko čim bolje segmentirate glede na to, kako ste jih sploh pridobili in kakšne bolečine so izrazili takrat. Za vsakega od segmentov pripravite serijo sporočil, ki odgovarja na njihove izzive in ponudite pomoč. Ne pozabite – razen prijateljev prav nihče ne bo kupil od vas, ker vam želi narediti uslugo in rešiti vaše poslovno leto. Kupili pa bodo, če jim boste zagotovili odgovore na njihova vprašanja in jim omogočili reševanje njihovih preprek.

Malce bolj ročno bo potekalo brez marketing automation sistema, a fokus na stranko deluje.

Digitalna strategija se mora zgoditi pred vsakim marketingom

Pri nas smo trdno prepričani, da digitalni marketing ne more in ne sme biti le zaporedje kampanj. Glede na današnjega kupca in njegova visoka pričakovanja to preprosto ne gre. Zelo dobro pa vemo, da se poslovno leto načrtuje in ocenjuje po mejnikih, pa naj bodo ti tedenski, mesečni ali četrtletni.

Digitalni marketing premore kar nekaj orodij, ki dajejo rezultate v kratkem času. Ti pa bodo še bistveno boljši, če so vse aktivnosti umeščene v celovito marketinško in poslovno strategijo. Verjemite, v 2020 si boste hvaležni!

Sorodne vsebine

Kategorije