Zakaj bi na GA4 morali migrirati že včeraj?
Google je najavil, da bo Universal Analytics, ki ga uporablja večina spletnih strani in spletnih trgovin, s 1. julijem 2023 prenehal zbirati podatke. Od tega datuma dalje bodo vaši podatki shranjeni samo za 6 mesecev. Prej ko opravite migracijo na GA4, več zgodovinskih podatkov boste imeli.

GA4 je prihodnost Google Analitike
S prehodom na GA4 boste pridobili veliko prednosti – od samodejnega merjenja določenih tipov dogodkov na strani, fleksibilnejšega podatkovnega modela za spremljanje vedenja obiskovalcev do zbiranja podatkov iz spletne strani in aplikacij na enem mestu. Prehod prinaša tudi številne druge prednosti.
GA4 izboljša podatke, ki temeljijo na dogodkih (namesto na podlagi sej) in ima več razpoložljivih meritev, kot so kliki odhodnih povezav in prenosi datotek. Poleg tega je zasebnost strank prednostna naloga GA4 z zbiranjem podatkov brez posredovanja informacij tretjim osebam ter ustvarjanjem modelov uporabnikovega vedenja ter konverzij.
Pri Madwise prilagodimo Google Analitiko vašim potrebam
Zagotavljamo vam varno in uspešno migracijo na GA4
Ugotovimo vaše potrebe na področju analitike
Predlagamo, katerim dogodkom na strani bi bilo smiselno slediti
Ustvarimo ali prilagodimo račun GA4 z ustreznimi nastavitvami
Implementiramo GA4 s pomočjo Google Tag Managerja za večjo fleksibilnost
Uredimo sledenje dogodkom na strani in GA4 povežemo z ostalimi Googlovimi orodji
Pripravimo ustrezna poročila za dnevno spremljanje dogajanja na vaši spletni strani
Kaj se zgodi, če ne preidemo na GA4?
Tvegate izgubo svojih podatkov v prihodnosti. Mednje sodijo:
Podatki o prometu vaše spletne strani
Podatki o konverzijah
Metrikami angažiranosti uporabnikov
Podatki o uporabniški izkušnji na vaši spletni strani
V naslednjih nekaj mesecih bo Universal Analytics prenehal z zbiranjem podatkov in vi boste izgubili dostop do vseh svojih zgodovinskih podatkov.
Zakaj čim hitrejši prehod?
Hitrejši prehod na GA4 vam bo omogočil dostop do obeh analitik hkrati. tem dobite tudi možnost primerjanja podatkov v obeh analitikah (UA in GA4) in ugotavljanja njihove natančnosti.
