Branje: 4 min

Kako oglaševati na Facebooku in kakšna je cena?

Se poslužujete Facebook oglaševanja in tako stopate v stik s svojim občinstvom na največjem družbenem omrežju na svetu? FB oglaševanja se lahko lotite sami ali pa poiščete pomoč digitalne agencije. V nadaljevanju si preberite 5 nasvetov in 7 korakov oglaševanja na FB.

oglaševanje na facebooku

Kazalo vsebine

    Facebook oglaševanje je pomemben način za povezovanje s svojim občinstvom na največjem družbenem omrežju na svetu. Facebook Ads funkcije natančnega ciljanja želene publike vam omogočajo, da dosežete točno tisto publiko, ki jo želite. To je super za vaš proračun in donosnost naložbe. Cene Facebook oglaševanja dosegajo tudi nekaj evrov na klik, po drugi strani pa lahko za klik plačujete že od 0,10 € dalje. Facebook oglaševanja se lahko lotite sami ali pa ga prepustite marketinški agenciji, ki bo v projekt lahko prinesla dodatne optimizacije stroška in izkušnje.

    5 pametnih nasvetov za oglaševanje na FB

    1. Preizkušajte ciljno publiko: Začnite z ozkim občinstvom in nato počasi razširite, tako da dodate eno interesno kategorijo naenkrat.
    2. Uporabite Facebook Pixel: Omogoča sledenje konverzijam, ponovno trženje ljudem, ki so si ogledali izdelek na vašem spletnem mestu, in ustvarjanje podobne ciljne publike.
    3. Uporabite vrhunske fotografije in video: Ti bodo najprej pritegnili pozornost gledalcev in ustvarili najboljši vtis.
    4. Vse preizkusite: Uvedene novosti preizkusite v primerjavi s prejšnjimi oglasi. Tako boste  videli, ali izboljšujete metrike, ki so vam najbolj pomembne.
    5. Sledite in optimizirajte delovanje: Natančno spremljajte uspešnost oglaševalskih akcij. Če oglaševalska akcija ne deluje dobro, vložite svoj denar v drug oglas.

    Vrste oglasov in cena fb oglaševanja?

    Preden se lotite fb oglaševanja, je pomembno razumeti različne vrste oglasov in možnosti ciljanja, če želite doseči najboljše rezultate. Različni tipi oglasov omogočajo doseganje različnih ciljev, ki jih zasledujete. Ena pomembnejših faz v oblikovanju oglasa pa je določanje ciljne publike. Ta element oglaševanja je potrebno še posebej pozorno obravnavati. V nadaljevanju vas bomo seznanili z vrstami oglasov, ki jih ponuja Facebook Ads, in načini oglaševanja. Pogledali pa si bomo tudi cene oglaševanja na Facebooku.

    Vrste oglasov

    Vrste oglasov, ki jih ponuja Facebook Ads, lahko sledijo naslednjim ciljem:

    • za usmerjanje obiskovalcev na spletne strani in pridobivanje kontaktov: domain ads;
    • za promocijo izdelkov in povečanje prodaje: multi-product ads (carousel ads), dynamic ads (formerly dynamic product ads), lead generation ads, canvas, collection, slideshow;
    • za pridobivanje sledilcev in spodbujanje k interakciji: page like, page post engagement, page post photo, video ads, page post text;
    • za prenosom namizne ali mobilne aplikacije;
    • za privabljanje obiskovalcev: offer ads, events.

    7 korakov: kako oglaševati na fb?

    1. Izberite cilj: Facebook ponuja 11 marketinških ciljev. Ti temeljijo na tem, kaj želite, da vaš oglas doseže.
    2. Poimenujte svojo oglaševalsko akcijo.
    3. Nastavite svoj oglasni račun (za nove uporabnike): Izberite pametno, saj boste morali, če želite te možnosti spremeniti pozneje, ustvariti ločen račun za oglase.
    4. Ciljajte svojo publiko: Facebook Custom Audience vam pomaga pri določanju vaše ciljne publike.
    5. Izberite umestitve oglasov na Facebooku: mobilna naprava ali računalnik, Facebook, Instagram ali Messenger, novice ali zgodbe itd.
    6. Določite proračun in razpored prikazovanja.
    7. Ustvarite oglas.

    Cena facebook oglaševanja

    Cena Facebook oglaševanja se določi poljubno, odvisno od namena oz. cilja oglaševanja ter vrste oglaševanja. Oglašujete lahko sami ali oglaševanje prepustite digitalni agenciji. Po raziskavah Wordstream povprečna cena klika v ZDA v vseh branžah skupaj znaša 1,71 $, globalno pa 0,97 $. Podjetja v Sloveniji za Facebook oglaševanje namenijo zelo različno višino sredstev, odvisno od niše. Cene Facebook oglaševanja se začnejo že pri 0,10 €, dosegajo pa lahko tudi 10,00 € na klik. Stalno Facebook oglaševanje z naprednejšimi cilji in na bolj strokoven način s pomočjo digitalne agencije pa se začne pri nekaj 180 € mesečno.

    Sorodne vsebine

    Kategorije