Oglaševanje na spletu je ena ključnih marketinških strategij za spletne trgovce in B2B podjetja. Z Google Ads oglasi poskrbimo, da zasedete prve pozicije v iskalnem omrežju Googla, z oglasnimi pasicami pa nagovorimo široko občinstvo. Na Facebooku in Instagramu vzpostavimo kampanje za učinkovito spletno prodajo, na LinkedInu pa izvajamo lead generation kampanje za pridobivanje kakovostnih B2B leadov.

Oglaševanje na spletu

Spletno oglaševanje

Oglaševanje na spletu omogoča natančno ciljanje vašega občinstva glede na demografijo, interese, kontekst ali vedenje na spletu. Vaše potencialne stranke lahko nagovarjamo s tekstovnimi oglasi, ko iščejo informacije na Googlu ali jim prikažemo oglasne pasice, medtem ko brskajo po spletnih straneh ali družbenih omrežjih. Oglase pripravimo premišljeno glede na vaše ciljno občinstvo in faze njihove nakupne poti. Uspešnost oglasov budno spremljamo, testiramo in ustrezno prilagajamo, da s pravo kombinacijo dosežemo najboljši izid.

5 GRADNIKOV DIGITALNEGA
MARKETINGA

V vodiču predstavljamo 5 gradnikov digitalnega marketinga, ki služijo kot izhodišče pri vaši digitalni infrastrukturi.

Prenesite vodič

Google Ads (Adwords) oglaševanje

Google Ads (Adwords) omogoča, da se vaši oglasi pojavijo v iskalnem omrežju na iskalniku Google ali v Googlovem prikaznem omrežju, ki vključuje spletna mesta, videoposnetke in aplikacije, kjer se lahko prikazujejo oglasne pasice oziroma banerji.

Pri kampanjah v iskalnem omrežju (search ads) izvedemo podrobno analizo ključnih besed in kampanje ustrezno strukturiramo. Sledi priprava tekstovnih oglasov, nastavitve ponudb za klike (CPC) in oblikovanje razširitev oglasov. Pri Google Ads oglaševanju z banerji pripravimo oglasne pasice različnih formatov ter ustrezno nastavimo ciljna občinstva in frekvenco prikazov. Na vseh družbenih omrežjih lahko vzpostavimo napredne remarketing kampanje.

Kanali

Facebook in Instagram oglaševanje

Facebook oglaševanje (vključuje tudi Instagram) je učinkovita strategija za B2C podjetja, ki želijo povečati spletno prodajo, in B2B podjetja, ki iščejo kakovostne leade. Z neizčrpnimi možnostmi ciljanja Facebook in Instagram uporabnikov lahko oblikujemo kakovostne in profitabilne kampanje.

Najprej poskrbimo za ustrezno nastavitev Facebook Pixla, s katerim spremljamo interakcije in obnašanje uporabnikov na spletni strani. Sledi oblikovanje oglasov za izbrane umestitve (Facebook, Instagram, Messenger) in ustrezno strukturiranje kampanj. Oblikujemo tudi remarketing in t. i. Lookalike občinstva, ki jih uporabimo v naprednih remarketing kampanjah.

LinkedIn oglaševanje

LinkedIn oglaševanje

Oglaševanje na LinkedInu je namenjeno B2B podjetjem, ki želijo nagovoriti jasno definirane persone in pridobiti kakovostne poslovne kontakte. Zaradi višjih cen klikov je primerno za lead generation, kjer je vrednost pridobljenega leada oziroma kupca visoka (LTV). Pred zagonom LinkedIn oglaševanja poskrbimo za implementacijo LinkedIn Insight taga (koda za sledenje) in postavimo strategijo oglaševanja na ustreznih kanalih. Sledi oblikovanje kreativ in zagon kampanje, kjer poskrbimo za ažurno poročanje o učinkovitosti.